Sadece bir defa buluştuğum çocuk, arkamdan "biz otele gittik, birlikte olduk" falan demiş. Ne yapmalıyım?

Ağlamak üzereyim sadece bir defa yan yana oturduk konustuk herkese baska sekilde anlatmıs sorunca ben öyle demedim diyo.. ne yapmalıyım

Sadece bir defa buluştuğum çocuk, arkamdan "biz otele gittik, birlikte olduk" falan demiş. Ne yapmalıyım?
Cevapla