Sevgilimle seviştim ama şu an soğuk bana. Kendime bağlamak istiyorum, bu nasıl mümkün?

2 3 ay gibi Uzun süre birbirimizi görmemiştik beni evine çağırdı. Gider gitmez 5 dk içinde seviştik soluğu yatakta aldım. Bana burada kal diye söyledi, çok ısrar etmedi tabi. O da yol yorgunuydu duşa girdi. Sonra üzerini giyindi falan. Sonra ona sarılmak istedim yanaşmadı pek. Sevgisiz hissettim. Sonra yine oturduk sohbet edecektik elinde daima telefonu yanıma gel ya dedim. Dur böyle iyiyim yaptı. Yine çok alındım. Sonra ben gideyim dedim. Kal falan demedi taksi çağır dedi ben de yürürüm dedim. Normalde sürekli beni evime kadar götüren bir insan. Yani neden bana soğuk beni sevmiyor mu? Sevilmicek insan mıyım ben. Sizce ne yapmaya çalışıyor ve ben napayım bu durumda ama kendime bağlamak istiyorum bu nasıl mümkün?
Sevgilimle seviştim ama şu an soğuk bana. Kendime bağlamak istiyorum, bu nasıl mümkün?
Cevapla