örneğin oral seks yapmayı sevmiyor ve bu konuda rahatsızlık hissediyorsa, ona bunu sevdirmek için bir şeyler dener misiniz veya anal ilişkide olabilir.


örneğin oral seks yapmayı sevmiyor ve bu konuda rahatsızlık hissediyorsa, ona bunu sevdirmek için bir şeyler dener misiniz veya anal ilişkide olabilir.


Orta yolu bulmak her zaman iyidir. Ancak karşılıklı olarak bazen fedakarlık da yapmak lazım gelir. Onun sevdiği ama benim sevmediğim şeyi o mutlu olsun diye yaparsam o da illa ki başka zaman başka konuda ödün verecektir. her şey karşılıklıdır.
Aa bak bu da var ama nerde öyle koca yürekli insanlar zor
Nadirrr ama iki tarafda ayni seyi düşünmeli
Kesinlikle denemeler yapılmalı öyle bir durumda sevmesi için bence, çünkü o duygunun nasıl olduğunu bilmediği için yaptıkça zevk aldığını hissedebilir😉
Oralda değil de partnerimin huylandığı gıdıklandığı şeyler vardı yapa yapa alıştırdım ve aşırı zevk aldığını öğrenmiş oldu 😈
Sekste pes etmemek altın kural☺️
Katılıyorum sana canısı bende asla pes etmem bu konuda sabırlıyım
Sabır her zaman işe yarar🤗🥰
Kelime faşistliği yapıştı bu aralar yakama ama burada yapmayacağım 😃
Hayır sevdirmeye çalışmazdım kendisiyle ortak bi uyumu yakaladıktan sonrası çok önemli değil. Belki zamanla fikri değişir denemek ister ve sever
O neymiş öyle kelime fasiştliği 😀
Partner kelimesi pek hoşuma gitmiyor da o kelimeye faşistim 😀
Hi anladım ay ama ne şekilde ifade edilrki bakma bende pek sevmiyorum ama partner deyince içinse her şeyi barındıyor jste eş dost 😀sjdhf
Her şey barındırması sakıncalı djdjds
Hayır bu çok gereksiz. Çünkü sevmediği şeyleri yapmak durumunda kalırsa zevk de almaz demektir. Zevk alamayan biri zevk de vermez bana. Her şey gönüllü olmalı.
Cevap
21Cevap
ortak bir dengeyi bulmayı tercih ederim.
Açıkçası o konuda üstüne gitmem. Eğer içinden gelmeden yapacaksa hiç yapmasın zevk vermez..
Mantıklı
Denerim ve de sevdiririm... baktım ki yine olmuyor. Demek ki ben buna fazlayım der çeker giderim
Denemediği şeyler hakkında kesin hükümlüyse denettirmek için ısrar ederim.
Mantıklı bu
Belki hoşuna gidecek, zevk alacak değil mi
Dengeyi kurmak en iyisi sevmediği şeyleri yapmak veya sevmediğim şeyleri yapmak soğutur
Tadına bakmadan sevip sevmediğini nereden bilecek
Ön yargılı insan çok
Yargıları kirmakta sevdiginin görevi
Sevmiyorsa da zorlamazsin
Ama en azından öneri yapabilir denemesi için ortam hazirlayabilirsin
Oral da sevmiyorsa artık bilemicem
Oo diyosunnn : )))
Bazıdı da kokuyor be kafa orayaa gitmiyor 🤣😂
@fckbdy42 valla kral çok fena 😂😅
@fckbdy42 leri değil bi tane denk geldim sadece
@fckbdy42 bazısı dedim kral zaten o toplara girmem ,
Sevmek zorunda degil onemli olan benim sevmem. Yapar gecerim
Birisinin çok sevdiğini diğeri istemezse ortaya sıkıntılar çıkar 😀
Denerim sevdirmek için ama zorla güzellik olmaz
Öyle tabiki ters teper sonra
Sen de mi brütüs, vay be halbuki dışardan gayet duygulu masum duruyordun
Pardon? Tvbe yarabbim ya cinsellik sorusu sormak ayıp mı
Cinsellik mi kalmış ahahah fantezi, kelepçe kırbaç
İnsan hiç masum değil🥱
Ortak denge en güzeli
Sevdirmeye çalışırım zorlama yok.
Sevmediğim şeyi yapmam
Zorlamam ama ikna etmeye çalışırım
ortak dengeyi bulurum
ay kizij dişleri ne guzel
Su akar yolunu bulur
Onu aşırı isteklendirip yaptırırım 😋
Sevdiririm ona, nasıl derler ske ske
Ortak denge iyi
Kocan ne istiyor ki senden
İkna ederim
Çalışırım
Zorlamak ters teper
Senin gibi partnerim olursa herşeyi yaparım sjsj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?