Bakireyim ama artık anlamsız gelmeye başladı. Biriyle beraber olmam yanlış mı?

Yıllardır bekliyorum. Ama artık beklentim kalmadı. Doğru insan diye bir şey olmadığını ya da bunu bulacak kadar şanslı olmadığımı düşünüyorum. Bir süredir seksting yaptığım birisi var, cinsel çekim hissediyorum. Onunla buluşup birlikte olmak yanlış mı olur? Libido açısından da zorlanıyorum çünkü artık

Güncellemeler
1 yıl
28 yaşındayım, dini kaygım yok
Bakireyim ama artık anlamsız gelmeye başladı. Biriyle beraber olmam yanlış mı?
Cevapla