Ben minyon tipliyim 33 yaşındayım 25 yaşında gösteriyorum 43 yaşındaki erkekler yaşlı alıcı gözüyle bakamıyorum, haksız mıyım?

Evlensem kafa uyumu neyse de. Cinsellik sorun olur. Kel erkek sevmiyorum. 30 yaşından büyüklere bakıyorum onlarda maddi birikimi yok, olgun değiller hemen cinsellik konusu açıyorlar. 35-36 ya bakıyorum yok hala adam ev muhabbeti yapıyor bana ve kafayı yemişler psikolojik olarak. Çok güvenemediğim adamın yanında ne işim var? Boşanmış çocuksuz adamlara bakıyorum çogu kadınlardan soğumuş, beni maddi ve manevi yönden sömürdüler diyor. Zaten boşanma nedenini öğrenemediğim için pek sıcak bakmıyorum. Çok seçiciyim.

Ben minyon tipliyim 33 yaşındayım 25 yaşında gösteriyorum 43 yaşındaki erkekler yaşlı alıcı gözüyle bakamıyorum, haksız mıyım?
Cevapla