Konuştuğum kişi de bana cinselliğe nasıl baktığımı sordu, ona beni anlaması ve benden uzaklaşmaması için nasıl açıklamalıyım?

1 kişiyle cinselliğim oldu ama beni yarı yolda bıraktı. O yüzden güvenemiyorum. öyle her önüme gelenle yapamam ondan emin olmam lazım. Açık açık söylemeli miyim? Cinsellikten soğumadım sadece güvenemiyorum. Nasıl kendimden soğutmadan durumu izah edebilirim beni anlaması için , çünkü yalan söylediğimi de düşünebilir 3 kişiyle yapmışımdır 1 diyorumdur. Nasıl anlayabilir beni?
Konuştuğum kişi de bana cinselliğe nasıl baktığımı sordu, ona beni anlaması ve benden uzaklaşmaması için nasıl açıklamalıyım?
Cevapla