Gizli Üye(30-35)8 ayYa yanlış anlamada ben açık biri olmama rağmen günah tan korkan Bi kızım sizin gibiler nasıl rahatça cinsdllik yaşıyor zina bu resmen hiç mi korkmuyosunuz çevremde senin gibi kızlar oldu tuhaf gelirlerdi hep evlilik konusuna gelince sen obje değilsin illa ki seni kabul edecek birileri çıkar belki huyunu sevmiyolardir
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kendini zehirlemişsin. evlenirsen düzgün olabilirmisin evleneceğin başını düzgün bir insan değilsen yakma.. ya tamam diyeceksin ya da devam. seçim sizin tabi ki yargılamak bana düşmez belki evlenince iyi eş iyi anne olucaksın kimse bilemez. geçmiş önemli değildir gelecektir önemli olan lakin geçmişte ki tek önemli şey yaptığın hataları tekrar etmemektedir. mutlu ol. rabbinden af dile. elbet biri adam gibi sever sen sevmeyi bil yeter
02 Yorumla
Soran1 yılBen hep baş yakıyorum zaten ama kendimi zehirlediğim konusunda haklısın
- 1 yıl
Madem kendini biliyorsun düzelt kendini kendine saygın olsun. hepimiz hata yapıyoruz az ya da cok farketmiyor. önemli olan hata yapıpta hataya devam etmek. her şey güzel gönlünce olsun canını sıkma üzülme. vardır heşeyin zamanı olgunlaşıcan akılanıcan hala belki çocuk aklındasın. hayat olgunlaştırsada bazı şeylerde hala çocuk gibi davranıyoruz farkında değiliz
Cinsel Yaşam konusunda 584 cevap paylaştı. Evlenmeyi istiyor musun ve evliliği sürdürebilecek misin önce bu soruları kendine sor ve cevapla. Sonra da seninle eğelenecek kişi bu durumu dert edecek mi etmeyecek mi onu düşün ona göre karar ver
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Cinsel Yaşam konusunda 531 cevap paylaştı. Bu sözleri diyenlerle arkadaş olduğunu mu düşünüyorsun? Ortamını değiştir hata yapmışsın evet ama bundan sonra yapma
02 Yorumla
Soran1 yılArkadaşım değiller
Öyle bakma hayata kendini keşfet ona değer vermeyi öğren. Toplumdan sıyril
02 Yorumla
Soran1 yılKendime mi değer vereyim
Sen 1 saat önce sorusuna cevap verdiğim hatun musun?
021 Yorumla
Soran1 yılEvet
Soran1 yılBaksana neler yazıyorlar
Soran1 yılKudurunca ellerine ne geçiyor ki, içlerini mi rahatlatıyorlar. Ayrıca seninle benim aram iyiydi sonradan soğuk yaptın bu yüzden sana da kızdım
Soran1 yılOnlar kendilerini aşağılatır mı? Baksana nasıl üste çıkıyorlar adiler
Soran1 yılSen yazınca çırpınmaları çok komikti. Bir tanesi de seni etiketleyip engelledi cesareti yok çünkü 😂
Soran1 yılO kadar aşağılık olup kendilerini ağırdan satmaları sinir bozucu ama
Soran1 yılÖnemli biri gibi gösteriyorlar kendilerini bir booklarmış gibi
Soran1 yılGjdjdh bir erkek gizliden yorum yapıp sana kızıyordu bir kere. Görmüştüm iyi kuyruğuna basmışsın demekki
Soran1 yılRica ederim gerçekleri söyledim.
Soran1 yılSöylemesem daha iyi. Zaten sen de hatırlamazsın
- Cinsel Yaşam konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılVermek ve bedava demek hoş değil. Yuva kurma ihtiyscın var mı onu kendine sor. Cinsel ihtiyaç olarak bakma
00 Yorumla
1 yılPeki o cinsel ilişkileri yaşarken şu an ki düşüncen aklına gelmedi mi?
00 Yorumla
1 yılKonulmak suhbet etmek ister misin bilmeden bişi diyemem de?
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 707 cevap paylaştı. seni ancak her halinle kabul eden olursa olur geçmişi silerek
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHahahshs bir orspuyla kim evlenir nasilssn oyle takil devam et evlenipte birinin hayatini karartma gerci alan olmaz seni
02 Yorumla
Soran1 yılŞikayet ediyorum bu yorumu
1 yılYa devam et. Hayatını yaşa. İstersen evlenirsinde her şey oraya bağlı değil.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılUzuldum ama bedava vermene degil bunu anlatmana.
018 Yorumla
Soran1 yılNiye?
- 1 yıl
Hos degil. Ben kimseyle nasil sevistigimi kimseye anlatmam. Bu ozel birsey. Duygusallik olmasada karsiya saygidir.
Soran1 yılHahaha sen şaka mısın? Benimle olanlar beni peşkeş çekmiş saygı duymamış sen bana saygıdan mı bahsediyorsun? Kim bana ya da hayatıma saygı duydu?
Soran1 yıl@Hullanza hahaha yorumlarını silmiş hemen demek ki doğruyu söylüyorsun
- 1 yıl
Demek ki hak etmissin. Ne deyim
Soran1 yılSen hak etmişsin böyle sümsük kalmayı. Hullanza haklı sen bir hiçsin
- 1 yıl
😊. Guluyorum sadece. @hullanza kendi yapmadigi seyleri bastirmak icin saldiran bir karakter. Ama sen, tuvalet kagidi gibisin.
Soran1 yılAdamı etiketleyip üstüne de engel mi attın cesaretsiz? Adam haksız olsa yorumlarını kaldırmazdın hahaha tuvalet kağıdı da senin sülalendeki kadınlara denir
- 1 yıl
Benim sulalemde senin gibi biri yok. O yuzden icim rahat.
Soran1 yılOlamaz zaten ben fıstık gibi hatunum hadi defol şimdi bir de saygıdan bahsediyor sen saygının değerin yanından bile geçemezsin rol yapma uza
- 1 yıl
Iyice hak vermeye basladim. Sifonu cekeyim ben.🤣🤣🤣🤣
Soran1 yılAnan olacak boookun üzerine çek aynen 😂😂
- 1 yıl
Ben hic kimsenin anasina sovecek kadar alcalmadim. Karsimda senin gibi o. lospu da olsa, annenin gunahi olmadigini biliyorum. Anana soyle. Onun ellerinden operim.
Soran1 yılAnama sövsen de umrumda değil ben onu da sevmiyorum
Soran1 yılHahaha hiç kimsenin anasına sövmezmiş kadınlara söven kişi. Analara sövmez ama kadınlara söver tiyatroya bak
- 1 yıl
Kime sovdum. Sen anlattin. Bende onlara yorum yaptim. Biraz oncekide bedava veriyorum deyince atladi. Seninle ozel yazisacakti. Sen vermeyince asil o sovecekti. Sen ya cok safsin ya da bitik.
Soran1 yılO öyle biri değil daha önce cinsellik sorusu soran başka kızları da savunduğunu gördüm onlar da mı bedava veririm diyordu sen kendini kandır
Soran1 yılO kadınların hakkını arayan biri.
Gizli Üye(18-24)1 yılBu saatten sonra evlenenen olmaz sen keyfine bak
03 Yorumla
Soran1 yılCidden olmaz mı
Soran1 yılAma şu an ciddi ilişkim var evleneceğini söylüyor
Cevap sahibi1 yılBakire olmadığını biliyorsa büyük ihtimal kullanmak için diyor
1 yılTövbe edip düzeltmen gerek
00 Yorumla
1 yılLibidon cokmu yüksek o yüzdenmi veriyorsun
00 YorumlaTencere yuvarlanır kapağını bulur, dert etme.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 901 cevap paylaştı. Kafana göre takıl ne farkeder
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSenin yaşın geçmiş artık Sen evde kalmışsın
05 Yorumla
Soran1 yılMillet isteyince 40 yaşında evleniyor sen köyünden çıkmayı dene bir ara
Cevap sahibi1 yılkudurmuşsun evde kaldın diye 40 yaşında boşta kaldıkları için evleniyorlar
Soran1 yılEvlenmeyi ben de hak ediyorum her insan gibi. Bu seni niye rahatsız etti? Evlilik benim de hakkım. Ben de gelin olmak anne olmak istiyorum ben de birinin karısı olmak istiyorum
Cevap sahibi1 yılbeni etmedi ki evde kalmışsın dedim git kimle evlenirsen evlen zaten belli yaştan sonra çocuk da sıkıntı
Soran1 yıl25den sonra kadın her türlü evde kalmış oluyor size göre.26 27 yaşındayken de evde kalmışsın diyordunuz
Gizli Üye(36-45)1 yılÇok sevaba girmişsin🤣
010 Yorumla
Soran1 yılGünaha girdim
Cevap sahibi1 yılOlur mu nice erkek sana dya etmiştir... mejanın cennet
Soran1 yılDefol ya dalga geçip durma
Cevap sahibi1 yılAhahaha ben ciddiyim az veren candan çok veren maldan derler
Soran1 yılBen burunlarından getirmeye çalıştım merak etme onlar da benim burnumdan getirdi zaten. Kimse bana dua etmez
Cevap sahibi1 yılBence sen dua olmadan da aziz mertebesindesin
Cevap sahibi1 yılSaint verdi
Cevap sahibi1 yılGıiseppe verdi gşbi🤣
Soran1 yılKötüsün
Cevap sahibi1 yılDoğuştan benim ki🤣
Gizli Üye(45 üstü)1 yılİstersen bunları derinlemesine konusalim
02 Yorumla
Soran1 yılNe gerek var?
Cevap sahibi1 yılKarar vermende etkili olur
Gizli Üye(25-29)1 yılEnayisin zengin koca bul
00 Yorumla
1 yılKimse evlenmez seninle takılmaya devam et
026 Yorumla
Soran1 yılKesin evlenmezler kesin
- 1 yıl
Şimdi değilde 40 yaşına gelince olur o yaşta bekâret aramazlad
Soran1 yılO zaman da yaşlı derler
- 1 yıl
İyide hem erkeklerle yatıyor hemde şimdi şikayet ediyorsun yaşa gitsin napcan evlilik böyle yaşa iste
Soran1 yılBen artık yatmıyorum geçmişte kaldı
- 1 yıl
Bak bakirelik önemli
- 1 yıl
Bir erkekle yapmış olsan hata derdim sen çok kişi ile yapmışsın
Soran1 yılDoğru. Her şeyi mahvettim
- 1 yıl
Doğru diyon peki niye yaptın
Soran1 yılBilmiyorum
- 1 yıl
İlk kac yaşında kimle yaptın toplam kaç erkek ile yaptın
Soran1 yılSana ne kanka sen mi beni nikahına alacaksın da soruyorsun sana ne
- 1 yıl
Ben almam merak ettim
Soran1 yılSorgulaması da sana düşmez o zaman işine bak sen
Soran1 yıl@Hullanza olabilir
Soran1 yıl@Hullanza evet bir de evlenmem seni almam yazmış ben sanki çok meraklıyım bunun leş şeyine.
- 1 yıl
Lan yürü
- 1 yıl
Bana Rus kızları varken sen kimsib hullanza osurugum senden daha guzel
Soran1 yılRus kızları seni ne yapsın ezik 😂😂 elin şeyinde burada geziyorsun
Soran1 yıl@Hullanza Rus kızı demiş mal şimdi de türk kızlarını aşağılamaya başladı yediremeyip
Soran1 yıl@Hullanza bir de bekaret önemli yazmış kendisi önem verdiği için genelin adına da konuşuyor neye göre kime göre önemli acaba
1 yılevlenebiliriz geçmişte kaldı geçmiş
00 Yorumla
1 yılSen bilen
00 YorumlaHangisi seni mutlu ediyorsa onu yap
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBedava mı verdin?
055 Yorumla
Soran1 yılEvet
Cevap sahibi1 yılDeğdi mi bari?
Soran1 yılBir booka değmedi değse bu soruyu mu sorarım
Cevap sahibi1 yılNiye zevk için yapmamış mıydın
ya da sen de keyif almamış mıydın mesela
Cevap sahibi1 yılHaksızlık ediyorsun kendini bence
Soran1 yılAlmadım istismara da uğradım
Cevap sahibi1 yılOzaman basit bir insansın anladığım kadarıyla, yazık etmişsin kendine
Ve akşın hâlâ o işlerde, bir iş düzen kır kendine bari
Soran1 yılNeden basit dedin ki? Ve evet seks istiyorum yalan yok ama kimseyle olmuyorum kendimi dizginliyorum
Cevap sahibi1 yılYani istemeden çok kişiyle yatmış olman üzgünüm ama biraz basit olduğunu gösteriyor.
İsteyerek yaptım ve keyifte aldım deseydin, dercih etmişsin diyecektim, ama istemeden yaptığını söylüyorsun
Cevap sahibi1 yılE zaten deneyimin var, niye dizginliyorsun ki artık kendini?
Soran1 yılBen küçük yaşta yaptım 16 17 gibi. Saalaklık yaptım anladın mı? Sonra da zaten sadece bir kişiyle oldu yetişkinlik hayatımda sadece bir kişiyle yaptım ben tecrübeli bile sayılmam
Soran1 yılHem çok kişiyle olduğum için basit diyorsun hem de kendini dizginleme diyorsun ne ayaksın sen
Cevap sahibi1 yılCinsel geçmişim çok kabarık demişsin ya, oradan yola çıkarak yorumluyorum seni…
İstemeden birilerinin yönlendirmesiyle yaptıysan basitsin dedim, isteyerek yaptıysan sorun yok dedim…
Sen çok sağlıklı zihin yapısına sahip değilsin galiba.
Cahilliğinin azizliğini yaşamışsın üzgünüm senin adına
Soran1 yılBasit ne demek? Ucuz kolay ulaşılır bir kız demek değil mi?
Soran1 yılCinsel geçmişim kabarık dedim evet çünkü kimse çocuk mocuk demiyor o yaşlara. Bu yüzden kabarık dedim yetişkin gibi yargılıyorlar
Cevap sahibi1 yılHayatım bence sen ilkokuldaki türkçe sözlüğün üzerinden bir kere daha geç, üzgünüm ama kelimeleri karıştırıyorsun galiba, bu da seni masum bişey söylerken kötü bişey anlaşılmanı sağlıyor…
Niyetim seni üzmek değil, yardımcı olabileceğim ya da kalbini ferahlatabileceğim bir durumun varsa dinlemek ve seni rahatlatmak isterim açıkcası
Soran1 yılHep aşağılıyorsun yeriyorsun. Anlatırsam daha çok yerersin.
Cevap sahibi1 yılBak yanlış anlaşılıyorum, kesinlikle aşağlamak gibi bir niyetim yok, sadece kurduğum cümleler tutarsız olduğu için beni yanıltıyor ve haliyle yanlış cümleler kuruyorum, sen dürüst ve samimi şekilde anlatırsan başımın üzerinde yerin var
Soran1 yılHer şeyi berbat ettim geçmişte. Bu yaşa kadar da hep saçmasalak ilişkiler yaşadım az çok anlamışsındır. Zaten bunalımdayım mutsuzum çırpındıkça batıyorum evlensem bile mutlu olamam bu psikolojiyle
Cevap sahibi1 yılDök bakalım içini de rahatla hadi, nedir seni bu kadar umutsuzluğa iten şey?
Soran1 yılUyanık bir insan değildim sizin gibi güçlü olamadım hala da değilim. Bana yardımcı olacaksan çakallığı öğret güçlü olmayı öğret
Cevap sahibi1 yılÖncelikle vicdanını verir misin?
Duyguların hassas mı?
Vicdan ve duygularını kontrol Edip edemediğini söyle bana
Cevap sahibi1 yılVicdanlı birisi misin
Soran1 yılEvet hem de çok. Ve karamsarlık hep vardı çocukken bile. Bana kötülük yapan insanlara bile merhamet eden biriyim. Duygularımı da arzularımı da kontrol edemedim sırf birilerine fayda sağlamak için kendimi kurban ettim zevk almadığım zamanlar bile kendimi yapmak zorunda gibi hissettim. Bu arada bana hasta diyorlar ergenlikte hep ilaç kullandım. Bu antidepresanlar da benim dengemi bozmuş olabilir mi?
Soran1 yılBana bipolar olduğumu söylediler. Sence bu gerçek olabilir mi? Ben 20 yaşındayken doktora bir hatamdan bahsettim suçluluk duyduğum bir hataydı, ki hala duyuyorum ama inan bilerek yaptığım bir hata değildi anlatınca psikiyatrist bana senin bir hastalığın var biliyorsun kafana takma dedi. Sence bu doğru bir tutum mu?
Cevap sahibi1 yılSenin dengeni bozmuş olabilecek tek şey vicdan ve merhametindir.
Yaşadığımız dönem vicdanını aklından önce gelen herkesin delirtmiş durumda.
Çakallı öğrenecek olsaydın 29 yaşına kadar yedigin kazıklardan öğrenirdin nir şekilde.
Onun için her şeyden önce vicdanından vazgeçmek zorundasın ezilmemek için ezmek zorundasın
S. ikilmemek için s. ikmek zorundasın dövlmemek için dövmek zorundasın
Maalesef ortası yok ya ölen olacaksın ya da öldüren ya ağlayan olacaksın ya da ağlatan
Soran1 yılBen kimseyi ezemiyorum üzemiyorum. Herkes beni ezip geçse de yapamıyorum ha aşırı kin besliyorum ama sonra o kinin de yerini vicdan alıyor. Benim geçmişimdeki travmalarım da çok özgüvenimi düşürüyor değersiz hissetmeme sebep oluyor bu yüzden de ben insanların karşısında eziliyorum güçlü kalamıyorum. Akrabalarım annem annemin tarafı hep beni geçmişimle vurdu sürekli korku aşıladılar senin Allah belanı verecek sen kötü olacaksın sen hapise gireceksin gibisinden. Bu yüzden benim psikolojik dengem alt üst oldu.18 yaşından küçükken mahkemelik oldum her şeyim ortaya döküldü ben mallık yaptım daha doğrusu anneme sığındım polislere sığındım onlar da beni daha kötü duruma düşürdü. Annem seneler boyu beni yargıladı ezdi geçti.
Cevap sahibi1 yılSahip çıkacakları yerde bir tekme de onlar mı attı?
Demek ki hayatta sahipsiz olduğunu ve kendi ayaklarının üzerinde durman gerektiğini öğrenmen gerek
Sen bir bireysin senin hataların hiç kimseyi ilgilendirmez senin hataların sadece senin geleceğini etkiler onun için kimseye karşı boynum bükük ezik hissetme senden daha kötü durumdaki insanları düşünerek ayağa kalk ve yüzünün akıyla tertemiz bir hayat için kendine enerji topla
Nasıl bir hata yaptım bilmiyorum ama artık bu hayatta rezil olmak diye bir şey yok kimlerle hatalar yapıyor üstelik yaptıkları ahlaksızlıklarla övünüyorlar
Eminim onlar kadar da kötü bir şey yapmamışsındır
Soran1 yılEvet annem benim yanımdaydı o zaman sonra da karşımda oldu. Onun da seneler içinde kafası gitti psikolojisi bozuldu çünkü akrabaları hep bana karşı zehirledi. Mahkemede benim için ağlamış kadın sonra düşmanım gibi davranmaya başladı. Bana saldırdı onun bunun bilmem ne yaptığı artığı dedi babası bana yaptı tabi kızına da başkaları yapar falan dedi. Bu yüzden ne kadar yanlış yaptığımı anladım dedim ki gördüğüm zararla kalsaydım yine de şikayet etmeseydim sadece gördüğüm zararla kaldım zaten herşeyi de olduğu gibi anlatamadım utandım. Anlayacağın haklıyken haksız oldum. Ben yaptığım hatayı kabullenemedim işte bu yüzden senelerce acı çektim vicdan azabı çektim ki hala çekiyorum ben mağdurdum üstelik ama mağdur olmamın hiç anlamı olmadı. Gitmeseydin takılmasaydın dediler insanlar annem bile. İnsan lanet ediyor keşke gördüğüm zararla kalsaydım diyor
Soran1 yılAnnem ve tarafı çok ataerkil yobaz olduğu için resmen beni yerin dibine soktular. Mesela annem hep beni yapan insanların ismini sayıp bana eziyet ederdi tartıştığımızda. Dayım bile onu yaptıklarından dolayı kimse almayacak demiş geçen annem söyledi. Ben neyim terörist miyim vatan haini miyim
Cevap sahibi1 yılNe münasebet yahu, akrabalar ne hakla yorum yapıyor?
Dayın teyzen bi karar verecek senin hayatına..
Belli ki zamanında büyük sözü dinlememişsin, mühim olan yaptığımız tüm hataların derse dönüşmesidir eğer ders alamıyorsan hata hatadır ders alabiliyorsan hata sadece tecrübedir
Yaşın hala genç sayılır temiz bir sayfa açmak için motivasyon kaynağı bulmak zorundasın
Cevap sahibi1 yılBir de annen nereden biliyor yattığın insanların isimlerini?
Sanki çok kişiyle yatmışsın gibi çoğul kullanıyorsun ben anlayamıyorum ne demek istediğini?
Kaç kişiyle yattın kaç kişi kullandı insanlar nereden biliyor bunu?
Soran1 yılAnlatsam destan olur neler geldi başıma bir bilsen. Resmen babamın sözünü dinlemedim belamı buldum o zaman. Ama babam da az değil sonra ceza olsun gibi şikayeti çekti.
Soran1 yılİşte 4 5 kişiyi şikayet etmek zorunda kaldım çünkü istismar eden habersiz videomu alan oldu hepsini şikayet ettim o zaman. Karışık anlayacağın hayatım resmen mahvoldu herşeyi de olduğu gibi anlatamadım zaten arap saçına döndü
Soran1 yılMahkemelik oldum annemin isimlerini bilmesi normal değil mi? O yaşlarda laf dinlemedim kötü ortamlara düştüm kötü insanlarla görüştüm başıma gelmeyen iş gelmedi. Bunlar benden de büyüktü 21 22 yaşındaydı
Soran1 yılBen eve gelmezdim o yaşlarda kötü insanlarla kalır takılırdım.
Cevap sahibi1 yılMaalesef işte, hiç bir keyif cezasız kalmıyor
Soran1 yılValla o kadar siiikişen eden oluyor bir beni mi buldu? Beni yapanlar sefasını çekti cefası bana kaldı her günüm burnumdan geldi resmen
Cevap sahibi1 yılDaha akıllı ve sinsice hareket edebilirsin, aradan 13 yıl geçmiş , o zamanlar planlayıp hırs yapıp okuyup vs iş güç kurup bir meslek edinip parayı bulsaydın şimdi hepsini tek tek toplardın, s! klerini popolar sokardın
Soran1 yılArtık çok geç. Zaten beni de hataya sürüklediler o bana tecavüz eden boook yüzünden bile vicdan azabı çektim değmeyecek biri. Ama buna ben sebep oldum yaşadıklarımın sorumlusu hep benim. Her şeyi elime yüzüme bulaştırdım kendimi de hayatımı mahvettim
Soran1 yılLiseyi zar zor bitirdim ne okul okuması
Cevap sahibi1 yılSen ya₺₺a yemişsin ya
Cevap sahibi1 yılCeza aldımı bari pıçler
Soran1 yılSadece 1 tanesi reşit olmayan kişiyle ilişki yaşadığı için 6 ay yatmış ama benim senelerimi yedi
Soran1 yılYani reşit olmayan kişiyle ilişki yaşama suçundan 6 ay yatmış
Soran1 yılLan insan bir cevap verirdi kardeşim yemişsin diyip kenara çekilmişsin üzüldüm
Soran1 yılYaaarraaa yemişsin diyip kenara çekilmişsin
Cevap sahibi1 yılSana dönüş yapmamışım ya, keşke o zaman yazıp hatırlatsaydım
Çok özür dilerim
Soran1 yılValla yaarrraaa yazıp dönmeyince kendimi kötü hissettim
Soran1 yılYaaarraaa yedin yazıp
Cevap sahibi1 yılYok ya, en azından bi hoşçakal demeden kesmezdim onca sohbeti, kusura bakma benim aptallığım
Cevap sahibi1 yılÖyle iplememe gibi bir durum değil, tamamen dalgınlık.
En nefret ettiğim şeydir bir insanı yoksaymak
Soran1 yılEstağfurullah bilerek yapmadıysan sıkıntı yok zaten burada bazıları bilerek yapıyor onlara sinir oluyorum
Soran1 yılSüpersin sen adamsın
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim, sende öylesin 🙏
Keşke herkes senin kadar koca yürekli olabilse
Çok doğru demişler
02 Yorumla
Soran1 yılHangisini?
1 yılDevam et
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEvlen
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer