Çoğu erkek cinsellik yaşamak istiyor, doğru insanı bulmak neden bu kadar zor?

28 yaşındayım nerdeyse hiç içime sinen bir aşk hayatın olmadı. Kendimi prenses gibi hissettirmedi hiç kimse. Hayatima çok fazla insan almadım hele yaşın ilerledikçe iyice zorlaşıyor senin için doğru olan insanı bulmak. Güzel bir kadınim, mesleğim var çalışıyorum. Çalistigim iş yerinde biriyle birlikte oldum ama beni aldattı çok kötü davrandı. Çevrem beni sever, temiz kalpli olduğumu söylerler. Bunlari kendimi övmek için söylemiyorum ama bu kadar fedakar olup, bu kadar sevip neden bu hale düşüyorum. Hayatin ters bir dengesi var. Cogu erkek cinsellik yaşamak istiyor benim sınirlarim var öyle herkesle her şeyi yaşamak istemiyorum. Bazilari ilişkilerin temelini oluşturanı cinsellik olduğunu söylüyor ama cinsellik yaşadığı kızı da kötü kalıplara sokuyor. Toplumda genel anlamda bir iki yüzlülük var. Çok uzun oldu biliyorum ama gerçekten ben bu ilişkilerin denklemini çözemedim hiç mutlu olamayacakmışik gibi geliyor kendimden şüphe ediyorum

Çoğu erkek cinsellik yaşamak istiyor, doğru insanı bulmak neden bu kadar zor?
Cevapla