Bak arsu bir duygudur, ilgi bir duygudur, çekim bir duygudur, şehvet bir duygudur, uyum bir duygudur, zevk bir duygudur. Zaten ciddi bir duygusal zemin var ortada. Duyhusallıktan kastın sevgi veya aşk ise her mükemmel cinsel uyum mutlaka aşka evrilecek diye bir şey yoktur. Duygu demek aşk demek değildir.
Abi sevsen bi dert sevmesen bi dert sksen bi dert * bi dert sarılsan dert sarılmasan dert ne istiyorsun be sen başka hava mı atıyorsun
0
15 Yorumla
Soran
1 yıl
Siz nasıl bir insansınız? Ne kadar kin atıyorsunuz ne gerek var? Adamdan çok etkilendim çok bağlandım bana söyledikleri hissetikleri yazmak istedim ve sormak acaba neden böyle olur.. Fikir almak istedim hepsi bu. Siz de güzel anlayışlı bir yorum yazacağınıza.. ne diyim.. herkes kendine göre yorumlar
İşte böyle yazsanız anlaşırız. Benim de derdim kuzum sevmeye başladım ve acaba o da seviyor mu düşünüyorum.. :) sonuçta siz dr erkeksiniz anlarsınız.. Dediğiniz gibi belki adam sevmedği kadına yaklaşmaz öyle
İşte bunu bilmiyordum mesela o yüzden soruyorum 😊 Ve ben şunu da merak ediyorum böyle yüksek bir uyum arzu istek.. zamnka duyguları yoğunlaşır mı? Daha çok yakınlaşır mı? Bir erkek ne ister aslında
Kötüye kullandırmaz derken nasıl yani.. kendisi biliyor aslında sakin bir hayat yaşadığımı bazı şeyler onunla denediğimi, çekingen olduğumu.. yaşından çok daha olgunsun dedi.. sakinliğimi anlayışımı seviyor gibi.. ve bir şey olunca sormazsam da açıklıyor.. açıklama sorumluluğu taşıyor ufak şey olsa da.. Yoğun bir dönemden geçiyor ve yurt dışı falan bir durum oldu iş aldı gitti.. hemen benim gitmemi istedi ev bulunca yerleşimce sende gelirsn dedi.. birkaç defa yine dile getirdi, daha yeni alacsk ve hemen tarih olarak konuşmaya başladı..
Erkekler genelde bir kadınla günlerce aynı evde kalmayı dayanamıyor gibi, anca seviyorsa farklı geliyor onlara diye biliyorum.. seviyor mu anlarız madrm davet ediyor 🤣
Kiminle kalırdın ama? Bu adam sonuçta çok şey yaşamış bir adam, gezmil tozmuş iş yapmış kadın görmemiş değil, seçim var sonuçta.. o yüzden merak ediyorum.. çünk görüşmek başka günlerce aynı evde kalmak başka
Yo beni deli etse de b... da sonrası devam gelir.. yeni sayılır diyelim.. Bitirmiyor değil, bitmesni istemiyor.. Sonra sımsıkı sarılıp uyur.. ya da aniden gelir koklar yine çok güzel kokuyorsun der.. tenim güzel olduğunu da söyluyor.. ya da aniden kenardan gelir oper sarılı biraz öyle durur...
Doğam çekingen utangaç.. çok fazla konuşmuyorum ve duygusall sevişiyorum çok da tecrübem yok.. Kendisi tecrübeli beli oluyor, her şey yöneten kendisi diyelim siz anlayın.. Ama o bi şekilde beni benden alıyor rahatlıyor ve evet çok yüksek bir uyum var..
Uzun zaman sevişmemiş mi bilmiyorum pek sanmıyorum.. yaşadışı hayattan dolayı ilka yaşıyormuş.. ama sanırım böyle duygusal derin bir şey uzun zaman yaşamamış.. Çünkü bana aynı zamanda çok tatlı davranıyor, saygılıdır mesafeli ve ne konuştuğunu çok dikkat ediyor ve her şey hatırlıyor benimle ilgili
O oyle demedi... bir süre görüşmedik yürtdışı vs iş hala diyor aklıma geliyor her şey.. çok özledim seni vs vs.. Yok ondan once de ilişkkim vardı fakat, kapilmak va sevmek arasında fark var bide 29 yaşındayım.. Sevdim onu.. Karakter olarak davranış olarak.. buna cinsel uyumunu ekleyecek olursak adama deliriyorum.. O da 37 yaşında..
o zaman herseyını ver bence dıger erkeklerle olmayan seyler goruyorsan ama oral seks olayını calıs bence ızle vıdeo vs :) kac farklı erkekle yattınkı bu kadar acemısın
2 ilişkim vardı normal cinsel hayat yaladım ama öyle denediğim şey olmadı, çekindne doğam var ve karşı tarafı yaptırmamkş.. fakat o bi tık farklı geldi baştan hayır dedim bilmiyorum dedim ama yaptırdı ben farkında olmadan.. Utandığımı da biliyor ama zevk aldığını belli belki anlayış da var ilk defa onunla yaptığım için.. bilmiyorum
vıdeo ızle bıraz ve herseyını ver bence madem boyle kapıldın goguslerıne bosalt anal belkı denersın vs vs cok sey var bunu kaptırma bende yasadım boyle bı duygu
Kaptırma derken? Sevemez miyim onu? Daha önce bunu yaşamadın vr sevdim. Onu bunu yaşamadan önce de sevdim.. onun merhametini sakinliği, bana bakışlarını severim.. duruşunu karakterine bayılıyorum.. Kendisi nasık algılanır bunu bilmiyorum.. seviyor mu duygu var mı zamanla oluşturacak mı bilmiyorum.. zaman gösterir
Denk geldik ama uzun zaman yazışıyorduk hemen atlamadık görüşelim diye, kendisi biraz stabil biridir belki de yaşıdan dolayı... Ben baştan tecrübeli pek olmadığım için bilmediğim için etkilenmez sanıyordum, o yğzden açık söyledim yapmadım bilmiyorum.. çünkü o benden daha rahat ve çok şey yaşadığı belliydi.. Ama ona rağmen yakınlaştı.. belki de onunla yaptım diye..
İnstagramw denk geldik ben çok ekleşmiyorum ve ondan once uzun zaman yalnızdım, onu görünce birşeyle hissettim tanımak istedim.. zaman geçti yazdı uzun zaman öylesine arada konuşurduk sapıklaşmıyordu,, gayet düzgün bir sohbetti.. zaman geçince aylar sonra davet etti ve çıktık.. onun doğası biraz pasif
kendisi biliyor aslında sakin bir hayat yaşadığımı bazı şeyler onunla denediğimi, çekingen olduğumu.. yaşından çok daha olgunsun dedi.. sakinliğimi anlayışımı seviyor gibi.. ve bir şey olunca sormazsam da açıklıyor.. açıklama sorumluluğu taşıyor ufak şey olsa da.. Yoğun bir dönemden geçiyor ve yurt dışı falan bir durum oldu iş aldı gitti.. hemen benim gitmemi istedi ev bulunca yerleşimce sende gelirsn dedi.. birkaç defa yine dile getirdi, daha yeni alacsk ve hemen tarih olarak konuşmaya başladı..
Niye çok sanal başlamış? Bugün çoğu ilişkilet nerde başlıyor? Tabili görüştük konuştuk tanıştık yakınlaştık.. Soru sorduğuma bendrn kaynakli uzun zaman yslnızfım kimseyi hayatıma istemedim.. onu görene kadar tuhaf bir şey hissettim ve tanımak istedim..
benı baskalarının ılıskısı ılgılendırmıyor su an sızınkı ılgılendırıyor ve sonuclarını soyluyorum cunku bana o kadar cok danısan gelıyorkı genelde konu bu
Evet onu sordum anladınız 😊 Evet ondan çok etkilendim ve çok bağlandım.. o yüzden söylediği yaptığı şeyleri sormak istedim kim ne der diye.. biraz merakli biriyim ve ondam çok etkilendim diye daha çok merak ettim..
Mesela sımsıkı sarılıp uyuruz öyle uyanırız.. sabah öperek uyandırır.. Ya da aniden gelir koklar yine çok güzel kokuyorsun der.. tenim güzel olduğunu da söyluyor.. ya da kenardan gelir oper sarılı biraz öyle durur susar...
Pek sanmıyorum açıkcası yaşadığı hayattan dolayı ama belki onun için uzunmuş... Fakat öyle kadın görmemiş adam hiç değil.. O yüzdrn görmemiş sevişmiş delirmiş olamaz
Evet o olabilir ama çok fazla geldi bana karşı zayıf olduğunu çok beli.. aniden gelip sarılır koklar oyle durur.. kenardan öper konuşmaya devam eder.. hala yeniyiz sayılır ve merak ettim 😊
Niye hemen başkalarına yerleştitir diyorsunuz? Ne gerek var? Adam yerleşmeden kaç defa brnim gitmemden bahsetti benimle plan yaptı o kadar onemsiz olsaydım gitmemi istemezd zaten geliyor buraya da :) o kadar gün aynı evde oturmak istemezdi.. sorumluluk da almak istemezdi.. Daha yeni evi aldı düzeltiyor gösteriyor.. hala geçmedi.. geçtiğinden ardından gitmemi istiyor.. ben öyle kötü düşünmek istemiyorum.. :) Olursa da hayırlısı olsun.
Bende ondan önce sevdim yaşadım ona napacağız? 29-37 yaşlar.. Geçmişimiz olacak elbette.. Onemli olan yaşadıklarımızdan sonra böylr olmamız.. demek ki uyum bulmuşuz
Her kadın öyle olan bir adam sence, iş yüzünden yurt dışına gitti ev aldı yeni yerleşecek, yerleşmeden hemen benim gitmemi istedğini söyledi birkaç defa tekrar etti, yeni ev aldı paylaştı, yerleştiğimde sende gelirsn özledim seni der mi? Benimle günlerce bir evde oturmaya dayanır mı.. sonuçta yaşadığım yerde de evi var tek yaşıyor ve arada geliyor.. gelmeye devam de edecek..
Değiliz hiç evli olmdık ikimiz de.. ve ilişkimiz yeni başladı sayılır uzun zaman yazıştık sonra başladı. Yaşlar dedğim gibi 29-37 ardında onun iş hayatında bir değişiklik oldu, olunca da beni de plana katmaya başladı hemen..
Fb değiliz niye olalim öyle bir şey yazmadım.. aynı zamanda duygusal merhametli de.. açıklama sorumluluğu duyuyor.. gelecek için plan yapıyor beni dahil ediyor.. Sadece çok fazla çekim var bende merak ettim
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Bir adam bir kadına neden deli olur, ona karşı dayanamaz delirir, sevişmeyi bitirmek istemez, kadının teninin kokusunu sever?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Demek ki aranızda müthiş bir çekim, ilgi ve arzu var. Bir de birbirinizle mükemmel bir uyumunuz var.
Bu da zamanla duygusallığı artar mı? Çok kolay bulunmayan bir şey gibidir ya da bana öyle geldi.. 😊
Bak arsu bir duygudur, ilgi bir duygudur, çekim bir duygudur, şehvet bir duygudur, uyum bir duygudur, zevk bir duygudur. Zaten ciddi bir duygusal zemin var ortada. Duyhusallıktan kastın sevgi veya aşk ise her mükemmel cinsel uyum mutlaka aşka evrilecek diye bir şey yoktur. Duygu demek aşk demek değildir.
Anladım teşekkür ederim 🙏 O zaman umarım aşk olur :) olursa çok güzel olur 😊
Abi sevsen bi dert sevmesen bi dert sksen bi dert * bi dert sarılsan dert sarılmasan dert ne istiyorsun be sen başka hava mı atıyorsun
Siz nasıl bir insansınız? Ne kadar kin atıyorsunuz ne gerek var? Adamdan çok etkilendim çok bağlandım bana söyledikleri hissetikleri yazmak istedim ve sormak acaba neden böyle olur.. Fikir almak istedim hepsi bu. Siz de güzel anlayışlı bir yorum yazacağınıza.. ne diyim.. herkes kendine göre yorumlar
Adam seviyor seviyor anlamıyor musun sevmediği kadına bu kadar yaklaşmaz erkek seni seviyor adam hemde öyle böyle değil
İşte böyle yazsanız anlaşırız. Benim de derdim kuzum sevmeye başladım ve acaba o da seviyor mu düşünüyorum.. :) sonuçta siz dr erkeksiniz anlarsınız.. Dediğiniz gibi belki adam sevmedği kadına yaklaşmaz öyle
Adam sana deliriyor
O da öyle dedi tam dediğiniz gibi
Bir kadının kokusunu içine çeken adam o kadına deli gibi aşıktır
İşte bunu bilmiyordum mesela o yüzden soruyorum 😊 Ve ben şunu da merak ediyorum böyle yüksek bir uyum arzu istek.. zamnka duyguları yoğunlaşır mı? Daha çok yakınlaşır mı? Bir erkek ne ister aslında
Hiç bırakmaz ki bir erkek kadını onunsa onu ister ama bunu da kötüye kullandırmaz
Kötüye kullandırmaz derken nasıl yani.. kendisi biliyor aslında sakin bir hayat yaşadığımı bazı şeyler onunla denediğimi, çekingen olduğumu.. yaşından çok daha olgunsun dedi.. sakinliğimi anlayışımı seviyor gibi.. ve bir şey olunca sormazsam da açıklıyor.. açıklama sorumluluğu taşıyor ufak şey olsa da.. Yoğun bir dönemden geçiyor ve yurt dışı falan bir durum oldu iş aldı gitti.. hemen benim gitmemi istedi ev bulunca yerleşimce sende gelirsn dedi.. birkaç defa yine dile getirdi, daha yeni alacsk ve hemen tarih olarak konuşmaya başladı..
Kötülük olarak genel dedim böyle seven insanların sevgisini kullanmaya çalışanlar oluyor ya ona istinaden dedim
Anladım evet merhametli birine benziyor bakalım inş yanılmam.. Giderim onun yanına bakalım günlercr beraber kalınca nasıl olur 😊
Ne mutlu size Allah mesut etsin
Erkekler genelde bir kadınla günlerce aynı evde kalmayı dayanamıyor gibi, anca seviyorsa farklı geliyor onlara diye biliyorum.. seviyor mu anlarız madrm davet ediyor 🤣
Valla ben kalırdım hemde sıkılmadan
Kiminle kalırdın ama? Bu adam sonuçta çok şey yaşamış bir adam, gezmil tozmuş iş yapmış kadın görmemiş değil, seçim var sonuçta.. o yüzden merak ediyorum.. çünk görüşmek başka günlerce aynı evde kalmak başka
ogazm etmeye calısıyodur
nası bıtırmıcek seksı :D
Anlamadım?
senı bosaltmaya calısıyodur
seksı bıtırmıyor dıyosun ya
ne kadar suredır ılıskıdesınız
Yo beni deli etse de b... da sonrası devam gelir.. yeni sayılır diyelim.. Bitirmiyor değil, bitmesni istemiyor.. Sonra sımsıkı sarılıp uyur.. ya da aniden gelir koklar yine çok güzel kokuyorsun der.. tenim güzel olduğunu da söyluyor.. ya da aniden kenardan gelir oper sarılı biraz öyle durur...
bu adam baya bı suredır sevısmemıs
ama sızle de guzel bı uyum yakalamıs bellıkı
yataktada ıyısın dıye dusunuyorum
Doğam çekingen utangaç.. çok fazla konuşmuyorum ve duygusall sevişiyorum çok da tecrübem yok.. Kendisi tecrübeli beli oluyor, her şey yöneten kendisi diyelim siz anlayın.. Ama o bi şekilde beni benden alıyor rahatlıyor ve evet çok yüksek bir uyum var..
Uzun zaman sevişmemiş mi bilmiyorum pek sanmıyorum.. yaşadışı hayattan dolayı ilka yaşıyormuş.. ama sanırım böyle duygusal derin bir şey uzun zaman yaşamamış.. Çünkü bana aynı zamanda çok tatlı davranıyor, saygılıdır mesafeli ve ne konuştuğunu çok dikkat ediyor ve her şey hatırlıyor benimle ilgili
yasadısı derken nası bı hayatı var kı
ayrıca oral bıle yapamıyosan o da kotuymus ya hocam
İşte yapamıyordum ama ilk onunla oldu bi şekilde yaptırdı.. o yüzden dedim beni benden alıyor ve rahatlıyor
Yapmadığımı bilmedğimi biliyordu ama işte..
becerememıssındır hocam bıraz daha vıdeo vs ızle sen o ıs zor ıs
goguslerının arasına al arkadan dene vs arttır fantezıyı
ve cok fazla kapılmıssınız bence baya acemısınız o yuzden ask olmayabılır kendınızı kandırmayın
bekaretınızı almadı dımı
O oyle demedi... bir süre görüşmedik yürtdışı vs iş hala diyor aklıma geliyor her şey.. çok özledim seni vs vs.. Yok ondan once de ilişkkim vardı fakat, kapilmak va sevmek arasında fark var bide 29 yaşındayım.. Sevdim onu.. Karakter olarak davranış olarak.. buna cinsel uyumunu ekleyecek olursak adama deliriyorum.. O da 37 yaşında..
o zaman herseyını ver bence
dıger erkeklerle olmayan seyler goruyorsan ama oral seks olayını calıs bence ızle vıdeo vs :)
kac farklı erkekle yattınkı bu kadar acemısın
2 ilişkim vardı normal cinsel hayat yaladım ama öyle denediğim şey olmadı, çekindne doğam var ve karşı tarafı yaptırmamkş.. fakat o bi tık farklı geldi baştan hayır dedim bilmiyorum dedim ama yaptırdı ben farkında olmadan.. Utandığımı da biliyor ama zevk aldığını belli belki anlayış da var ilk defa onunla yaptığım için.. bilmiyorum
o zaman dogru yapma sansın yok onu bıraz calıs o konuya
sende kendıne yaptırkı ekstra katlansın zevk
Onunla öğrenerim belki :)
vıdeo ızle bıraz
ve herseyını ver bence madem boyle kapıldın
goguslerıne bosalt anal belkı denersın vs vs cok sey var bunu kaptırma bende yasadım boyle bı duygu
Kaptırma derken? Sevemez miyim onu? Daha önce bunu yaşamadın vr sevdim. Onu bunu yaşamadan önce de sevdim.. onun merhametini sakinliği, bana bakışlarını severim.. duruşunu karakterine bayılıyorum.. Kendisi nasık algılanır bunu bilmiyorum.. seviyor mu duygu var mı zamanla oluşturacak mı bilmiyorum.. zaman gösterir
yanı erkek seksle daha cok baglanır ve herseyını veren bırıne karsı daha da entegre olur
duygu yoksada olusturabılırsın
nasıl tanısmıstınız
Denk geldik ama uzun zaman yazışıyorduk hemen atlamadık görüşelim diye, kendisi biraz stabil biridir belki de yaşıdan dolayı... Ben baştan tecrübeli pek olmadığım için bilmediğim için etkilenmez sanıyordum, o yğzden açık söyledim yapmadım bilmiyorum.. çünkü o benden daha rahat ve çok şey yaşadığı belliydi.. Ama ona rağmen yakınlaştı.. belki de onunla yaptım diye..
hangı ortamda tanısmıstınız
psıkologum ben o yuzden soruyorum
İnstagramw denk geldik ben çok ekleşmiyorum ve ondan once uzun zaman yalnızdım, onu görünce birşeyle hissettim tanımak istedim.. zaman geçti yazdı uzun zaman öylesine arada konuşurduk sapıklaşmıyordu,, gayet düzgün bir sohbetti.. zaman geçince aylar sonra davet etti ve çıktık.. onun doğası biraz pasif
kendisi biliyor aslında sakin bir hayat yaşadığımı bazı şeyler onunla denediğimi, çekingen olduğumu.. yaşından çok daha olgunsun dedi.. sakinliğimi anlayışımı seviyor gibi.. ve bir şey olunca sormazsam da açıklıyor.. açıklama sorumluluğu taşıyor ufak şey olsa da.. Yoğun bir dönemden geçiyor ve yurt dışı falan bir durum oldu iş aldı gitti.. hemen benim gitmemi istedi ev bulunca yerleşimce sende gelirsn dedi.. birkaç defa yine dile getirdi, daha yeni alacsk ve hemen tarih olarak konuşmaya başladı..
Biraz zor sizin iliskiniz reel biseylerin olusmasi cok sanal baslamis
Ve cok iyi tanimiyorsunuz belliki sadece guvenmek istiyorsunuz
Niye çok sanal başlamış? Bugün çoğu ilişkilet nerde başlıyor? Tabili görüştük konuştuk tanıştık yakınlaştık.. Soru sorduğuma bendrn kaynakli uzun zaman yslnızfım kimseyi hayatıma istemedim.. onu görene kadar tuhaf bir şey hissettim ve tanımak istedim..
benı baskalarının ılıskısı ılgılendırmıyor su an sızınkı ılgılendırıyor ve sonuclarını soyluyorum
cunku bana o kadar cok danısan gelıyorkı genelde konu bu
Ten kokusu özeldir onun etkisidir..
Hmm bu da duygusallığı mı artırıyor aynı zamanda?
Hayır ten kokusu bağlayıcıdır.
Tek kokusu bağlayıcı ise o zaman insna duygusal olarak da bağlanmıyor mu zamanla? Ben bağlanıyorum mesela
Doğal olarak duygusal olarak bağlanmada oluyor tabii ki. Sende ondan bağlanmış gibisin.
Evet onu sordum anladınız 😊 Evet ondan çok etkilendim ve çok bağlandım.. o yüzden söylediği yaptığı şeyleri sormak istedim kim ne der diye.. biraz merakli biriyim ve ondam çok etkilendim diye daha çok merak ettim..
Mesela sımsıkı sarılıp uyuruz öyle uyanırız.. sabah öperek uyandırır.. Ya da aniden gelir koklar yine çok güzel kokuyorsun der.. tenim güzel olduğunu da söyluyor.. ya da kenardan gelir oper sarılı biraz öyle durur susar...
O yüzden sordum duygusallığı artıyor mu zamanla... o kadar bağlayıcı ise
Bey efendi biri seni sevmiş işte.
İnş diyelim 🌸
İyi geceler.😴
Size de 😊
Uzun sure sevismemistir
Sevişiyoruz ama :)
Senden önce
Pek sanmıyorum açıkcası yaşadığı hayattan dolayı ama belki onun için uzunmuş... Fakat öyle kadın görmemiş adam hiç değil.. O yüzdrn görmemiş sevişmiş delirmiş olamaz
Ten uyumu o zaman
Evet o olabilir ama çok fazla geldi bana karşı zayıf olduğunu çok beli.. aniden gelip sarılır koklar oyle durur.. kenardan öper konuşmaya devam eder.. hala yeniyiz sayılır ve merak ettim 😊
Umarim monotonlasmazssınız
Zor gibi yurtdışına gitti iş yüzünden ve şu an uzak mesafe 😄 daha çok özlem başladı
O zaman goruntulu konusmalar baslasin
Hahaahah gider gitmez yerleşeyim sen de gelirisn dedi.. birkaç defa da tekrar etti.. Bakalım ne olacak :))
Bakalim yerlessinde bi sen gelmezssen baskalarina yerlestirir yani caba sarfeder 😄
Niye hemen başkalarına yerleştitir diyorsunuz? Ne gerek var? Adam yerleşmeden kaç defa brnim gitmemden bahsetti benimle plan yaptı o kadar onemsiz olsaydım gitmemi istemezd zaten geliyor buraya da :) o kadar gün aynı evde oturmak istemezdi.. sorumluluk da almak istemezdi.. Daha yeni evi aldı düzeltiyor gösteriyor.. hala geçmedi.. geçtiğinden ardından gitmemi istiyor.. ben öyle kötü düşünmek istemiyorum.. :) Olursa da hayırlısı olsun.
Sadece sana mı öyle
Sence? :) O kadar yoğun bir hayatı var sorumlulukları her kadınla böyle yapacaksa..
Senden önce mesela
Bende ondan önce sevdim yaşadım ona napacağız? 29-37 yaşlar.. Geçmişimiz olacak elbette.. Onemli olan yaşadıklarımızdan sonra böylr olmamız.. demek ki uyum bulmuşuz
Yani demek istiyorum ki adam libido tavan biri her kadına böyle mi yoksa diğerlerire normal sana mı kuduruk
Her kadın öyle olan bir adam sence, iş yüzünden yurt dışına gitti ev aldı yeni yerleşecek, yerleşmeden hemen benim gitmemi istedğini söyledi birkaç defa tekrar etti, yeni ev aldı paylaştı, yerleştiğimde sende gelirsn özledim seni der mi? Benimle günlerce bir evde oturmaya dayanır mı.. sonuçta yaşadığım yerde de evi var tek yaşıyor ve arada geliyor.. gelmeye devam de edecek..
Evli değil misiniz
Değiliz hiç evli olmdık ikimiz de.. ve ilişkimiz yeni başladı sayılır uzun zaman yazıştık sonra başladı. Yaşlar dedğim gibi 29-37 ardında onun iş hayatında bir değişiklik oldu, olunca da beni de plana katmaya başladı hemen..
37 yaşında performans baya iyi o zaman yaşa göre senin libido durumu nasıl
Ona karşı deliriyorum.. sakin biri olsam da o beni benden alıyor..
O da karşılığını veriyor gibi yaşına göre performansı yüksek mi
Uyum yüksek olduğunu söyledim :)
Başkasıyla da yüksek uyum yakalama umarım
Yakalırsa giderse orada kalsın :)
Yüksek performanslı ise sana da ona da yeter
Çirkinleşiyorsanız evinizde çirkinleşin. Harem kurmuyoruz. Hadi iyi akşamlar.
K bakma tamam özelden birkaç şey sorsam cidden
Sever amasyada
Nee?
Darısı başıma
f*ck misiniz
Fb değiliz niye olalim öyle bir şey yazmadım.. aynı zamanda duygusal merhametli de.. açıklama sorumluluğu duyuyor.. gelecek için plan yapıyor beni dahil ediyor.. Sadece çok fazla çekim var bende merak ettim
Çözemedim fazla. ayarsjz
Niye ayarsız? Neyi çözemediniz..
Partnerin mi bu
Evet
Seviyor.. Bir de kadınlığını iyi kullanıyorsun demek ki
Nasıl iyi kullanıyorum daha açık olabilir misiniz ne demek istediniz..
Özelden yaz ya da ekle.,