Ben mi yanlış erkeklere denk geliyorum yoksa gerçekten herkes böyle mi?

Okadar kişiyle konuştum yani erkekle, coguyla sevgili oldum ama hepsi ilk başta hep cinsellik konuştu. İlk konuşma yani direk hemen. Hatta birisiyle yattıktan sonra sevgili olduk. Bana aşık olduğunu felan söylüyor sürekli ama inanmıyorum olmuyo yani. Ayrıldım şimdi başka biriyle tanıştım. Oda hemen ilk konuşmada cinsellik konusunu açtı. Başta her şey güzeldi sonra baktım çocuk Qzmaya başladı cinsellik konuşmaya başladı. Ben gerçekten normal erkek bulamiyorum ya şansım yok ya da gerçekten devir değişti.

Ben mi yanlış erkeklere denk geliyorum yoksa gerçekten herkes böyle mi?
Cevapla