Sevgilim beni aldatmasının sebebini benimle yaşadığı çok fazla cinsellik olduğunu söylüyor. Bu size mantıklı geliyor mu?

bız sevgilimle cok fazla yasıyorduk. bırlıkte olmuyorduk ama gözü dışarda olmasın dıye aklınıza gelebılecek her yerde oral sürtünme vs yaparak onu rahatlatmaya çalıştım. onun da hoşuna gıdıyordu tabıkı gıtmese soylerdı dıye düşünüyorum. bır gun bır gece baska kızla sextıng yaparak benı aldattı. aldatma sebebı ıse cok fazla cinsellik yaşamamız olduğunu söylüyor. mantıklı mı?
Sevgilim beni aldatmasının sebebini benimle yaşadığı çok fazla cinsellik olduğunu söylüyor. Bu size mantıklı geliyor mu?
Sevgilim beni aldatmasının sebebini benimle yaşadığı çok fazla cinsellik olduğunu söylüyor. Bu size mantıklı geliyor mu?
Cevapla