Saygı göstermiyor sana istemiyorsun diye soğuması normsl mi ben 7. aydayim cinselliği yeni yeni konuşuyoruz evlilik düşünüyoruz bu arada ilk zamanlards sevgilim tavrıma saygı gösteriyor cinsellik konusunda şimdi bile rahatsız olmuyorsun değil mi diye sorar seven insan cinsellik istemedin diye soğumaz
Yaaa :( bizim daha 1 ay olmadı şöyle sürekli yükseliyorum diyor ve karislikta vermiyorsun diyo ve kizıyor hevesim kaçıyor diyor evlenmeden ilişkiye girilmesine ikimizde karşıyız evet ama bu kadar açık açık bir şekilde cinsel isteklerini dile getirmesi bilemiyorum bide dun dedi ki senden cinsel anlamda soğuyorum falan
Evet bende çok şaşırdım aslında tamam çekim arzu olur ama sana seks hiç yapmadım nude atmadım vs sevmem alışık dglm karşılıklı yapalım diyo kabul etmiyorum
Hem uzak mesafe hem cinsellik evlenene kadar olmaz diyorsun sen o da istiyor bence beklemez erkek yani hem de sırf cinsellik yok diye ilgim azaliyor demis niyetini de belli etmiş zaten neyse hayırlısı olsun
Üzülme yahu anlayışsız biri için gerek yok onun da tek amacı cinsellik gibi zaten hayır gerçek olsa neyse sanal cinselliği ne yapacaksın kardeşim git po... rno izle yani aynı şey
A yok artık ya hiç cinsel ilişki yaşamamış biri bekledim dedi sadece evlenmek niyetiyle geldim sana vs dedi ama yukseliyo sürekli bende karislik vermiyorum soğuyorum diyo kiziyo bide
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kaç yıldır sevgilisiniz
Hiç buluşmuyor musunuz
Sen neden karşılık vermiyorsun bu konuları mı sevmiyorsun
Evlenmeden karşıyız ama sesli veya mesaj olarak pek karislik vermiyorum yapmak zorunda da deglm 1 ay bile olmadı aslında öncesinden az çok tanıyorduk
Bir ay çok erken zaten
Sen bu konular için erken olduğunu anlatmadın mı
Oda dedi çok hızlı gelişti her şey vs ama bilemedim soğuması vs anlayamadım ayrıca ben yapmak zorunda deglm ki karı koca helal deglz
Bu konular için çok erken diye anlat soğuyorsan devam edebilirsin bende bu davranışlarından soğuyorum ama ilerde konuşuruz diye umut ver
Isterse 10 yil geçsin ben doğru bulamadığım bir şey yapmak istemiyorum
Kaç yaşındasınız
İkimizde 25
Böyle düşünmen senin için doğru olabilir ama o şekilde ilişki yürümez hatta uzaktan ilişki hiç yürümez kısa sürede sıkılırsınız
Yaşlarınız normal
Ne yani direk cinsellikle mi yürüyelim
Direk öyle değil
Ama mesela bir sene olunca telefondan konuşmaya başlanmalı
İki sene sonra buluşunca da adım adım ilerlenmeli
Diyorum ya evlenmeden doğru bulmuyoruz
İlerde mutlaka olacak seninle ciddi düşünüyor mu
Dediğine gore evet hatta fazla uzatmaya gerekte yok dedi önce biz görüşelim ondan sonra vs
Düzenli işi var mı
Evet var
O Zaman bu konularda biraz anlayışlı davran kontrol sende olsun taktik verebilirim nasıl konuşman gerektiğine dair
Hayir istemiyorum kendisini rahatlatmak istiyorsa açsın video izlesin
O zaman ayrılabilir göze alıyor musun
Evet
Senin kararın o zaman bunu anlat ilerde istekleri artacak
Nasıl istek?
Bu konudaki istekleri artarak devam edecek
Yok artık ya sevmediğimi biliyor uzatmaz umarım
Bugün konuyu kapatsın bir ay konuşmasın bir ay sonra tekrar açacak dayanması zor
Bi arkadaş var 7 aydır çocuk açmamış konuyu hala soruyomus rahatsızsan kinusmayalm diye saygı duyan duyuyo işte bide bans bak 1 ay bile olmamış
Bu biraz istek ile de alakalı
Ayrıca biraz acele de etmiş
Acele etmesini geçtim soğuyorum diyo sürekli bu zoruma gidiyo
Evet soğuyorsa konuşmasın o zaman
Sanki tehdit eder gibi
Şenin için doğru kişi olmayabilir
Ayrıldı zaten
Dün gece mi ayrıldı
Evet akşam
Bu konudan dolayı mı
İstersen takip et ordan yazayım
Niyeti Cinsellik sadece
Ama öyle olsa giderdi benden
Niye gitsin istediğini alasiya kadar bekler sırtlan çünkü
Askm uzak mesafeden ne yapabilir sexting tarzı bisi istiyo bende istemiyorum kiziyo sana karşı soğuyorum diyo bu konuda ne kadr sacms
Saygı göstermiyor sana istemiyorsun diye soğuması normsl mi ben 7. aydayim cinselliği yeni yeni konuşuyoruz evlilik düşünüyoruz bu arada ilk zamanlards sevgilim tavrıma saygı gösteriyor cinsellik konusunda şimdi bile rahatsız olmuyorsun değil mi diye sorar seven insan cinsellik istemedin diye soğumaz
Yaaa :( bizim daha 1 ay olmadı şöyle sürekli yükseliyorum diyor ve karislikta vermiyorsun diyo ve kizıyor hevesim kaçıyor diyor evlenmeden ilişkiye girilmesine ikimizde karşıyız evet ama bu kadar açık açık bir şekilde cinsel isteklerini dile getirmesi bilemiyorum bide dun dedi ki senden cinsel anlamda soğuyorum falan
Benim de eski flörtüm öyleydi seven erkek saygı duyar bu konuda ısrarcı davranıyorsa cinselliktur niyeti
Maalesef ki tekrarlama oldu en son dün akşam mesela aynı şey oldu soğudum dedi
Şutla kendine saygın olsun elin birey yüzünden üzülme
Konuşacağım bu konuyu canım teşekkür ederim
Güncellemeyi gördüm boş ver en azından fazla vakit kaybetmedim niyeti cinsellikmis onu öğrendin daha iyi insanlar çıkar karşınıza üzülmeyin
Umarım canım, inşallah çıkar cidden cok yoruldum artık
Bende öyle düşünüyordum tam umudumu kaybettim doğru kişi çıktı
Cidden mi 🥹ne mutlu sana aynı şans banada uğraş umarım
Dua ederim sizin için tanımıyorum sizi ama iyi bir kalbiniz var hissettim bunu 😊
Allah razı olsun , beklerim tabi ihtiyacım var inan bana şimdiden teşekkür ederim inşallah sence hep mutlu olursun 🌸
Cinsellik istiyor İstanbul'da
İstanbul?
Belki biri olur diyr
İstanbul ne alaka anlayamadım
seni kullanmak tek amaci
Konuşmaya vs karşılık vermediğim icn mis bu
vermek zorunda deglsn
Değilim de işte yükseliyorm senin yüzünden yarım kaliyo dedi ben naptim vs dedim sana ilgim azalıyor bu konuda dedi
tek amaci cinsellik bu yuzden ilgisi azalyorda
Konuşunca normal devam ediyor ama bu yüzden kafam karışıyor
bence sen icinden gelebi yap daha yenisiniz 1 ayda rengini belli etmis
Evet bende çok şaşırdım aslında tamam çekim arzu olur ama sana seks hiç yapmadım nude atmadım vs sevmem alışık dglm karşılıklı yapalım diyo kabul etmiyorum
ayril gitsin
Klasik erkek saygı duymuyor ise yol ver
Kiziyo ediyo soğuyorum diyo ama ayrılmıyor anlamadım
Sen ayrılcan sen
Yapamıyorum
Çok duygusalsınız
Birine haksızlık etmek istemiyorum sadece
Ne alaka ya
Belki de ben abartıyorum
Bu ilişkiden hayır gelmezzzz
Neden ya
Hem uzak mesafe hem cinsellik evlenene kadar olmaz diyorsun sen o da istiyor bence beklemez erkek yani hem de sırf cinsellik yok diye ilgim azaliyor demis niyetini de belli etmiş zaten neyse hayırlısı olsun
İstemiyoruz evlenmeden doğru bulmuyoruz ama konuşurken ben karislik veremiyorum soğuyorum diyo anlamadım
anlayışlı olmak lazım yoksa problem tabi istemedigin bir şeye zorlamak olmaz eğer ilgim azaliyor diyorsa yol ver gitsin
Evet bu konuda ilgim azalıyor dedi benide üzdü bu durum ya
Üzülme yahu anlayışsız biri için gerek yok onun da tek amacı cinsellik gibi zaten hayır gerçek olsa neyse sanal cinselliği ne yapacaksın kardeşim git po... rno izle yani aynı şey
Beni hayal etmek istiyormuş
Etsin işte resim falan görmeden hayal de bu zaten kullansın hayal gücünü 😂 abla sen bundan uzak dur bak erkek yalanları bunlar bizde yaptık çok 😁
Ayy deme lütfen kandırılmak istemiyorum
Ben kendimce doğru olanları dürüstçe söyledim umarım ben utanırım ne diyeyim yani 😁
Ne için sevgili olduğunu anlamışsındır
Ama karşılık alamıyor gitseydi giderdi çoktan
Uzak mesafe zaten ne yaptığını bilmiyorsun ki
A yok artık ya hiç cinsel ilişki yaşamamış biri bekledim dedi sadece evlenmek niyetiyle geldim sana vs dedi ama yukseliyo sürekli bende karislik vermiyorum soğuyorum diyo kiziyo bide
Bundan sonra cinsellik konuşmak istemiyorum dediğinde verdiği tepkiden anlarsın
Eğer konu açılırsa derim de soğuyomus artık
Eğer bu yüzden ise bence soğusun
Evet bu konuda bana ilgisi azaliyomus
Gitmesinde bir mahsur yok.. eğer böyle ise gitsin
Gitmiyo ki işte biside demiyo
Zamana bırak zaten uzaklaşacak
Öyle mi diyosn
Bence öyle hiç kimse senden önemli değil
Uzaklaşırsa uzaklaşın kaç defa karşılıksız kalacak ki zaten dedi bans seninle de evlenemezsem artık başkasıyla gidip yapcam dedi sözde hiç yapmamış
Yani sonuçlari sasirtmaz
Bilemiyorum kafam karışık
O yüzden dedim ya zamanım bırak diye
Senin için daha iyi olmuş
Belliydi zaten bekliyordm
Kaybeden o oldu sen değil
Bn o kdr anlayış göstereyim gün boyu yazmazdı tek kelime etmezdim sadiktim yinede kötü biz olduk
Sen kötü olmadın bunu da kim söyledi.. kendine haksızlık ediyorsun
Yok yani kötü olsak sevilirdk herhalde bilmiyorum bu kdr iyi niyet fazla
Bak bunda haklısın
boş ver ayrıl
Kız bunun için mi
Doğru
Ne doğru
Yükseldiği doğru nude falan olsa
Atmam asla
Hep mi uzak mesafeden
Evet
Görüşmüyormusunuz hiç
Hayrı daha yeni
Normal bir ilişki değil
Ne alaka
Görmedin sevgilim diyorsun o ise aklı cinsellikte
Napiyim her erkeğin aklı orada
Tamamda daha görmeden yan yana gelmeden sevgili olmak nedir mantıklı mı internette bulup devam ettiklerin hep öyle olacak seksting ister
İstedi valla ben de kabul etmiyorum soğuyorum dedi
Yani yoluna bakacak senle neden konuşsun ki zaman kaybı
İşte istemezse yazmaz ordan bir sürü kız bulur
Şansını zorluyor ikna ederse seni
Neyini ikna edecek kendisi dedi evlenmeden yakınlaşma olmaz diye
Reelde olmazda sanalda
Hayir kabul edemem
Bakalım nereye kadar gidecek
Amaci baska
Derken
Haklı
Evlenmeden karşıyız ama sesli veya mesaj olarak pek karislik vermiyorum yapmak zorunda da deglm
O zaman sen bilirsin çocuk gider
Gitseydi çoktan giderdi
Demek ki seviyor ama sen de yardımcı oluver
Sevmek mi yoksa başka seçenek mi yok bilmiyorum
Nasıl yani
Yani başka kız mı bulamıyo anlamadim
Gitmesini mi istiyon
Yok sadece üzülüyorum her şey cinsellik değil
Değil tabi de arada olur
Belliydi
Bencede
Hıhı