Erkeklerle buluşmak istemiyor, libidom yüksek. Düzgün erkek yok mu?

Hep bel altı öyle bir devire girdik ki valla erkek istemiyorum. Çünkü kadınları obje gibi görüyorlar. Daha buluşmadan öpüşme muhabbeti açan mı diyim, bebeğim aşkım diyen mi diyim, ben biraz libidosu yüksek biriyim diye uyaranları mı diyim. Valla artık soğudum hiçbir erkekle buluşasım gelmiyor düzgün erkekler nerde aw?

Erkeklerle buluşmak istemiyor, libidom yüksek. Düzgün erkek yok mu?
Cevapla