Cinsel tatmin sizce de insanı mutlu etmiyor mu?

Yani kötü günah gözüyle bakılıyor sekse evet ama insan cinsel açıdan tatmin olmadığında çok daha sinirli ve üzgün olmuyor mu sizce de? Sinirli/üzgün insan çok hata yapar kalp kırabilir mesela ya da insanın kendine bakmaması depresifleşmesi de kötü bir şey kendi sağlığına da dikkat etmen lazım.

Cennet için burada cehennemi yaşayıp mutsuz olmak ne kadar doğru ki? Kendi bedenimize ruhumuza eziyet etmek de kötü/günah değil midir sonuçta?

Evlenip düzenli seks hayatı demeyin bana herkesi heyecanlandıran ve mutlu eden şey bu değil. Arzulamadığımız şeyler bizi tatmin etmez ki.

Cinsel tatmin sizce de insanı mutlu etmiyor mu?
Cevapla