Cinsel yolla bulaşan hastalıklardan korunmak için prezervatif kullanımı ya da düzenli testler yaptırmak gibi yöntemler var. Sen bu konuda hangi önlemleri alıyorsun?

Cinsel yolla bulaşan hastalıklardan korunmak için prezervatif kullanımı ya da düzenli testler yaptırmak gibi yöntemler var. Sen bu konuda hangi önlemleri alıyorsun?

Ben her önlemin başının "irade" olduğunu düşünüyorum.
İradeniz varsa korunmanın %60 'ını sağlamışsınızdır. Gerisi, halledilir diğer korunma elemanları ile.
İrade bir şeyi yaparken yapıp yapmama konusunda aklıyla bir karara varabilmek gücüdür.
Ve sorumluluk gerektirir. Yani sonunda bir hatayla karşılaştıysanız sorumluluğunu alabileceğinizden emin olmalısınız.
Gerçi burada hastalık demişsiniz. Benim akıl biraz doğum kontrole gitti ama, o da olur😂
Cinsel yolla bulaşan hastalıklara karşı alınacak en iyi önlem partneri belirli testlerden geçirmek olur diye düşünüyorum.
kendi bedenini sağlığını seviyorsan kendine olan saygın varsa kendi gözünde var olduysan dineni geçtim artık bunlar yüzünden zaten zina haram birde değersiz hisswttirir helalinde güvendiğin kadın veya erkwk hangi cinsse artık yapmak mantıklı ona sadık kalıp onunla bi ömür
Cevap
7Cevap
Her önüme gelenin üstüne ziplamiyorum. Güvenmediğim kişilerle iliskinin hiç bir türlüsünü yaşamam. Yaşarsam da gerekli önlemleri alirim.
Tek eşlilik yaşıyorum önüme gelen ile ilişki yaşamıyorum
Hiç yapmıyorum en iyisi hasta iğnesi battı parmağıma çocuktu hasta bir de kafayı yemelik raddeye geldim hiç gereği yok hormonlar için riske girmeye
Her önüne gelenle olursan bok yoluna gidersin seçici olacaksın basit olmayacaksın
Kaliteli partner seçimi
Herkesle olmayacak bir ikincisi prezervatif
yapmadığım için almama gerek kalmiyor
Almiyorum ki amasyada
Herkesle sevişmiyorum
Karınca duası astım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?