Flörtleştiğim bir çocukla 3 gün aynı evde uyuduk ama aramızda hiç bir şey gecmedi, neden olabilir?

Cocuk avrupali turk degil, arkadaslarimizla takildigimiz gunun sonunda beni eve birakti, evi uzak oldugu icin ben de kalmasina izin verdim. Ayni yatakta yattik ama aramizda hicbisey gecmedi. ilk gun gecmemesini anlarim ama diger gunlerde gelmeye devam etti ve yine de ne o ne ben bi adim atmadik. opusme bile olmadi. Benden hoslanmadi mi acaba diye dusundum ama hoslanmasa her gun gelmez diye düşünüyorum. Ki arkdaslarina da benden bahsettigini duydum. kisa bi sureligine ayni sehirdeyiz. Sizce boyle olmasinin sebebi ne olabilir?

Flörtleştiğim bir çocukla 3 gün aynı evde uyuduk ama aramızda hiç bir şey gecmedi, neden olabilir?
Cevapla