Gerdek icin biraz korkuyorum, utaniyorum..
sozlumde diyor egerki bakarim sen iyi degilsen ertesi gun yapariz hic sorun degil sarilir yatariz felan..
Sizce nasil? dogrumu dusuncesi?
Gerdek icin biraz korkuyorum, utaniyorum..
sozlumde diyor egerki bakarim sen iyi degilsen ertesi gun yapariz hic sorun degil sarilir yatariz felan..
Sizce nasil? dogrumu dusuncesi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Niye doğru olmasın daha ne istiyorsun zorla yapsınmı?
Hem korkacak bişe yok herkes yapıyor
evet haklisinn kardesimmm :)
Doğru bir düşünce değil
İlk gece önemli
Küçük de olsa açılış olmalı
Yıllarca o gün beklenilmiş
Sıradan bir gün gibi davranılmamalı
Sanki sırtında yük taşıdı
Sabah uyandığınızda karı koca olmuş olursanız her şey daha güzel ilerler
hmmm amaa zaten o gune kadar hic dokunmamis oluyoruzz sadece opusup koklasipp sarilir yatariz
Asıl mesele de o zaten
Daha önceden birlikte olmuş olsaydınız sarılıp uyayabilirdiniz fakat hiçbir şey yaşamadığınız için o gün güzel bitirilmeli yoksa hayal kırıklığı olur
yokyaa olmaz, oda dedi eger yapamazsan hic sorun degil.. dedim hayal kirikligi yasatmak istemiyorumm sana dedi ne hayal kirikligi yeterki sana sarilim opim oda olur
Yapamazsan demiş yorgun olursan vb dememiş yani deneyelim diyor sen kendini kasarsan zorlamam diyor
yok yani korkarsam felanda, senin haline ve hareketlerine bakarim dedi
Düğün ne zamanki hiç yakınlaşmanız oldu mu
yok olmadi.. tam daha belli degil ama yakin bir zamanda max 8 ay icinde evleniriz
Yakınlaşma olacak mı peki düğüne kadar
olmicak tabikide
Sen korkuyor musun yoksa bilgisiz mi hissediyorsun kendini
yoo benn kendimi evlilige sakliyorum simdiden gunaha giremem.. zaten sonucta helalim olacak ozaman yapacam.. ve yani biraz korkum var utangaclik aslinda
Utangaçlığını yenmen için çabalamalısın
Bilgi sahibi olarak halledebilirsin
bilgiliyimm bunda sorun yok amaa iste yillar boyunca sakliyorsun kendini sonra biranda bi adamin koynunda buluyorsun kendini
Bir adam değil eşin olacak
Ayrıca bu durumdan zevk alarak düşün o zaman utangaçlığın kalmaz
Fazla utangaçlık iyi değil
tamamda yani neyse sagol
Sorun ne 😊
Olmaz hep catir catir s.. keceksin ki... sonra hayir demeeye alismasin
hmm
Hatun utangac olmasin
Olmaz asla kesin bir şey vardır o gün girmeli 1 defa da olsa
niye
Doğru mu bu düşüncesi derken evet doğru zaten ne demesini bekliyordun başka
tesekkurler
Çok iyi anlayışlı işte
eveettt oyleymiss benim sevdigim
Çok iyi on sevişmeyi uzatın olur birşeyler
umarim guzel gecer
Geçer geçer tüyo vereyim
kendine erkek mi diyor bu
Ne alakası var erkeklikle
@bal__kız sen anlamazsin. kiz oldugun icin.
ne yapsın zorla mı yapsın
@bal__kız salla ya boylesiyle ugrasilmaz
Bence gayet doğru ve olması gereken...
evet demee yaaa :) tesekkurler
Senin canın yanmasını istemiyor o yüzden fedakarlık yapıyor...
bir kere daha gozume girdi asik oldumm ona
Ne mutlu sana. Bir ömür boyu mutluluklar...
aminn tesekkurler
Ya cinsel şey 😕 için mi evleniyorsunuz?
yoo sadece onun icin evlenmiyoruz tabii, bir birimizi sevdigimiz icin
Ee 🤨 nolcak yani ölür müsün
kotu birsey demedim yaa
Ya bekle sende:)
okis
kaç yıldır sevgilin?
daha yeni tanistikk bir iki ay olacak
Yanlış ne olabilir ki bunda? :)
bilmemm
Bizde ilk gecemizde bişey yapmamıştık balayında yapmıştık çok daha rahat ve keyifli oluyor bence.
oo super
O yüzden benim tavsiyem sizde balayına bırakın :)
tesekkurler yok ama biz kendi evimizde kendi yatagimizda yapmak istiyoruz
Olması gereken...
Olmalı
Olur
sorun mu olur ya da ? anlamadim
Sorun olmaz yani neden sorun olsun ki
yok ben sizi yanlis anladim ozurdilerimm
olmaz olmaz
nasil ney olmaz