A101'de çalışıyorum gelen 10 erkekten 8'i prezervatif alıyor, hava olsun diye mi?

bence hava olsun diye alıyorlar cüzdanda bulundurma durumu falan varmış erkeklerde doğru mu?
A101'de çalışıyorum gelen 10 erkekten 8'i prezervatif alıyor, hava olsun diye mi?
Cevapla