39 yaşındayım ne yaparsam olmuyor, yalnızlığımdan kurtulamıyorum. Ne yapmalıyım?

Hiç evlenmedim. Evlenmeden ilişkiye girmedim, girmeyi düşünmüyorum. Ailemin umrunda değil, onların işlerini halledeyim yeterli. Çocuk olmayacak kabullendim ama bu şekilde yapayalnız koskoca bir ömür geçti. Karşıma çıkan ilk kişiyle evleneyim mi? Nasılsa sevip sevilmeyeceğim..

39 yaşındayım ne yaparsam olmuyor, yalnızlığımdan kurtulamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla