Çoğu insanda bir kötü bakış hissediyorsun ama şu kızda nasıl yok çok ilginç yemediği halt yok ama saf temiz bir gülümsemesi var ya da bana mı öyle geliyor?


Olm bu yks birincisi değil mi
Ne kadar namuslu bakışları var mwk
Birazdan kötü şeyler olacak kıza 😂
Cevap
8Cevap
Güvensiz olursan sevemezsin, kadınlar cinselliği genelde tek erkekle yaşamayı severler, o filmler ayrı bir dünya
Nasıl bakıyor öyle kızların gözleri bir anlatsan da bir tek
Donuk ruhsuz bakıyorlar.
Ilk kez duyuyorum
Tedavi ol acilen
Tedavi olmalık bir durum yok tespitimi diyorum sen ilk saygılı ol
Hiç masum durmuyor ama reiss
Bana mı öyle geliyor bilemedim.
Sorun bana garip geldi
Neden?
Sağlıklı düşünemiyorsun
Açıklama yap ya da sus birader boş yapma
Açıklamamı üstte yaptım. Neden? Diye sordun ben de sağlıklı düşünemiyorsun dedim. Burada sus veya boş yapma birader denecek bir şey yok? Neden saçma bir şekilde savunma durumuna geçtin?
Sağlıklı düşünemiyorsun bir açıklama değil savunma durumuna geçmelik bir kelam yok hala boş yapıyorsun manipülatör
Neden? Sorun için bir açıklama yaptım. Evet, tam bir açıklama değildi ama açıklamaydı. Buna açıklama değil diyemezsin.
Sağlıklı düşünemiyorsun çünkü …. diye devam etsen bir açıklama olurdu bir cevap
Öyle olması neden? sorusunun olmaması gerekir.
Yaşanan olay:
Neden?
(Çünkü) sağlıklı düşünemiyorsun.
Senin dediğin doğru olsaydı:
Neden?
Sağlıklı düşünemiyorsun çünkü...
Burada bir anlam bozukluğu var.
Düzeltilmesi için;
Neden sağlıklı düşünemiyorsun?
Sağlıklı düşünemiyorsun. Çünkü...
Şimdi anlam bütünlüğü sağlandı.
üç noktayı açıklama yaptığını varsayarak koydum yakınma gibi değil
Açıkla hade
Rileyi seçnen çok epik
Bilerek seçtim o kadar şey yapan birinin nasıl gözleri temiz bakar çocuk gibi tatlı gülümsemesi hala olur anlamadım.
Hemde ne biçim
Ama şu kızda yok çoğu erkeğe ben cinsellik yaşamadım dese inanır öyle bir göz ifadesi gülüşü var anlamadım gitti.
Saf birimi hemen her şeye inanılmaz ki
kendi kendine zorlama anlam çıkartıyorsun.
Escorttan fark yok 🤔
Anlayamazsın
Genelde anlaşılıyor fotoğrafta anlayamıyorum belki ama reelde yapanı görsem tavırlarında bir farklılık seziyorum bakışları falan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar