Yok patlıcan sever misiniz, şeftali yer misiniz…
Ulan gelmişsin 50 yaşına bir şeftali emojisinden tahrik oluyorsun
Ulan gelmişsin 50 yaşına bir şeftali emojisinden tahrik oluyorsun
Kahkaha attım ama cinsellik zebze meyve üzerinden yürümüyor. Daha doğrusu bazı nesnelerin cinsellik bağlantısı diyelim üstüne makale bile yazılabilecek bir konudur. Milyon yıllardır olan bir şey insanlar meyveye değil çağrıştırdığı şeylerden tahrik olur. :)
Ondan bahsediyorum aslında ama detaylı sormak istemedim. Mesela adam biriyle sohbet ediyor diyelim “🍑” şunu atıp “üfffff yerim” dediğini görsem gülerim a…
Çağrıştırsın da meyve sebzelerden soğudum be.
Roll-on’u yemiyoruz ama…
Çağrıştıran objeler bulsunlar ya. Meyve ve sebzelerimi rahat bıraksınlar üf
Sebze aşığı bir kızım ben…ne demek noluyooooo
Burası Türkiye o yüzden şaşırmıyorum işin kötü yanı eskiden daha iyiydik yıl geçtikçe cinsel anlamda geriye gidiyor ülke açlık artıyor bu yasaklar kalkmadığı sürece de geriye gitmeye devam edeceğiz
Maalesef iğrenç, trajikomik bir durum.
Ben muz aşığı bir insandım. Gay dediler ya bana sjsns. Muz alıyorum, içimden gazeteye sardırmak geliyor. Düştüğümüz hale bak. Ağlanacak halimize gülüyoruz. 😅
Muzu gazeteye sardırma fikrinde koptum işte dıdndısnsısnsjs
İnsan çekiniyor. 😹🤷🏻
İnsanlık ne zaman yok olursa o zaman biter.
Yemek de cinsellik gibi hem ihtiyaç hem de zevk veren bir aktivite.
O yüzden ikisinin benzeşmesi bitmez..
Cevap
18Cevap
bunlarda beyin olmadığı için bitmezler maalesef.
Yeni bir cinsellik dili gelişti. Herhangi bir ortamda sebze ve meyvelerden bahsederken iki kere düşünüyorum gerçekten. Yanlış anlaşılmaması için dikkat ediyorum. Yine de bu sebze ve meyve imaları son bulmaz gibi görünüyor. Dikkat etmek yine sağlıklı ruhlara düşüyor..
İşte bunu diyorum ya. Yaren de demiş mesela, en sevdiğim meyve ‘muz’ desen göbeğini kaşıya kaşıya “ehehehehe muz yer misin küçük kız :D” diyecek hanzolar var
Maalesef bunun farkındayız evet ve onlardan makul bir tavır beklemiyoruz. Kendimiz ekstra dikkatli oluyoruz söylemlerimizde 💙🌸
bi de muz var, gercekten soruya en sevdigim meyve seftali derken on kere dusunuyorum bu kuduruklar yuzunden
Vitaminsiz kalasıcalar
amin amiin
Kesinlikle, kuşaklar değişmez; her nesil, bir sonrakini eleştirir ve "bizim zamanımızda böyleydi" gibi deyimlerle bahseder. Aslında, bu kadar eleştirip konuşanların çoğunun içinde bir ukde kalmıştır, yapamadıklarını başkalarına dayatırlar. İmkanın yoksa ya paralı bir yol bulacaksın ya da başka bir çözüm yaratacaksın, ama insanlar topluma göre yaşamaya devam edince değişim zorlaşıyor.
Bu yüzden, benim en büyük düşmanım "el alem"dir.
sirf bu sebepten disarda muz yiyemiyorum ya. sokakta kulahta dondurma yemeyeli yillar oldu bardaga koyar misiniz diyorum kasikla yiyorum hahshsh seftali falan ayri dert zaten. kavun karpuz her sey cinselligi cagristiriyor erkeklere hahshs
Aslında basit görünen ama çok kısıtlayıcı olan bir durum…
Hsjrf son cümleye patladım ya
Manavcılık bitince bakkalcılık falan başlar
Ahlaksızlık fantezi olmuş bir gün Bir kıyamet kopacak görecekler ancak o zaman biter
Yapamayanlar ve bunu açık açık konuşamayanlar böyle çağrışımlar yapıyorlar.
Sapkınlık zirve yaptı, şimdi de düşüyor 😌😏
Portakal severim ama portakal seviyorum diyemiyorum..
Damacana s2en adam var yasadigimiz cografyada. Keske sadece meyve sebze olsa. Kalorifer petenegine hallenen var mk
Hahahahahaha. Ot yiyen toplumdan saman gibi cevaplar beklersin
ben günlük anlık şeylerle ilgilenmem
elliye gelince şeftali hıyar mı oluyor:))
Adam hayatında görmemiş ki
Sesli guldum cok iyi tespit
Beyni gelişmemiş olunca sonu. bu.
😂😂😂 emojıdendemı tahrık olunuyormus 🤔
öyle demezsek yorum siliniyor
Sapıklık
O kadar haklısın ki
Haklı
Türkiye burası.
Cinsellik bitsin komple
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?