Sanaldan konuştuğum çocukla konu hep cinselliğe geliyor, yazmamakta haksız mıyım?

Biz 2 senedir konusuyoduk sanaldan tanışmıştık zamanında ama benden küçük. Kardeşim yaşında. 22 ben 27. Hiç görmediğim birisi. Ama nebikim bana mesaj atmasını aramasını seviyodum ve heyecanlaniyodum nedense. Çünkü sosyal hayatım yok denecek kadar az. 3 hafta oldu biteli. Buna uzunca mesaj atmıştım ve demiştim hani ben ciddi ilişki istiyorum artık ve sen beni oyaliyosun. Bugün birinin beni sevdiğini öğrendim iş yerinde dedim. Aşk varmış be dedirtti dedim. Sense anca benle sanaldan yazis dedim. Aramızda cinsellik konuşmaları da oluyordu. Anca bana yüksel az dedim. Git aimdi başkasını s*k yazdım. Bu kudurdu işte. Sen bana hakaret ediyorsun konuşmak istemiyorum hep ben yazıyorum hiç yazmiyosu dedi. Ulan yazsa da cinsellige geliyo konu hep zaten. Haksız mıyım yazmamakta. Zaten işin sonu yoktu bizim. Bir sürü engel. Ama çok üzüldüm ya çok kırıldım ağladım. Onun mikinde olmadi hiç. Ben cidden sevip değer vermiştim oysa sadece anlık geçici değer vermiş bana. Unutsmiyorum 3 hafta oldu stalkliyorum hala. O unutmuştur bile. Ben ne yapayım. Şansıma bakın ya. Offf
Sanaldan konuştuğum çocukla konu hep cinselliğe geliyor, yazmamakta haksız mıyım?
Cevapla