Bebek gibi seviliyorum ama korkuyorum çünkü bazen bozulacak diye ve daha 2.5 hafta oldu. Ne yapmalıyım?

bir erkek iş yerinde bile yazıyorsa hesap verıyorsa değer verdiğini çok iyi hissediyorsan sevıyormudur? yanı absurt seyleri dahi dinliyorsa ve seni kırmamak için altan alıyorsa sevıyormudur ama tanışmamız bır uygulamadan oldu buradan değil ve ben onu trolmek ıcın konustum sonra ciddiye döndü ve cinsellik konustuk zaten aman engeleyecem dedım o gunden sonra hıc konusmadık gerçı o da açmadı bana o konuyu ama gercekten kıyamıyorum normalde ilişki yapan bırı değilim kafam çok karışık ya onun yanında huzurlu ve mutlu hıssedıyorum o da aynısı hıssedıyor (aynı sehırdeyız)

Bebek gibi seviliyorum ama korkuyorum çünkü bazen bozulacak diye ve daha 2.5 hafta oldu. Ne yapmalıyım?
Cevapla