Cinsel ilişkide karşılıklı saygı, ilişkinin sağlıklı kalabilmesi için çok önemlidir. Sen ve partnerin bu saygıyı nasıl oluşturuyorsunuz? Karşılıklı sınırlarınızı nasıl belirliyorsunuz?

Cinsel ilişkide karşılıklı saygı, ilişkinin sağlıklı kalabilmesi için çok önemlidir. Sen ve partnerin bu saygıyı nasıl oluşturuyorsunuz? Karşılıklı sınırlarınızı nasıl belirliyorsunuz?

Karşı tarafın kırmızı çizgilerine saygılı olurum. Ters ilişki istemiyorsa yapmam, nazik olmamı istiyorsa nazik olurum, fantezi denemeyi sevmiyorsa ben de denemem. Benim için önemli olan partnerimin mutluluğu. Bu çabamı karşıya gösterdiğimde o da benim isteklerime saygı duyar diye düşünüyorum. Belki benim istediğim ama onun istemediği ya da ön yargılı olduğu bir tabusunu yıkabilir benim için. Israr etmem veya laf çarpmam.
Yatakta saygı nedir ya? İki kişi zaten karşılıklı cinsel çekimin etkisiyle aynı yatağa girerler ve birbirlerine teslim olurlar. Yatakta erkek kadını, kadın erkeği aşağılayabilir. Sert seks olur, dirty talk olur, küfür olur... Orada insan ilkel dürtüleriyle hareket eder. Yatakta ne istediğini bilmediğiniz insanla zaten seks yapmazsınız, yapmamanız gerekir.
Karşılıklı zevklere önem vererek. Partnerimin aldığı hazdan keyif alırım ben öncelikli olarak onu mutlu etmek onu tatmin etmektir hedefim. Bu karşılıklı olduğu sürece partnerler keyif alır. Asla bencil olmayacaksın
Cevap
10Cevap
konuşarak tabi ki de
Henüz yaşamadım için bilmiyorum ama karşılıklı istekleri gerçekleştirmek mantıklı olurdu.
Merhaba,
Sınır yok, sinir yok, saygı düz normal her an olması gereken!
Yatakta özel saygım yok, düz neysem o!
İki tarafta sevdiği ve sevmediği şeyleri açık açık söylerse hiçbir sorun kalmaz. Karşılıklı olarak söylenenlere ve istenenlere saygı duyulması şart.
Ya ten uyumu ask sevgi lazım başka türlü nasıl inşa edilir bunlar konuşulmaz zamanla kendiliğinden oturur zaten
her ikimiz de titiziz. fikirlerimiz de zevklerimiz de uyumlu. o nedenle sorun yaşamıyoruz.
partneri ne kadar tanırsan o kadar uyumlu olursun
Merhametli sevgili seçiyorum
bence güven olmalı diye tahmin ediyorum
Karşılıklı konuşarak
Sevişmeyerek
Ama olmazki neden söyledin şimdi ogrendiler
Gif yok mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?