
"ABD'de yapılan geniş kapsamlı bir araştırma, kadınların sağlık verileri ve cinsel yaşamlarını inceledi. 14 bin 542 kadının katıldığı bu araştırma, haftada en az bir kez seks yapan kadınların daha uzun yaşadığını ortaya koydu".
Çalışmanın bu kısmında bi sorun yok ancak sık cinsel ilişkiye giren erkekler daha erken ölüyormuş. Eee erkekleri kandırmış bu bilim o zaman. Hani çok sağlıklıydı😁😁
Neyse bilim bu beni aşar. Haberin linkini bırakıyorum. Okuyun kararı siz verin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Erkeklerde mekanik yıpranma daha fazla olduğu içindir. Sekste harcanan toplam enerjinin %80-85’i erkek tarafından harcanıyor sonuçta.
Bence bu sekste ziyade erkeklerin dışarda daha zor şartlarda çalışması ile ilgi. Gerçi de eklerin meslekleri neydi bilmiyoruz haberde direk ilişki sayısı ele alınmış.
Meslek ne olursa olsun erkeğin sekste harcadığı efor çok çok fazladır.
Bu da kardiyo vasküler sağlık durumunu etkiliyor sonuçta.
Bence bununla bir ilgisi yok.. insan hayatı bin tane konuya bağlıdır. yani uzun ömürlü olması sadece bununla ilgili değil.
Barış formundasın yine sabahtan bu yana. Uyumuyor musun len😃
Dün uyudum yeterince. gece uyandım :D @Aşkın_Sonu
bilmem yaşamadığım duygu hakkında da pek bilgim yok ama bu doğruysa uzun yaşamak istemem her şeyin kısası makbuldür
Her şeyin değilde kötü günlerin kısası makbuldür diyelim😁
Erkeklerin bedeni cinselliğe girdikçe gücünü kaybediyor, hastalıklar artıyor. Birden çok farklı kişiyle birlikte olmaları da etken tabii.
En çok efor sarfeden erkekler bide her boşaldıklarında vücutlarından protein ve vitamin atıyorlar ondan olabilir 🤪
Hmmm. Bilimsel bir teori. Bunu ABD amcalara söylemek lazım. Sanki kadınlar çikolata ve yulaflı bisküvi atıyor🤣