Sözlüm ilk gecede yapmazsak sorun olmaz diyor. Sizce bu doğru mu?

Gerdek icin biraz korkuyorum, utaniyorum..

sozlumde diyor egerki bakarim sen iyi degilsen ertesi gun yapariz hic sorun degil sarilir yatariz felan..

Sizce nasil? dogrumu dusuncesi?

Sözlüm ilk gecede yapmazsak sorun olmaz diyor. Sizce bu doğru mu?
Cevapla