Yatak odama kimseyi girdirmemek istemem yanlış mı eşimi nasıl ikna edeceğim?

Yeni evliyiz bir buçuk ay oldu iki ay olacak millet tabi artık tebrik etmeye geliyor hali ile evi geziyor nasıl olmuş diye evi gezsinler ama yatak odama kimseyi girdirmek istemiyorum bakmalarında istemiyorum eşime söylesem ne var ki bunda yabancı kimse yok diyecek ama. ben istemiyorum bir kere giren alışan sürekli girer ve ayağı alışır beni orada gören girer geçen eltim geldi ben odadaydım namaz kılıyordum tam çıkacakken içeriye girmek istiyordu meğersem su istiyormuş mutfağa girsene ya da beni dışarıda beklesene niye direk dalıyorsun ben bundan rahatsız oluyorum eşime göre normal nasıl anlatacağım bu normal demeden ikna edeyim
Birde misafir gelmişti kaynanam gelin yatak odasına da bakın millet içeri girdi hali ile ben eşimi ikna etsem zaten oda kaynanama söyler yapmaz nasıl ikna edeceğim?
Altını bahne mi etsem acaba ama zaten misafir gelince giyorum
Yatak odama kimseyi girdirmemek istemem yanlış mı eşimi nasıl ikna edeceğim?
Cevapla