Erkeklerin cinsellik istemelerinden bunaldım, sohbeti ve kişiyi basitleştirdiğini düşünüyorum sizce de öyle değil mi?

önüme cıkan her erkek bu zamana kadar benden bunu istedi, ınsan herseyden önce kendıne odaklanmalı anslk biri olmayı nasıl mideniz kaldırıyo, bi kızı istiyosunuz o kızın duygularına karakterıne gunluk yaşantısına hayallerıne hedeflerıne takılmadan merak dahı etmeden onu bı obje olarak gordugunuzde o kız sızın onu kullanmaya çalıştıgınızı anlamıyo mu, türk erkeği tek kalıptan çıkma gibi o yüzden benımle konuşmak isteyen insanları merak edip tanışma hevesim yok cünkü istek aynı beynı sknde calısıyo. tek tip azgn erkek. merak uyandıracak bişey yok.

Erkeklerin cinsellik istemelerinden bunaldım, sohbeti ve kişiyi basitleştirdiğini düşünüyorum sizce de öyle değil mi?
Cevapla