Seni hayal ediyorum, yatağa yatıyorum seni düşünmekten saatlerce yataktan çıkmıyorum diye anlatmaya başladı: bir kere iş yerinde beraber çay almıştık; o gün benden rahatsız oluyor musun diye sordu. Olmuyorum olsam söylerim demiştim. İşte o gün popoma vurup beni kaçırmak istemiş. Sonra o günle ilgili hayalini anlatırken bir anda şak şak diye ses gelmeye başladı. Ne yapıyorsun kendine gel kalk elini yüzünü bir yıka dedim. Sesi değişti. Ben bunu zaten yıllardır senle her konuştuğumda mesajlaştığkmda yapıyorum dedi. Yüz yüze olmayacağını kabullendim bari telde benimle böyle konuş dedi. Şu an gerçekten sevişmişiz gibi hissettim, bu bile böyle güzelse gerçeğini düşünemiyorum filan dedi. İkna etmek için uğraş dil dökme sanırım
Sevmiyor bence , benden bir şey bekleme sadece zevk dedi, sevse ben istemiyorum bu kafalarda değilim, sende bunu kimseye anlatma , peşime saçma sapan adamlar düşmesin diyince bana defol git saalak , senle konuşmayı bu yüzden bitiriyorum diyip beni her yerden engelledi
Vazgeçti mi bilmiyorum ama Boşalınca tekrar mastürbasyon yapma isteği gelene kadar umrunda olmazsın ki erkek kıçını döner yatar. İşi bilen ise sarılıp öpüp koklar ve kadına değer verdiğini hissettirir.
Erkekte olsa unutabilir kesin diyemem ama. Güzelliğe çok önem veriyorsa eğer tek kriteri bu olacak kadar düşmüş olması lazım. Hemen unutulmaz onun dışında bi sebepte umursuyodur umursamıyomuş gibi yapıyodur. Ya da en başından numara yapmıştır seviyo gibi
Size bir şey diyeyim değişmez kural sosyal medyada engelleyen telefon numarası silen kadın erkek kendini kandırır tabiri caizse züğürt tesellisi siz onun istediğini vermediniz diye engelleyerek kendi kendine intikam almış sayıyor işte
Ben buna reelde ya da sanalda kesinlikle beraber olmak istemiyorum, bunu da kimseye anlatma peşime saçma sapan adamlar takılsın istemem dedim. Defol git salaak seninle konuşmayı işte bu yüzden bitiriyorum diyip beni her yerden engelledi
İlk seviyorum diye takıldı peşime, çok hoşlanıyorum, çok etkileniyorum yıllardır sana itiraf etmem gereken şeyler var diye. Ben sana arkadaş gözüyle bakıyorum dedikçe ben senden çok etkileniyorum , hoşlanıyorum diyip durdu. Bende duygu oluşturmaya başladığını farkedince kendini geri çekmeye başladı. Beni hayal ediyor musun , ben sürekli seni hayal ediyorum filan diyince ben kendimi biraz geri çektim. Öyle olunca o da uzaklaşmaya başladı. Bir kaç kez mesajıma görüldü attı, bir kaç kez hiç bakmadı. Tam ben yoluma devam edicem günler sonra cevap yazıp aklımı bulandırdı. Bende dedim büyü bozuldu ben görüyorum, yoluma devam etmem en doğrusu dedim. Bana seni arıcam konuşmamız lazım dedi. Ama ben zaten bitti gözüyle bakıyorum. Sen bana aşık olmuşsun, seni kendimden soğutucam ondan aradım dedi. Bende dedim bak bu mesajlara görüldü atma, bakmama muhabbetlerinde ben senden yeterince soğudum, zaten aşık değildim , etkilenmiştim ama o da geçti , bunun için bir çaba sarf etmene gerek yok dedim. Soğudum senden dedim. Ya öyle mi dedi. Benim yıllardır ağzıma tıkadın, kesmeden dinleyeceksin beni dedi. Ben senden her mesaj geldiğinde, her arama geldiğinde heyecanlanıyorum , erekte oluyorum, senle beraber olmak istiyorum, resimlerine bakıp seni hayal ediyorum, saatlerce yataktan çıkmıyorum dedi. Aynı iş yerinde çalıştığımız süreçte işte bana hep bu gözle bakmış, hep benle beraber olmak istemiş. Bende bu söylediğin imkansız ben seninle beraber olmam dedim. Fiziksel olarak gelmeyeceksin anladım ama telde bari böyle konuşalım dedi. Seni şöyle öpmek istiyorum böyle sevişmek istiyorum diye anlatmaya başladı. Saçmalamayı kes dedikçe sapıklaştı, kaçmak istiyorum şu an senden yeter diye azarladıkça azıttı, ben şok oldum, teli de kapatamıyorum, dondum kaldım.
Yanımda olsan tokatı yemiştin kendine gel dedim, keşke yanımda olsan bana vursan filan diyor , iyice kudurdu. Durmazsan kapatıcam dedim. 1 dakika daha dedi. Ses ver alakasız şeyler söylesen de olur sesini duymam lazım dedi. Sonra sesi normale döndü. Nasıl biri olduğumu görmeni istedim , gördün mü dedi. Yıllardır zaten yapıyordum, ama senin sesin de olunca gerçek gibi oldu, bu bile böyle güzelse gerçeğini düşünemiyorum bile seni çok istiyorum dedi. Buna gerek yoktu benim ihtiyacım olan şey bu değildi dedim ben. Bence bir daha görüşmeyelim benim numaramı da sil dedim. Ya öyle mi bakalım ne kadar dayanacaksın bana gelmeden, 1 ay mı dedi güldü. Sen istersen sana tüm zevkleri yaşatırım uçururum ben seni dedi.
Ertesi günü ben buna mesaj attım, ben sana aşık değildim zaten yaptığın şey gereksiz oldu. Ayrıca insanlar kendine aşık olan insanlardan kurtulmak için onla nasıl sevişmek istediğini anlatmaz , sen kendine karşı dürüst değilsin dedim. Ben ne reelde ne sanalda istemiyorum bu kafalarda değilim dedim. Bana iyi gelecek şeyi arıyorum ama bu değil bana iyi gelecek olan şey dedim. Senden ricam bu saçma muhabbeti kimseye anlatma peşime saçma sapan adamlar takılmasın dedim. Bunu dedim diye bana defol git salaak , senle konuşmayı işte bu yüzden bitiriyorum dedi. Ayıp ediyorsun hakaret etmene gerek yok dedim. Engelledi onun üstüne beni her yerden
Engellemeyi unuttuğu bir yer vardı, oradan girip bende dedim ki senin benimle yaşamanın hayalini yıllardır kurduğunu söylediğin şeyleri de ben seninle yaşasam senin bana yaşatacağın son buydu zaten diyip bende onu engelledim her yerden
O kadar konusmaya gerek bile yokmuş englemek en kolayi olurdu adam takintilo bir tip onu yapacak kişinin akli meleklerinin yerinde olduguna asla inanmam sapkinlik sapıklık abazaliktan beter bisey bence
Engelledim zaten. O da beni engellemiş. Üstelik benim başkası ile ortak açtığım iş hesaplarım vardı. Onları bulup onları bile engellemiş. O hesapları bilmesi beni korkuttu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Kimler neleri unuttu yani senin bahsettiğin şeyin akılda kalması bile imkansız
İnsanlar kaç yıllık eşlerini bile unutuyor demi
Aynen
Alsind apyle biri vardi hala aklimda ama gitti kendi secti gitmeyi... unutmadim.. yerini alacak onun kadsr iyisi denk gelmedi
O size karşılık veriyordu o zaman
Ikimizde birbirimize krşılikli isteklerimizi heyacnimizi yasatiyorduk
Ben buna cevap vermedim ve bildiğiniz azarladım da, bir daha görüşmeyelim , numaramı da sil dedim
Saygi durustluk oldugu surece istekler istediklerin karsilandıgı sürece sorun olmaz ama istemeyen olursa kendi seçimi olur saygi duymak gerekir
Saygı duymadı işte hakaret edip engelledi her yerden
Demekki degmeyecek birine değerinden fazla değer vermissiniz
İmkansız unutması kim unuttum diyor ise sevmemiş tır
Ve öyle normal bir mastürbasyon olmaz bu
Sevdiğinden emin değilim; önce sevdim hoşlandım filan dedi ama sonradan benden ciddi ilişki bekleme demişti
Bu ne zamandır böyle
Ve o mu söyledi mastürbasyon yaptığını
Seni hayal ediyorum, yatağa yatıyorum seni düşünmekten saatlerce yataktan çıkmıyorum diye anlatmaya başladı: bir kere iş yerinde beraber çay almıştık; o gün benden rahatsız oluyor musun diye sordu. Olmuyorum olsam söylerim demiştim. İşte o gün popoma vurup beni kaçırmak istemiş. Sonra o günle ilgili hayalini anlatırken bir anda şak şak diye ses gelmeye başladı. Ne yapıyorsun kendine gel kalk elini yüzünü bir yıka dedim. Sesi değişti. Ben bunu zaten yıllardır senle her konuştuğumda mesajlaştığkmda yapıyorum dedi. Yüz yüze olmayacağını kabullendim bari telde benimle böyle konuş dedi. Şu an gerçekten sevişmişiz gibi hissettim, bu bile böyle güzelse gerçeğini düşünemiyorum filan dedi. İkna etmek için uğraş dil dökme sanırım
Bu seni çok istiyor ve seviyor da sen ne düşünüyorsun
Sevmiyor bence , benden bir şey bekleme sadece zevk dedi, sevse ben istemiyorum bu kafalarda değilim, sende bunu kimseye anlatma , peşime saçma sapan adamlar düşmesin diyince bana defol git saalak , senle konuşmayı bu yüzden bitiriyorum diyip beni her yerden engelledi
Himm o zaman bu takıntılı biri sadece boşalmak için seni düşünmüş
Bilmiyorum, ama takıntılı olsa da yine gidemezdi. Adam istediği olmayınca hakaret edip her yerden engelledi
Bir kaç gün sonra yazar sana
1 haftayı geçti, her yerden engelliyim hala
Olsun biraz dayan sabır et yazacak sana
Hadi bakalım hiç sanmıyorum ama
Niye öyle diyorsun ki sen
5 yıldır ilk kez hakaret ediyor ve engelliyor , o yüzden
Himm ya sen buna iyi aşık olmuşsun
Olabilir ama bana aşıksın dedi değilim dedim
Himm uzun mesela ya
Peki sen kendine sordun mu aşık misin
Değilmiş , önce seviyorum demişti ama sonra dedi benden duygusal bir şey bekleme diye
Himm boş ver unut gitsin
Kullanıp atacaktı, kullandırmayınca salaak olduk
Neden resmine bakıp yapıyoruz onu anlamadım. Okadar mı ulaşılmazsın ya da okadar mı uzak? Bence değmez.
Sebep değil sonuç, yapılmış sonuçta
Egonu sevsinler.
Egolu muyum ben
Nerden çıkardınız
Eğer bu kişi erkekse. Umrunda olmaz.
burada resimlerine bakılanda sensin
Başkasınınkine bakıp yapıyor o zaman
Peki
Benim arkadaşım yeni boşandı 10 yıllık karısından sen düşün çoktan birini buldu
Kadın gibi değiliz biz.
Boşalınca her şey biter bende 😎
Gerçekten elde etti gibi hissedip vazgeçti yani
Vazgeçti mi bilmiyorum ama Boşalınca tekrar mastürbasyon yapma isteği gelene kadar umrunda olmazsın ki erkek kıçını döner yatar. İşi bilen ise sarılıp öpüp koklar ve kadına değer verdiğini hissettirir.
Ondan daha yakışıklı birini bulduysa unutabilir.
Erkek için?
Erkekte olsa unutabilir kesin diyemem ama. Güzelliğe çok önem veriyorsa eğer tek kriteri bu olacak kadar düşmüş olması lazım. Hemen unutulmaz onun dışında bi sebepte umursuyodur umursamıyomuş gibi yapıyodur. Ya da en başından numara yapmıştır seviyo gibi
Bence seviyor numarası yaptı
Takıntı yapan biri unutmuyor
Takıntı olsa beni her yerden engellemezdi bence
Size bir şey diyeyim değişmez kural sosyal medyada engelleyen telefon numarası silen kadın erkek kendini kandırır tabiri caizse züğürt tesellisi siz onun istediğini vermediniz diye engelleyerek kendi kendine intikam almış sayıyor işte
Engellemesi sorun değil ama salaak demesine çok takıldım
Ben nu kafalarda değilim, bunu da kimseye anlatma peşime saçma sapan adamlar takılmasın dedim diye defol git salaak dedi
Muhtemelen sizden küçük biri biraz yüz bulunca konuyu oraya getirdi olumsuz cevap alınca biraz ergen davrandı
Hayır benden 2 yaş büyük
Unutulur, akılda kalmaz ki
Anladım haklısınız
Sen unutamamışsın heralde
Ben onu seviyordum
Daha güzüleni bulduğunda evet unufabilir xD
Bulmuştur
unutru neden unutmasın
Geberesice
ahahahahaaaa
Bence çok zor. Bende eski sevgilimin profil fotosuna bakarak tatmin ediyordum kendimj ama bıraktım.
her şey bitti diyene kadardir
Nasıl yani umurunda bile olmaz mı
Olmaz
Unutmaz amasyada
Nasıl yani
Yani unutmazki amasyada
Amasya ne alaka
Amasyada biri var mı diye yazdim
Başkası varsa unutur
Vardır kesin
Vardır o zaman unutmus olabilir
Anladım
boş ver
Ne dedi ki adam
Ben buna reelde ya da sanalda kesinlikle beraber olmak istemiyorum, bunu da kimseye anlatma peşime saçma sapan adamlar takılsın istemem dedim. Defol git salaak seninle konuşmayı işte bu yüzden bitiriyorum diyip beni her yerden engelledi
Bu kısmı anlamadim sanirim aranizda ki özel bisey beraber olmak istemiyorum derken o adamla mi
Çok uzun ama yazsam okur musunuz
Okurum tabi ki
İlk seviyorum diye takıldı peşime, çok hoşlanıyorum, çok etkileniyorum yıllardır sana itiraf etmem gereken şeyler var diye. Ben sana arkadaş gözüyle bakıyorum dedikçe ben senden çok etkileniyorum , hoşlanıyorum diyip durdu. Bende duygu oluşturmaya başladığını farkedince kendini geri çekmeye başladı. Beni hayal ediyor musun , ben sürekli seni hayal ediyorum filan diyince ben kendimi biraz geri çektim. Öyle olunca o da uzaklaşmaya başladı. Bir kaç kez mesajıma görüldü attı, bir kaç kez hiç bakmadı. Tam ben yoluma devam edicem günler sonra cevap yazıp aklımı bulandırdı. Bende dedim büyü bozuldu ben görüyorum, yoluma devam etmem en doğrusu dedim. Bana seni arıcam konuşmamız lazım dedi. Ama ben zaten bitti gözüyle bakıyorum. Sen bana aşık olmuşsun, seni kendimden soğutucam ondan aradım dedi. Bende dedim bak bu mesajlara görüldü atma, bakmama muhabbetlerinde ben senden yeterince soğudum, zaten aşık değildim , etkilenmiştim ama o da geçti , bunun için bir çaba sarf etmene gerek yok dedim. Soğudum senden dedim. Ya öyle mi dedi. Benim yıllardır ağzıma tıkadın, kesmeden dinleyeceksin beni dedi. Ben senden her mesaj geldiğinde, her arama geldiğinde heyecanlanıyorum , erekte oluyorum, senle beraber olmak istiyorum, resimlerine bakıp seni hayal ediyorum, saatlerce yataktan çıkmıyorum dedi. Aynı iş yerinde çalıştığımız süreçte işte bana hep bu gözle bakmış, hep benle beraber olmak istemiş. Bende bu söylediğin imkansız ben seninle beraber olmam dedim. Fiziksel olarak gelmeyeceksin anladım ama telde bari böyle konuşalım dedi. Seni şöyle öpmek istiyorum böyle sevişmek istiyorum diye anlatmaya başladı. Saçmalamayı kes dedikçe sapıklaştı, kaçmak istiyorum şu an senden yeter diye azarladıkça azıttı, ben şok oldum, teli de kapatamıyorum, dondum kaldım.
Yanımda olsan tokatı yemiştin kendine gel dedim, keşke yanımda olsan bana vursan filan diyor , iyice kudurdu. Durmazsan kapatıcam dedim. 1 dakika daha dedi. Ses ver alakasız şeyler söylesen de olur sesini duymam lazım dedi. Sonra sesi normale döndü. Nasıl biri olduğumu görmeni istedim , gördün mü dedi. Yıllardır zaten yapıyordum, ama senin sesin de olunca gerçek gibi oldu, bu bile böyle güzelse gerçeğini düşünemiyorum bile seni çok istiyorum dedi. Buna gerek yoktu benim ihtiyacım olan şey bu değildi dedim ben. Bence bir daha görüşmeyelim benim numaramı da sil dedim. Ya öyle mi bakalım ne kadar dayanacaksın bana gelmeden, 1 ay mı dedi güldü. Sen istersen sana tüm zevkleri yaşatırım uçururum ben seni dedi.
Ertesi günü ben buna mesaj attım, ben sana aşık değildim zaten yaptığın şey gereksiz oldu. Ayrıca insanlar kendine aşık olan insanlardan kurtulmak için onla nasıl sevişmek istediğini anlatmaz , sen kendine karşı dürüst değilsin dedim. Ben ne reelde ne sanalda istemiyorum bu kafalarda değilim dedim. Bana iyi gelecek şeyi arıyorum ama bu değil bana iyi gelecek olan şey dedim. Senden ricam bu saçma muhabbeti kimseye anlatma peşime saçma sapan adamlar takılmasın dedim. Bunu dedim diye bana defol git salaak , senle konuşmayı işte bu yüzden bitiriyorum dedi. Ayıp ediyorsun hakaret etmene gerek yok dedim. Engelledi onun üstüne beni her yerden
Engellemeyi unuttuğu bir yer vardı, oradan girip bende dedim ki senin benimle yaşamanın hayalini yıllardır kurduğunu söylediğin şeyleri de ben seninle yaşasam senin bana yaşatacağın son buydu zaten diyip bende onu engelledim her yerden
O kadar konusmaya gerek bile yokmuş englemek en kolayi olurdu adam takintilo bir tip onu yapacak kişinin akli meleklerinin yerinde olduguna asla inanmam sapkinlik sapıklık abazaliktan beter bisey bence
Sizce bu adam bana takıntı mı yapmış? Öyle olsa engelleyemezdi gibi geliyor
Telefonda bosalmasi bence ondan
Bana sahip olmuş gibi hissetmek isteyip kurtulmak mı istedi yani takıntısından
Valla bilmiyorum o kısmı oyle bi sapkınlık takintiligim olmadi ama sen her yerden engelle o şahsı
Engelledim zaten. O da beni engellemiş. Üstelik benim başkası ile ortak açtığım iş hesaplarım vardı. Onları bulup onları bile engellemiş. O hesapları bilmesi beni korkuttu
Diyorum ya takıntılı bir tip o yüzden uzak kalman senin sağlığın icin en iyisi
Teşekkür ederim 🙏🏻
Rica ederim
Sal4k degilsin
Başkası ile profil resmi yaptım. Profilime isminin baş harfini ve kitli anahtar emojisi de ekledim. Bakalım kimmiş salaak
Anında unutur
Klasik duygusuz erkek profili
Ama öyle, resimlerine bakıp mastürbasyon yapan biri, ayrılınca da anında unutur
Haklısınız
Maalesef erkekler böyle 🙄🙄
Unutamaz
Duygusalsınız
Sayilir
Yok unutmayiz
unutabilir
Unutur
Umrunda bile olmaz
Anladım
Öyle gelip geçici duygular
Hmmm
Geri dönerse de cinsellik için olabilir yoklukta
Dönmez sanmıyorum
boş ver geçmişe takılı kalma o zaman
umutmaz kolay kolay