Bana yaklaşan erkek cinsinde kim varsa ufak yanlışında vazgeçiyorum. Biraz zorum ama çözene kadar. Hep yalnız mı olacağım ben?

Aslında kalbime yol aramıyor aksine sadece cinsellik amaç olduğu için de öyle oluyor. Beni sevsin diye olmadığım biri olmak istemiyorum. Tanımak için şans veriyorum ama beni tanımak pek istemedi kimse, hep ilişki yaşamak için. Hiç mi kalmadı düzgün adam?
Bana yaklaşan erkek cinsinde kim varsa ufak yanlışında vazgeçiyorum. Biraz zorum ama çözene kadar. Hep yalnız mı olacağım ben?
Cevapla