Kadını ne kadar beğenirsen beğen, iznini alman gerekir. Sizce bu tacize girmez mi?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Yavrum ne diyorsun sen, ilk çıkan telefon sapıkları onlardı zaten. Kesinlikle taciz ama haber verse ne değişecek çok merak ettim bak.
Öyle değil beyefendi, uzak mesafe ilişkisi yaşayanlardan bunu karşılıklı yapanlar varmış. Bana göre o da normal değil ama sonuçta karşılıklı istek ve rıza var. Burada seni çok istiyorum , eskidenden de resimlerine bakıp saatlerce seni hayal edip yatıyordum diyip bir anda şak şak diye ses gelmeye başladı
Telefonda tecavüz olmuş bu o zaman.
Ay telde tecavüz varsa o resmen aynen
sapıklık tacizlik mastürbasyon ne aq abaza canım arkadaşım
Adam mı Abaza?
evet adam abaza.
adam sorunlu problemli uzak dur uzakk. sanada zarar verir allah korusun takıntılı felan olurda at kafası
İlk seviyorum diye takıldı peşime, çok hoşlanıyorum, çok etkileniyorum yıllardır sana itiraf etmem gereken şeyler var diye. Ben sana arkadaş gözüyle bakıyorum dedikçe ben senden çok etkileniyorum , hoşlanıyorum diyip durdu. Bende duygu oluşturmaya başladığını farkedince kendini geri çekmeye başladı. Beni hayal ediyor musun , ben sürekli seni hayal ediyorum filan diyince ben kendimi biraz geri çektim. Öyle olunca o da uzaklaşmaya başladı. Bir kaç kez mesajıma görüldü attı, bir kaç kez hiç bakmadı. Tam ben yoluma devam edicem günler sonra cevap yazıp aklımı bulandırdı. Bende dedim büyü bozuldu ben görüyorum, yoluma devam etmem en doğrusu dedim. Bana seni arıcam konuşmamız lazım dedi. Ama ben zaten bitti gözüyle bakıyorum. Sen bana aşık olmuşsun, seni kendimden soğutucam ondan aradım dedi. Bende dedim bak bu mesajlara görüldü atma, bakmama muhabbetlerinde ben senden yeterince soğudum, zaten aşık değildim , etkilenmiştim ama o da geçti , bunun için bir çaba sarf etmene gerek yok dedim. Soğudum senden dedim. Ya öyle mi dedi. Benim yıllardır ağzıma tıkadın, kesmeden dinleyeceksin beni dedi. Ben senden her mesaj geldiğinde, her arama geldiğinde heyecanlanıyorum , erekte oluyorum, senle beraber olmak istiyorum, resimlerine bakıp seni hayal ediyorum, saatlerce yataktan çıkmıyorum dedi. Aynı iş yerinde çalıştığımız süreçte işte bana hep bu gözle bakmış, hep benle beraber olmak istemiş. Bende bu söylediğin imkansız ben seninle beraber olmam dedim. Fiziksel olarak gelmeyeceksin anladım ama telde bari böyle konuşalım dedi. Seni şöyle öpmek istiyorum böyle sevişmek istiyorum diye anlatmaya başladı. Saçmalamayı kes dedikçe sapıklaştı, kaçmak istiyorum şu an senden yeter diye azarladıkça azıttı, ben şok oldum, teli de kapatamıyorum, dondum kaldım
Yanımda olsan tokatı yemiştin kendine gel dedim, keşke yanımda olsan bana vursan filan diyor , iyice kudurdu. Durmazsan kapatıcam dedim. 1 dakika daha dedi. Ses ver alakasız şeyler söylesen de olur sesini duymam lazım dedi. Sonra sesi normale döndü. Nasıl biri olduğumu görmeni istedim , gördün mü dedi. Yıllardır zaten yapıyordum, ama senin sesin de olunca gerçek gibi oldu, bu bile böyle güzelse gerçeğini düşünemiyorum bile seni çok istiyorum dedi. Buna gerek yoktu benim ihtiyacım olan şey bu değildi dedim ben. Bence bir daha görüşmeyelim benim numaramı da sil dedim. Ya öyle mi bakalım ne kadar dayanacaksın bana gelmeden, 1 ay mı dedi güldü. Sen istersen sana tüm zevkleri yaşatırım uçururum ben seni dedi.
Ertesi günü ben buna mesaj attım, ben sana aşık değildim zaten yaptığın şey gereksiz oldu. Ayrıca insanlar kendine aşık olan insanlardan kurtulmak için onla nasıl sevişmek istediğini anlatmaz , sen kendine karşı dürüst değilsin dedim. Ben ne reelde ne sanalda istemiyorum bu kafalarda değilim dedim. Bana iyi gelecek şeyi arıyorum ama bu değil bana iyi gelecek olan şey dedim. Senden ricam bu saçma muhabbeti kimseye anlatma peşime saçma sapan adamlar takılmasın dedim. Bunu dedim diye bana defol git salaak , senle konuşmayı işte bu yüzden bitiriyorum dedi. Ayıp ediyorsun hakaret etmene gerek yok dedim. Engelledi onun üstüne beni her yerden
Engellemeyi unuttuğu bir yer vardı, oradan girip bende dedim ki senin benimle yaşamanın hayalini yıllardır kurduğunu söylediğin şeyleri de ben seninle yaşasam senin bana yaşatacağın son buydu zaten diyip bende onu engelledim her yerden
sen gereksiz muabbete girmissin hiç yazmaman gerekti. doğru düşünememişssin. ne olursa olsun öyle birisine yazmamalısın uzak durmalısın o çocugun psikilojisi iyi değil ayrıca seni sevdiği felanda yok sadece muhtemel seksi buluyor ve tek derdi seni si*mek. bu arada mal mı ney bilmiyomda herhalde hiç yapmamış cinsel ilişki öyle düşünüldüğü gibi ya da insanların abartımda abaza olduğu gibi bir şey değil fazla gözde büyütülüyor. neyse dikkat et kendine gereksiz boş insan sapık o seni mutlu edemez zaten o insnala mutlu olunmaz sana yazık olur öyle yazıyım kafam bulandı ayaklarına gidersen yazık olur allaha emanet ol
Teşekkür ederim. Ama o evlilik yaşadı. Daha önce 4 ciddi ilişkisi olmuş bir insan. Bir sürü tensel beraberliği olmuş bir adam. Tecrübesiz biri değil. Ben başta söylediği seviyorum yalanlarından etkilendim, duygusal boşluktan konuşmaya devam ettim sanırım. Bende onu her yerden engelledim. Çıkmaz karşıma , bende yazmam. Teşekkür ederim
rica ederim anladım. işin kötü yanı kadınların kendine bunu neden reva gördüğü.
sana bu şekilde çirkin davranan birisinin yüzüne bile bakmaman lazım hatta suratına sıçman lazım.
bu sana çok büyük bir saygısızlık çünkü kendine bile saygın yokmu? hakaret etmek için söylemiyorum sadece şu anlattıklarına bak seni düşündüğü felan yok sadece kendisini düşünüyor ve evet yalanlarına kanmıssın resmen taciz etmiş seni. ve sende ona karşı birşeyler hissetmissin psikolojik olarak ne durumda olursan ol olmaması gereken bir şey bunu bu şekilde anlatıyorum yalnızca sana söylemiyorum şimdiki kadınlar diyim bence kendini çok önemsiz geriyor. ya da kimileride şöyle olaiblir bulunmaz hint kumaşıyım sanıp peşinde koşturunca da kibrinden kendisine karşı yaptığı kötülüğün farkına varmıyor.
Sizce ben kibirli davranıp peşimden koşturmaya çalışırken adamı çıldırtmış mıyım? Ondan mı taciz etti beni? Bu olayı yaşadıktan sonra hiç muhatap olmadık zaten. O mesajlaşma dışında. Tekrar ne reelde ne sanalda muhatap olmadık. Kendimi 1 haftadır çok kötü hissediyorum zaten. Sırf onla yatmayı ya da sapık supuk konuşmayı kabul etmedim diye bir de bana salaak dedi adam.
bakın size söylemediğimi belirttim günümüz bişr takım insanlarından bahsettim. sanırım ben yanlış konuşuyorum herkes böyle tepki veriyor.
askdjskjdklsdjfksdjk ay sonu baya komikmiş. ya orbu dölüne bak, sanki mecbur olum yazık sana lan acıdım ha haline kimlerle muhattab olmuşsun
?
boş ver.
Bunu bilinçli olarak karşılıklı yapanlara bile anlam veremiyorum. Bu hepten rezillik
Karşılıklı olanları bile bende normalleştiremedim. Ama rıza ve istek var. Bu adam saçmalıyorsun şu an dememe rağmen devam etti. Yalvarıyor gerçekte bana gelmeyeceğini anladım zaten telde bari olsun diye
İyilik yapayım derken kendine dert edinmişsin. Ne gerek var
İyilik filan yapmak istemiyorum, insan bazen neyin içine çekildiğini anlamıyor. Sinirlerim bozuldu. Bir haftadır atlatmaya çalışıyorum. Üstüne ben buna dedim ki bak ben ne reelde ne sanalda bunu yapmak istemem, benim kafalar değil bunlar. Sen de sakın bu yaptığını kimseye anlatıp peşime saçma sapan adamların takılmasına sebep olma. Adam bunun üstüne bana bir de defol git salaaak diyip o da beni engelledi
boş ver. Başına bela olmasından iyidir. Buda sana bi tecrübe olmuş oldu. Benzeri bir durumun içine çekilmezsin bir daha. Arzulanmak güzel bir şey. İnsanın başına nadir gelincede aslında ne olup bittiğini anlamak zaman alabiliyor
Ayrıntı bilmeseydim iyiydi, canım sıkıldı, bir de üstüne kabul etmedim beraber olmayı ya da sexting yapmayo diye hakaret yedim. Hiç iyi bir şey değilmiş onu anladım. Sevgi olmayınca hiçbir şeyin anlamı kalmıyor
Hayır bu bana başlarda seviyorum çok hoşlanıyorum senden filan diyordu. Biz sadece arkadaşız olmaz filan dedikçe sevgi boyutu gidip sadece arzu boyutu kalmış olabilir mi?
Birine karşı sevgini yitirince arzunuda yitiriyorsun. Ancak bu arkadaşın amacı baştan cinsellik olduğu için seni kandırmış
Seviyorum diye kandırmaya çalıştı yani, öyle kandıramayıncs da maskesini attı. Kabul etmeyince de hakaret etti
Evet doğru cevap bu. Şimdide bi başkasında aynı taktiği deniyordur muhtemelen
Kime ne yaparsa yapsın ya, beni hayattan soğuttu 1 haftadır
Bi sapık yüzünden kendini üzmeye değmez. Bu olaydan alabileceğin dersleri al gerisini düşünme bile
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bir kaç gündür sahte instagram hesapları ekliyor. O değildir demi sizce
Bu olayın üstüne eklenmeye başladıysan muhtemelen odur
Evet ama acı sabuk hesaplar
Sesle mastürbasyon. Yapacak kadar sapıksa engelleyip geçilmeli
Engelledim zaten, resimlerime bakıp yapıyormuş eskiden
Tövbe ya ne biçim insanlar var
Ben de anlamadım
kanka bunu soracagina iletisimi kesmelisin hayatina aldigin insanlara dikkat etmelisin
Engelledim zaten
Telde sesle mastürbasyon ne alaka ya abazalıkta çığır açmış yanına falan gitme sakın
Ne gitmesi engelledim zaten
İyi yapmışsın saçma canım işler telefonda sesle yapan adamdan ne beklenir ki zaten
Dışardan baksan da adama benzer. Gerçekte olmayacağını anladım zaten telde bari olsun diyor bir de
Zaten karşındaki gerçekten değer verdiğini görsen kendin bi. Şekilde bi şeyler yapsrsın ama bunu yapması çok saçma çok acemice bu istek değil sapıklık
O nasıl bir sapıklıkmış öyle
10 gün oldu yeni atlatabildim, ve onunla reel ya da sanal beraber olmak istemediğimi söyledim. Olayı da kimseye anlatma peşime saçma sapan adamlar takılmasın dedim diye bana defol git salaak diyip engelledi bir de beni heryerden.
Resimlerime bakıp senelerdir bunu yapıyormuş zaten, sesin de olunca gerçek gibi oldu dedi
Kurtulmuşsun sende engelle geç
Engelledim zaten ama hakaret içime oturdu
evet şebek gibi sapık olduğunu gösterir
10 gün oldu yeni atlatabildim, ve onunla reel ya da sanal beraber olmak istemediğimi söyledim. Olayı da kimseye anlatma peşime saçma sapan adamlar takılmasın dedim diye bana defol git salaak diyip engelledi bir de beni heryerden.
Resimlerime bakıp senelerdir bunu yapıyormuş zaten, sesin de olunca gerçek gibi oldu dedi
Bu nasıl bir manyak verilmiş sadakan varmış Rabbim seni herşeyden korusun
Normal konuşmaya mi
Evet
Oha NK ya ilk defa duydum bu kadarını çok şey duydum da bu ilkti
Çok etkileniyormuş yıllardır, zaten resimlerle bakıp yapıyormuş
Oha bu nasıl bı durum böyle ya detaylı anlatsana
Bu kadar ben de çok bilmiyorum, belki böyle diyince kendimi özel hisseder atlarım diye yapmıştır
Belki de
Resmen sapık engelle gitsin başına iş açar
Engelledim zaten
Konu kapanmıştır ozaman
Evet kapandı
İyi bakalım
Sbazalığın dik boyutu o
Resimlerime bakıp zaten yapıyormuş , öyle dedi bir de
Nası resimler normal mi
Normal yüzüm gözüküyor sadece , kapalı kadınım
Bence sen ondan uzak dur
Engelledim zaten her yerden
İyi yaptın
O nasil oluyorla.
10 gün oldu yeni atlatabildim, ve onunla reel ya da sanal beraber olmak istemediğimi söyledim. Olayı da kimseye anlatma peşime saçma sapan adamlar takılmasın dedim diye bana defol git salaak diyip engelledi bir de beni heryerden.
Resimlerime bakıp senelerdir bunu yapıyormuş zaten, sesin de olunca gerçek gibi oldu dedi
Iletisimi koparmak senin icin daha saglikli olmuş.
Böyle birinden hakaret yemek biraz koydu ama ne desin o da düşününce
Teşekkür mü etsin rahatlattın diye
Cok takma kafana herkes kendine yakisani yapar. O an ezik oldugunu anlamistir. Kendine yediremeyince de hakaret etmistir.
Ben ondan aslında hoşlanıyordum ya, böyle adilik yapmasa her şey çok güzel olabilirdi
En azindan nasil biri oldugunu gormus oldun. Bosuna dememis sair cok baglanmayacaksin bu hayatta.
Sana itiraf etmem gereken şeyler var diyince ne kadar sevdiğini anlatacak sandım ne bileyim
Dogrudur.
gizli çekim
bunu nasıl anladın
Ses geliyordu şak şak
peki kaç aydır berabersiniz
Değiliz ki
Resimlerime bakıp senelerdir bunu yapıyormuş zaten, sesin de olunca gerçek gibi oldu dedi
İzin alıp mastürbasyon yapmak istiyorum mu demeli
Öyle değil beyefendi, uzak mesafe ilişkisi yaşayanlardan bunu karşılıklı yapanlar varmış. Bana göre o da normal değil ama sonuçta karşılıklı istek ve rıza var.
Evet yani sen normal bir şekilde konuşurken karşıdakinin mastürbasyon yapması hoş değil. Bu arada seksting yapmadan normal konuşmaya mastürbasyon yapıyorsa ağır abaza imiş
Gerçekten ben olayı başlatacak ya da devam ettirecek bir şey söylemedim, saçmalıyorsun şu an naptığınu anladım, kes kalk elini yüzünü bir yıka kendine gel filan dedim. Bir süre sonra sesi normale döndü. Nasıl biri olduğumu gördün mü işte dedi
Bide nasıl biri olduğumu gördün derken :D
Kendinden soğutmak için yapmış , ben onu gözümde büyütmüşüm, aşık olmuşum , onu göreyim gerçek halini diye yapmış. Oysa ki dedim ben sana aşık filan değilim diye. Bu konuşmanın başında seni kendimden soğutmak istiyorum sen bana aşıksın dedi. Bende dedim ki bir ara etkilenmiştim ama şu an bir hissim yok sana karşı , zaten soğudum, bir şey yapmana gerek yok bunun için, aşık filan değilim dedim. Konuşma bunun içinse gerek yok dedim. Hayır konuşucaz dedi. Ben yıllardır seni çok istiyorum , senle beraber olmayı , sesini her duyduğumda her mesajını aramanı görünce yükseliyorum, çok heyecanlanıyorum, filan diyip saçmalamaya başladı işte
Hem soğutmak istiyor hem beraber olmak istiyorum cümleleri ciddi sıkıntıları var bence
Yalan ya insan kendine aşık olan kurtulmak istediği insana onu ne kadar öpmek sevişmek istediğini mi anlatır? Hangi aşık insan aşık olduğu kişi kendini öpmek istiyor resimlerine bakıp hayal ediyor diye tiksinir?
Yok zaten onun derdi cinsel olarak kullanmak başka bir şey değil
Dedim de insan kendine aşık olan istemediği insanı engeller kaçar , sen kendine dürüst davranmıyorsun ve ben sana aşık değilim dedim. Ne olacaksa olsun artık aramızda diye yaptım dedi
Ayıp ya karşıdaki kız seni zaten istemiyor o ise mastürbasyon yaparken dinletiyor yani utanmazlık da üst seviye
Gerçekten sapık mı? Bana karşı mı sapıklaştı ben anlamadım
Bunu sana yapan herkese yapar. Birini arzularsın, beğenirsin hayalde kurarsın normal şeyler bence. Hoşlandığım kızı hayal ettiğim oldu ama bu şekilde göstererek yapmak sapıklık. İstemeyen birine karşı bu hareketi yapmak sapıklık. Adamın yapısında var sana değil herkese yapar.
Azıcık tatlı sözlerinden etkilenen birini görünce direk bunları yapıyor o zaman
Bir ara bende ondan hoşlanmaya başlamıştım, iyi ki gitmemişim yanına
Yanına gitsen seni birlikte olmaya zorlar üstüne atlar bu
Olabilir yapmaz diyemicem, sesime şeyini eline alan adam kendine nasıl hakim olsun
İyi kurtulmuşsundur umarım ondan adam sese 31 çekiyor sıkıntılı vaka
Bence de
gösterir elbette izin olmadan
Sapık bence bu, senelerdir resimlerime bakıp yapıyormuş, sesimle daha iyi olmuş. Gerçekten sevişmişiz gibi hissettim senelerdir içimde kalmıştı dedi
dadhasdhasd adam gerçekten sapık ya nereden buldun acaba
Eski iş arkadaşım. 5 yıldır tanıdığım biri. Bir ara bende ondan hoşlandım. 1 senedir yok seviyorum yol çok hoşlanıyorum diyip duruyordu
5 Yıldır tanıyıp her gün sana asılıyor ve bunu sonradan itiraf ediyor pes valla :D
Geçen sene söyledi ilk kes seviyorum diye. Öncesinde ima etse bile ben sınırı geçme, mesafemize dikkat edelim diyip durdum hep
Seni yatağa atsa adamın hayalleri gerçek olacakmış ha :D
Başaramadı ama üstüne bir de bana hakaret etti , salaak dedi
O kadar seni hayal edip boşaldıktan sonra çok saygısızca olmuş buda
Kabul etmedim onla reel ya da sanal yapmayı. Başkasına anlatıp peşime saçma sapan adamların takılmasına sebep olma dedim diye defol git salaak , senle konuşmayı bu yüzden bitiyorum diyip engelledi. Sizce de dengesiz değil mi?
Dengesiz zaten baksana dengeli olsa böyle yapmaz :D Sexting bile haketmemiş daha
O bu saatten sonra ölüyor olsa bir bardak suyu versem mi diye bile düşüneceğim biri. Beyefendiyi reel sanal tatmin etmeyi kabul etmedik diye salaak olduk üstüne
boş ver ya muhattap bile olma erkek mi yok piyasa da :D
Bende onu engelledim zaten her yerden. Ama eski iş arkadaşım olunca canım sıkıldı
Sen dua et de iş yerinde asılmamış sana
İş yerinde çok efendiydi, yanıma gelirken bile izin isterdi, rahatsız etmiyorum değil mi diye hep sorardı, ama o zamandan beri varmış içinde
Seksi kadın olmak da zor ya :D :D Adam yoldan çıkmış baksana sfsd
Hahaha utanır ve çekinirler
Nasıl yani?
Yaaa seni istiyor bunu söyleyebilir
Gosterii
Bence de
Aynen
izninle bi mastürbasyon yapacağım
Öyle değil beyefendi, uzak mesafe ilişkisi yaşayanlardan bunu karşılıklı yapanlar varmış. Bana göre o da normal değil ama sonuçta karşılıklı istek ve rıza var.
sesinizle yapıyorsa zaten seksting durumudur yani sende ona o tarz şeyler söylüyorsundur. buda normal izni konuşurken vermiş oluyorsun
Ben ona öyle bir şey söylemedim. 5 senedir tanıdığım biri. Geçen sene seni seviyorum dedi defalarca arkadaşız dedim geçiştirdim. Yıl içinde zaman zaman çok hoşlanıyorum dayanamıyorum, arkadaş kalamam filan diyip durdu. Bir ara bende hoşlanmaya başladım. Sonra bu kendini geri çekti. O gün arayıp sen bana aşıksın kendimden soğutucam seni dedi. Bende ben bir ara senden etkilendim ama şu anda zaten soğudum, ekstra bir konuşma yapmamıza gerek yok, sana aşık değilim zaten , bu konuşmayı yapmaya gerek yok dedim. O da hayır yıllardır hep ağzıma tıkadın, beni dinleyeceksin bu sefer kesmeden dedi. Dinledik sonuç. Ben eşlik etmedim. Üstüne saçmalıyorsun kalk elini yüzünü yıka filan dedim
dinledik derken mastürbasyon yaptıgını söyledi yani konuşurken öylemi
Hayır diyor ki senden mesaj arama geldiğinde ben yükseliyorum, seni hayal ediyorum, saatlerce yatakta yatıyorum, seni düşünüyorum, her ayrıntını hayal ediyorum, sana arkadan sarılmak istiyorum, nefes nefese öpüşmek sarılmak sevişmek istiyorum, o kadar çok istiyorum ki seni anlatamam , filan diye bunları anlatırken şak şak diye ses gelmeye başladı. Naptığınu anladım saçmalamayı kes elini yüzünü yıka dedim. Ben bunu zaten yıllardır yapıyorum, sesin olunca gerçek gibi oldu, bu bile böyleyse gerçeğini düşünemiyorum filan dedi
Aşık değil bence , aşık insan böyle yapamaz. Sapık da herkese mi aynı şeyi yapıyor acaba
aşk tır belki sana ulaşamamış saplantı haline getirmiş istemiyorsan engellersin bi dahada görüşmezsin takma kafana
Seviyorum dediğinde arkadaşlar sever birbirini dedim diye mi saklıyor aşık olduğunu?
bilemeyiz tabi karakter kişilik duygu durumu kişiye göre değişir bu sana aşık demiyorum ama aşık insanda sevişir sevişmek ister yani
Aşık insan benim maddi manevi ciddi ilişkiye gücüm yok demez bence :) yoksa aşık insan neden sevişmek istemesin, bende ay I kafadayım
Nasıl ya
Baya seni çok istiyorum diyip bir anda şak şak diye ses gelmeye başladı
Şak şak mı gjghfd mastürbasyon mı yapıyor
Evet şey sesi işte
Neyy
evet öyle
Korkmalı mıyım
ayrılmalısın
Engelledim
iyi yaptın geç bile kalmışsın
İşin komik tarafı bu benim eski iş arkadaşım. Dedim ki ne reel de ne sanalda bu kafalar benim kafalar değil. Bu yaptığını sakın başka birine anlatıp peşime saçma sapan adamlar takılmasına sebep olma. Adam bunun üstüne bana defol git salaak diyip engelledi o da beni
sonuçta tavrını belli etmişsin bir şey olmaz
Bana hakaret etmesi peki?
burası çok uzadi @. zele gel istersen
Gelmem