Yeni ilişkileri cinsellik mi ayakta tutuyor yoksa birbirlerine olan saygı mı?

Kiminle tanışsam hep bi cinsellik ilişkimizi güçlü kılacaktır diyor. Ama ben evlenmeden önce birlikte olmayı doğru bulmuyorum. Yargılayan olur ve ya olmaz düşüncemi öğrendiklerin de gülüyorlar.
"Nasıl dayanıyorsun?
Hiç mi isteğin yok?
Nasıl hiç öpüşmedin?"
Hep bu algıdalar artık çok sıkıldım. İlişkide cinselliği normalleştirip, buna sıcak bakmayınca cahiliyet döneminde kaldığımızı öne sürüyorlar.
Yeni ilişkileri cinsellik mi ayakta tutuyor yoksa birbirlerine olan saygı mı?
Cevapla