Nişanlımı çok seviyordum. Her şey güzeldi ama eskiden başka biriyle birlikte olduğunu öğrendim. Çok soğudum. Ayrılmak istedim, normal mi?

Düğüne az bir zaman vardı. Resmi nikah da çoktan olmuştu. Ailem izin vermedi ayrılmaya. Benim de kafam karıştı ne yapacağımı bilemedim. Evlendik ama aklımdan hiç çıkmıyor. 2 aydır evliyiz daha ilk geceyi yaşamadık bile. Ayrı uyuyorum. Geçmişinden pişman olduğunu söyledi ama unutamıyorum elimde değil. Ne yapmalıyım sizce? Bu gidişle aldatır mı? Kendini suçlu bulduğu için mi 2 ay boyunca bana zorla yaklaşmadı?

Nişanlımı çok seviyordum. Her şey güzeldi ama eskiden başka biriyle birlikte olduğunu öğrendim. Çok soğudum. Ayrılmak istedim, normal mi?
Cevapla