İnsan bir yaştan sonra yalnız yatamıyor bence. Yatakta sataşacak biri gerekli değil mi sizce de?

İnsan bi yaştan sonra yalnızlıktan sıkılıyor. Kendiyle başbaşa kalmaktan sıkılıyor. Uyurken sataşacak laflayacak sonra sırnaşıp uyuyacak biri şart oluyor. Yalnız uyumak bile sıkıcı değil mi öfff 😒

İnsan bir yaştan sonra yalnız yatamıyor bence. Yatakta sataşacak biri gerekli değil mi sizce de?
Cevapla