Eşimle sevişmiyorum diye bana soğuk davranıyor. Sizce eşim haklı mı?

İçimden gelmiyor zorla olmazki bu işler ne zaman yanaşsa bahane buluyorum arada bazen oluyor. Aramız cok bozuluyor bu yuzden bana soguk yapıyor kardes gıbıyız dıyor. Sızce esım haklımı?

Eşimle sevişmiyorum diye bana soğuk davranıyor. Sizce eşim haklı mı?
Cevapla