Bir erkek bir kızı neden seneler sonra ekler ve ona geceleri ilişki yaşıyorum diye yazar?

bir erkek bir kızı neden seneler sonra ekler ve ona geceleri ilişki yaşıyorum diye yazar benim onu sevdiğimi bildiği halde? Yani hayatımı yaşıyorum ciddi ilişki istemiyorum diye niye ekleyip yazar?

üstelik reel senelerce o peşimde koştu?

Bir erkek bir kızı neden seneler sonra ekler ve ona geceleri ilişki yaşıyorum diye yazar?
Cevapla