Erkek arkadaşım geçmişte birkaç kez ilişkiye girmiş, bunu düşünmem normal mi?

Erkek arkadaşım 23 ben 21 yaşındayım ve ona geçmişinde hiç birlikteliğin oldu mu dedim o da bana evet oldu dedi bunu 3 kere yaşamış 19-20 yaşlarında ve çok pişman olduğunu söyledi ve ben hiç hayatımda ilişkiye girmedim hiç sevgilim de olmadı bunu kafama takmalı mıyım yoksa devam mı etmeliyim bilmiyorum ama seviyorum
Erkek arkadaşım geçmişte birkaç kez ilişkiye girmiş, bunu düşünmem normal mi?
Cevapla