
Hararetli geçen bir geceden sonra vücudunuzda oluşan izleri sorun eder misiniz?

Hararetli geçen bir geceden sonra vücudunuzda oluşan izleri sorun eder misiniz?
Ben seviyorum hatta belli belirsiz yerlerde iz bırakmayı severim. Partnerime dikkatli bakan gözler görsün ki o'nun benim olduğunu bilsinler. Bende de olmasını severim her gördüğümde o an gelir aklıma. Genel olarak seviyorum
Vücudumda iz bırakılmasını sevmem, iz bırakmayaysa bayılırım. Arkadaşlarının 'Ejderhayla mı seviştin?' demişliği çoktur. Tabi rica eden partnerimi uf yapmadım ama pek mutlu da olmadım durumdan.
Doğru düzgün sevişmeyi bilmiyorsa gitsin sabunla keselesin bir yerlerini. Hoşlanmam öyle şeylerden. Bakın ben gece seviştim, bu da kanıtı der gibi. Abartmayın.
Sorun olmamalı hatta insan onu gördüğünde daha da mutlu olup o anlık tekrar tahrik olmasına neden olur özellikle kalçada bu izler daha fazla olur bir yandan tokatlayıp bir yandan tırnakları kalçaya geçirirken
Cevap
37Cevap
Herkesin görebileceği bir yerde olmazzzz
Sosyal hayatımı etkileyecek yerlerdeyse tabiki sorun ederim.
EİG yorumu
Teşekkür ederimm.
Gerçekler
Ama fotodakide çok sosyal hayat harici. Sanki karşıdakinden öç alır gibi:D
Abartı olmazsa görsel olarak koymanın anlamı olmaz zaten. Devamı var da site kaldırırdı. Kırptım :D
Yok biliyorum etkileşim için gerekli tabi etkili görsel😁
Sadece gerçek hayat için demek istemiştim:)
Etkileşimin görselle olduğunu düşünmüyorum. Etkileşim delisi olsam bir önceki sorumu 17 gün önce sormazdım :D Sadece bu soru bazında konuşursak boynunda morarma gibi sıradan fotolar kullanmak istemiyorum. Hepsi bu. Gerçek hayat için zaten fazla.
Etkileşim deliliğinden demedim. Bir soru tabiki ilgi çekici görselle zenginleştirilebilir bu çok olağan bir durum:)
Yok tabi ki öyle. 9 senedir sitede her şeyi gördüm. Hayatını burada yaşayanlar da var :D
Ben senin kadar sitede yokum ama evet haklısın hayatı sadece burası olan çok insan. Yaradan eylemesin onlardan🫢😄
Amin. Sosyal yaşantın varsa zaten onlardan olamazsın. Bunlar isyankar47 gibi takılıyor :D
Ahahah evet şükür var iş hayatımda var. Burada ya iş arasında bazen takılırım ya da akşam.
Amaç eğlenmek aynen
😎✌🏻
Asla sorun olmamalı ama meslekten dolayı görünen yerlerde olmamalı.
Kızarıklık gibi hemen geçecek bir şeyse sorun değil de diğer türlü sıkıntı
Her şeyin ortasi güzel? Bunu da güzellemesini yapmayın bence
Güzelleme yapmıyorum. Belki ben bu tip şeylere karşıyım. Görüş belirtmedim ki. Be soruyu soruyorum.
Güzel soru, sevdim.
Hayır sorun etmem, aksine gurur duyarım. Erkeğimin vücudumda açtığı her iz benim için bir şereftir.
Hatırlatıcı izler hos olur abartı olmadığı sürece
Fotoyo bakınca bile sırtım sızladı. Asla istemem. Psikolojim bozulur cildime önem veriyorum. Azıcık bir yere vursam moralim bozuluyor😂
İnsan içine çıkmama engel izler olacaksa benim için büyük sorun ama eşimle ilişki yaşayacağım için görünmeyen yerlerde iz bıracağımız kesin.
Tabiki etmem hatta o izlere baktıkça yeniden yükselirim
Dozunda ve görünmeyecek yerde olmalı bu ne böyle sevişiyoz mu dövüşüyoz mu a.
Bu hayvanlık resmen. İz olursa görseldeki gibi olmaz :)
Tek eşli kişiler bunu sorun etmez ama çok eşliyse sıkıntı :)
İnsan içine çıkamayacak hale gelemediği sürece çok sorun etmem 😄 ama çok gerekli bir şey de olduğunu düşünmüyorum
SİLİVRİ de bile bu kadar olmaz
Bu "savaşma SEVİŞ" yerine
"sevişme SAVAŞ" olmuş
Kadin cikartsin erkektede erkek cikarmasin kadinda 😂
Anlaşıldı seni ya tırmalamışlar ya da ısırmışlar :)))))
Hayır onlar imzadır bana göre. İmzamı atarım yani😀
Evet ederim o ne öyle.. bak dün gece çok fena seviştim aha al bak bu izlerde ispatı
Görünmeyen yerlerdekileri sorun etmem ama boyun yüz vs gibi yerler sıkıntı tabi sonrasında:)
Kurumsal bir firma dayım gozukmeyecek yerde olursa sıkıntı yok
İz bırakanlar unutulmaz. Bence iz bırakmak çok güzel bişey
Evet ederim, bu cilde boşuna mı iyi bakıyoruz 😏
İz değil de yüzümde güller açıyo benim, o da sorun olmaz
Sadece benim göreceğim yerlere özellikle bilerek iz bıraksın istiyorum genel de
Bu izler ne alaka birbirimize mi saldırdık amaç başka sanki
Üni de bi kız vardı sırtımı parçaladı resmen ama o acıyı o an hiç hissetmedim aradan 2 3 saat geçtikten sonra çok pis Bi acı vardı sırtım resmen kanıyordu
Bir kadının vücudunda değil, kalbinde iz bırkmayı tercih ederim.
Hem sevişmeyi bilmek lazım. Bu apayrı bir şey...
Gecemi guzel yaptiysa hosuma gittiyse sorun yok istedigi gibi 😉
Yess
Parca pincik edulmis ams foto fake
Sevgilimi koyacak değilim herhalde ahahah
Yok reis kizin sirtindaki cizikler fake
Fake ya da değil bilmiyorum. Sadece temsili bir görsel işte
Hayır tabiki daha güzel
Gorunmeyecek yerde ise fazla sorun etmem
Etmem, çok hoşuma gider.
O kadarını yaşamadık bilmiyoruz.
ederim ya öyle şey etmesin olmaz ayıp wkdndkxkdkf
Görünür yerde olmasın da
Boyun bölgesin deyse ederim
Etmem zevkime bakarımö
Bu savaş anisi olarak saklanır
Ayı mı saldırmış buna
Sorun edilmemesi gereken seyler bunlar.
arkadakı yazıyı hangi şarkı oldunu bulamadın dimi
Hayir bulamadim
Ahaha sen hala unutmadin mı onu
hayır
😂😂 ara bul bana da soyle merak ettim
Profildeki adam kim?
vampir😅
Severizzz
Etmem aksine seviyorum hatırlatıcı oluyor
Reklam edercesine izler bırakmamalı.
Görünmeyen yerde olması hoşuma giderr
Çok sert olmuş bu kadarı bence abartı
Adam sanat eseri yapmış sırta
Sonsuza kadar kalici olmamasi yeterli
Gözükmesini istemem aksi halde sorun olmaz.
Ay yazık ne hale gelmiş kız
Evet sorun ederim. İstemem öyle iz falan
Soruya denk gelmekten bıktım cevaplicam evet bu çok rahatsızlık edici olurdu
Hayır hoşuma bile gider
Eziyet mi ediyonuz seks mi yapıyorsunuz
++++
@soenmonarch çok fazla acı çektirmemek lazım
Yani.. hayvanlasmanin anlamı yok
@soenmonarch güzel güzel yapmak varken demi
Görünmeyecek yerlerde olursa sorun etmem
Fazla agresif olmadığı sürece bence sorun olmaz
Görünür yerde yse evet
Açık bir bölgede değilse (yüz vb.) hiç sorun etmem
Hayır etmem
Sanırım etmezdim..
Görünmeyen yerlerde ise problem etmem
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?