26 yaşındayım ve yalnız olmaktan çok sıkıldım, ne yapmalıyım?

Buraya birileri ile tanışmak için yazmadım şayet böyle basit başlayan bir ilişki istemiyorum da zaten

Ama akıl almak istiyorum sizden... Düzgün bir ilişki bakın evlilik değil düzgün bir ilişki istiyorum hayatımda ama erkeklerin hepsi cinsellik derdinde. Benim sevgilim bile olmadı ama artık bazen kendi kurallarımdan taviz vermeli miyim acaba diye düşünüyorum bile. Hoşlandığım bir çocuk var kendisi tam bir kötü çocuk modeli. Bu yaştan sonra benim efendi efendi evlenip çocuk yapmam düzgün birini bulmam gerekir belki. Ama düzgün dedikleri adamlara karşı zerre duygu hissedemedim. Evlilik beklemek de saçma gelmeye başladı artık çok düzgün birini bekleyeceğim hayatım boyunca evlilik için o adama kendimi adayacağım sonuç ne olacak hadi kötü biri çıktı bilinmez... Tecrübe edinmek istiyorum ama inançlı biriyim de korkuyorum. Ama istiyorum da
26 yaşındayım ve yalnız olmaktan çok sıkıldım, ne yapmalıyım?
Cevapla