
Son zamanlarda baya denk geliyorum bu soruya. Neden ilk kez cinsel bir şeye şahit olmuş gibi soruluyor sizce?

Son zamanlarda baya denk geliyorum bu soruya. Neden ilk kez cinsel bir şeye şahit olmuş gibi soruluyor sizce?
Kazayla büyük ihtimalle..
Dün, "bu saatlerde mastürbasyon yapmayan düzgün erkekler neler yapıyorlar? " tarzında bir soru gördüm.
İnsanların düşünce kalıplarını kırmak atomu parçalamaktan zor bence.
Yani cinselliği konuşanlar , yaşayanlar gibi kendi kendini tatmin edenler de tü kaka bazılarına göre.
Evet onu ben de gördüm.
Hee türden düşünceye sahip insan var şaşırmamak lazım.
Orada gerçi bir mesaj, ince bir eleştiri de sezdim ben hatta beğendim diye hatırlıyorum.
Yani küçumseme gibi anlamadım onu.
Eee arada yorum farkı sebepli ayrışmamız normal o kadar da olsun jkkd
Senin belgesel saatin gelmiş jdjdk
İyi olur jdkd
Yapacak bir şey yok, her yerde öyle ve hep böyleydi zaten jdjdks
Bu olmasa evrim olmazdı.
Mecbur jdjdk
Tereciye tere satma girişimi mi bu? Jdkdk
Hammaddeleri aynı ama boyut farkı sebepli olabilir evet jdkdk
Djkdkd
O soruların altında bir pislik olduğunu düşünüyorum inşallah yanılıyorumdur
Nasıl bir pislik? Fantezi tarzı mı?
Evet maalesef çünkü devamlı soruluyor
Aynen öyle.
Ben de denk geliyorum ve merak ettim.
Garip.
Yok ya hep aynı kişi kendisi şizofren durmadan öyle hikayeler uyduruyor
Nasıl tespit ettin? Ben de şüphelenmedim değil ama bilemiyorsun da jdjsk
Yok yok her gün aynı dakikalarda üst üste soruyor günlük
Vay be baya dikkatlisin helal olsun
Evet gözlemim iyidir
Cevap
1Cevap
Aşağıdaki abinin dediği doğru olabilir. Soruda ne soruyor ki adam tam olarak, çocuğum mastürbasyon yaptı neden filan diye mi soruyor?
Tek bir soru değil bununla ilgili benzer sorular evet.
Aynı kişi soruyor olmasın?
Gizli olduğu için bilemiyorum.
Hem mavili soran var hem pembeli var.
Bence ikisi de aynı kişidir, saçmalıyorlar ruh hastası çok organic
Olabilir.
Ne kadar gec ogrenirse mantığı, gericilik
Aslında tam tersi olmalı.
din ve devlet mastürbasyonu egelelyen 2 faktör din kendisine bağlamak için yasaklıyor baskı altına alıyor amaç muritlerden para veya gelir edle etmek evrgisiz. Devlet ise askerin mastürbasyon yapmamasını itiyor erkekelrn yapmaması demek itaat ev daha çoka sever hemde kadın vergisi almak demek. Bir askeri düşmana boşalmış erkek olarak saldırtamazssın :) Boşalmış erkek süt dökmüş kedi gibidir vede mantık arar. Askerde mantık yoktur bunun için boşalmamış ya da geç boşalan boşalma işlemi düzensiz erkek zamana sıgdırmış erkek arar bu devlet politikası. Şimdi 2 arba kaza yaptıgını düşün bir anlık 2 erkek boşalmış olsa levyeyi kapıp kavag etmiycekelr . ama boşalmamış olsa sinir v kavga adrenalin salgılıycaklar Türkiyede boşalmamış erkek devlet politikasıdır. ister kabul edin ister etmeyin :Devlet politikası kadına da acı çektiriyor ama kadın adamı cezalandırma ustune kurmuş . Çünkü doğuştan penis ksıkançlıgı hep var. oda ondan hırsını çıkarıyor
Ben kabul ederim bunu jdkdk
Kabullenmek istemiyorlar, öyle değişik bi zihniyet
Kabullenirlerse ne olur ki, değişik cidden.
Çocukların da anne babasını düşünmek istememesi gibi yani.
Aslında olmaması gerekiyor ama doğru olabilir.
Güzel yorumdu.
Bugün de yine nokta atışlarında formundasın jdkdk
Ben anneme yakalanmıştım pek takmadı
Normali de bu iyi yapmış jhjh
Ne kadar anlayışlı ve empati sahibi annen varmış. Saygılar ona.
Ahahaha zannetmiyorum jdkdkd
Bak bu yüzden djdkkd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?