Adam çok yakışıklı, tatlı dilli. İlk seviyorum, çok hoşlanıyorum filan dedi ama belli tek derdi cinsellik. Resimlerime bakıp mastürbasyon yapıyormuş. Telefonda bana beni hayal ettiği bir fantezisini anlatıp mastürbasyon yaptı. Hipnoz olmuş gibi dinledim. O an kızdım , saydırdım. Ama etkilendim. Kendimi zor tutuyorum. Sizce karşılık vermeli miyim? Sonrasında daha çok üzülür müyüm?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
ne karşılık vereceksin seni kullanıp bir köşeye atacak kendini kullandırtmak istiyorsan yap
İstemiyorum o yüzden bu kafalar bana göre değil dedim
aynen yazık sana ciddi düşünen değil seni seks için bir obje olarak görüyor adi adam
Bu telde yaptığın mastürbasyonu da kimseye anlatma , peşime saçma sapan adamlar takılmasın dedim diye bana defol git salaak seninle konuşmayı işte bu yüzden bitiriyorum diyip beni her yerden engelledi
şükür et dilenciye sadaka ver Allah seni korumuş
Tamam vereyim
her şey gönlünce olsun kardeşim Allah iyi insanları karşına çıkarsın hep
Amin hepimizi
Verdikten sonra belki pişmanlık hissi olabilir sende kafan karışır
Elde edemedi diye şu an aldığındakinden daha değerli mi olurum sizce gözünde
Seni arzulayarak mastürbasyon yaptıysa aklının bir köşesinde uhde olarak kalırsın şimdilik engellemiş olabilir ama yeniden sana ulaşmaya çalışacak senden alacağı zevki merak ediyor o tadı almadan bırakmaz seni merak etme
Daha önce resimlerime bakarak çok yapmış, ve 1 sene önce bana seni seviyorum dedi, yıl boyunda senden çok hoşlanıyorum, çok etkileniyorum, çok yükseliyorum, arkadaşça bakamıyorum lütfen dinle sana itiraf etmem gereken şeyler var diyip duruyor bir senedir, dinlemedim, bu ara biraz uzaklaştık aramız düzelsin diye ben bir kaç kez mesaj attım, cevap yazmayınca da dedim, aramızda ki büyü bozuldu tamam ısrar etmicem düzelelim diye bırakıyorum dedim. O da seni arıcam lafı ağzıma tıkıyorsun rahatsız olsan bile beni dinleyeceksin dedi.
Sonra iş yerinde bir gün beraber çay almıştık , o gün işte benle beraber olmak istemiş, nasıl olmasını istediğini ayrıntılı anlatmaya başladı, sonra bir anda şak şak diye ses gelmeye başladı, telefonda mastürbasyon yaptı. Sana eşlik etmicem, kafayı yemişsin, bu yaptığın ne şimdi dedim. Eşlik etmene gerek yok, alakasız şeyler bile söylesen olur ben bunu zaten hep yapıyordum, senin sesin de olunca gerçekten sevişmişiz gibi oldu dedi. Bu bile böyle olduysa gerçeğini düşünemiyorum filan dedi. Reelde bana gelmeyeceğini zaten anladım en azından benimle telefonda böyle konuşsan filan dedi.
Aynı işyerinde çalışıyorsanız kesinlikle birlikte olma pişman olursun işinden bile olursun sakın birlikte olma
Eski iş yerimde, 3 yıldır farklı yerde çalışıyoruz.
Sonra ben bu kafalarda değilim , kimseye de bu durumu anlatma, peşime saçma sapan adamlar takılmasın dedim. Defol git salaak işte seninle konuşmayı bu yüzden bitiriyorum diyip beni her yerden engellemiş
Kendince trip atmış ama ilişkiye girdikten sonra bunu birine bahsederse rezil olursun senin hakkında iyi düşünmezler
Kimseye deme dedim diye mi sizce trip, kabul etmedim diye mi?
Kabul etme diye triplere girmiş seni ilişkiye mecbur bırakıyor biraz burnun sürtsün diye anladığım kadarı ile istediği kıvama gelmişsin
Ben ona kimseye deme dedim diye gücendi diye düşünüp, henüz engellemediği başka yerden yazdım. Özelimizi kimseye anlatma demem çirkin oldu diye. Oradan da engelledi. Başka bir yere girip buradan engellemeyi unutmuşsun, ben seninle yıllardır hayalini kurduğun şeyleri de yaşasam senin bana yaşatacağın son buydu zaten, al bu engelde benden sana yazıp bende her yerden engelledim. Taktiği bir yerine kaçtı 🤣
O kadar hoşuna gitmiş bence biraz olsun karşılık ver
Kızıp engelledi ama beni
Harbi harbiden enayi o kadar iyi bir kadın engellenir mi
Ben bu anlattığın aramızda kalsın, istemiyorum da beraber olmayı, kimseye de anlatma peşime saçma sapan adamlar takılsın istemiyorum dedim diye kızdı. Defol git salaak , işte senle konuşmayı bu yüzden bitiriyorum diyip beni her yerden engelledi
He haklı o zaman biraz çünkü herkese yayan biri gibi davranmışsın adama
Başka bir yerden seni özelimizi anlatmak ile ilgili uyarmam çirkin oldu yazdım, oradan da engelledi
Ne yapmalı , nasıl gönlünü almalıyım
Özledim falan filan bir şeyler yaz belki döner
O gün anlattıklarını unutamıyorum, seni düşünüyorum filan yazsam başka bir hesaptan. Onu da engellerse
O zaman bir daha yazmazsın. Yüzsüz gibi olur çünkü
Şu anda bile tüm hesaplarımı engellediği için yazarsam yüzsüz gibi olurum bence
O da doğru
Telde birine onu ne kadar istediğini söyleyip mastürbasyon yapıp ona dinletsen ve o senle olmak istemediğini söylese kimseye de anlatma dese sende sinirlenip engeller miydin kadını?
Ben sorardım bana bu kadar az mı güveniyorsun diye? Ben hayatımda sadece bir kişiyi engelledim. O yüzden hayır
Ona aşık olduğumu düşünüp engellemiş olabilir mi beni? Saplantılı olacağımdan korkup
Sanmam, etrafında sadece sen yoksundur benc e
Ben ona bir gün önce aşık insanı ona neler yapmak istediğini ayrıntılı olarak anlatıp soğutamazsın, kaçarsın , engellersin. Kendine dürüst davranmıyorsun dedim. Benden kaçtığını göstermek için mi engelledi her yerden sorularla kaldım ortada. Bazıları diyor senin resimlerine bakıp mastürbasyon yaptı , sana dinlettiyse, engellediğine bakma, geri gelir o diyorlar bana gelmez gibi geliyor
Aşkın olmadığı hiç bir ilişkiden sağlıklı ve doyurucu, anlamlı ve kaliteli bir cinsellik çıkmaz...
Sen ona duygusal bir şeyler hissetmeye başlamışsın yakışıklı tatlı dilli o ise sadece seks düşünüyor duygularına karşılık vermeyecek tabiki üzülürsün
Aklımda yokken seviyorum ediyorum diye aklıma girdi, sen bana aşıksın soğuman için yaptım diyip mastürbasyonunu dinletti
Sonra da aşık değilim ama aşık insan böyle mi soğutulur dedim, ne olacaksa olsun artık diye yaptım dedi
Soğuman için yapmamış senin de ona bir şeyler hissettiğini düşünüp mastürbasyon dinletince senin de azıp karşılık vereceğini planlamış. Seni denemiş yani.
Karşılık vermeyip bir de bu kafalar bana göre değil diyince sinirden engelledi o zaman
Bence senin ona gideceğini biliyor. Oğlan haksız da değil, çözmüş seni. Sen de istiyorsun.
Yok dedi zaten, sen bana geleceksin ben biliyorum demişti bir kaç ay önce. Bu mastürbasyonu yaptığı günde bakalım ne kadar dayanabileceksin 1 ay mı diye güldü
O seni var ya defe koyar çalar. Oyuncak eder seni. Sen ona karşılık verme kesinlikle. Hiç konuşma onunla. O sana gelecektir. Burada sana güvenemiyorum, karşılık verirsin. Ama vermezsen karlı çıkarsın. Yoksa onun için sadece basit, oyuncak bir kız olarak kalırsın ki seni şu an öyle görüyor.
Ben bu 1 senedir buluşmak için yalvarmasına rağmen yanına sadece 1 kere gittim. O da okulunun önüne. 15 dakika arabada oturduk elimi tuttu. Yalvardı dersim bitsin gitme yemek kahve yapalım diye beklemedim, yanına da hiç gitmedim. Sen beni kandırdın ilk buluşmayı böyle hayal etmedim beni oyuna getirdin dedi. Mesajına cevap verme konusunu bilmem ama yanına gitmeyeceğime emin olun. O kadar tatlı söze gitmedim, adam bana salaak dedi şimdi gider miyim. Ayrıca beni her yerden engellemiş adam, asla yazmaz bana merak etmeyin
Adam seni istiyor. 1 ay dayanırsın demiş. Senden adım gelmezse tekrar şansını deneyecektir
1 ay hiç ses etmezsem kendince adım atacak o zaman. Önceki barışmalarımız hep 1 ayda oldu. Ondan diyor 1 ay diye
1 ayın sonunda da hep sen mi yazdın?
Genelde ben yazdım çünkü terkeden hep bendim
Olur karşılık ver
Engelledi bile beni her yerden. Artık istesem de karşılık veremem
O zaman biz yapsriz istersen
Saçmalamayın ve defolun
Israr yok sen istiyorsan kizdirdimsada özür dilerim o lafları yok say
Böyle bir hikaye vardı.
Sonu kötü mü bitti
Üzülürsün manyaklaşma
Neden
Yatacak senle sonra seni bir mendil gibi kenara atacak. He çok istiyor isen yat altına
Yoldan çıkardı beni aklım fikrim sürekli gece gündüz onda
Amacıda o zaten ve amacına ulaştı
Dayanamayıp peşinden gideceğimi biliyor değil mi
Bakire isen sadece sevişin oral yapın yeterli
Değilim
Oral sevmiyorum
Sana yapılmasını mı sevmiyorsun
Sizle bu konuyu konuşmucam
Tabii sen bilirsin
sen evlenıp ayrıldın dımı bu kısı bunu bılıyor
bunu biz değil sen karar vermelisin.
Karar verdim vermiyorum
Ver gitsin ya
Üzülmem mi sonradan sevmedi beni sadece öpüp geçti diye
Eeee sen de ona optur gec
Ben ona aşığım ama
O zaman uzak dur :) cunku toparlayamazsin:)
Zaten engelledi beni her yerden
Sende onu engelle yoksa gene acicak ve oyuncak olacaksin
Önce her yerden bende engelledim ama dayanamadım kaldırdım her yerden engeli
:) Bol sans
O bana dönmez artık
Tevrubeliysen devami gelir
Tecrübeliyim ama daha önce sadece bir kişi ile beraber oldum
Peki kendine olan guvenin var mı , etkileme konusunda
Senin deneyim yasadigini biliyormu
Biliyor ben evlilik yaşadım öncesinde
soyle bır durum var ama bunu buradan anlatamıyorum
Kalsın o zaman
sen bılırsın
Hayır vermem.
Verdim
Ee üzüldün mü sonradan
Bizim 1 sene boyunca FB ilişkisi oldu aramızda sonra ben başka birine aşık oldum ve FB ilişkimi bitirdim doğal olarak o da benden ayrılmak istemedi bildiğin yalvardı gibi ben dinlemedim sevgilim varken başka biri ile konuşmam dedim en son o da bana dugusal ilişki pişmanlıktan başka bir şey değildir duygusal ilişki sadece psikoloji bozar dedi dinlemedim her yerden engelledim sonra sevgilimle de 7 ay falan sevgili kaldım ve cidden dediği gibi pişman oldum bir daha da geri dönmeye yüzüm kalmadı hâlâ FB ilişki yaşadığım kişiyi çok özlüyorum
FB ilişkisinde sadece sevişiyor musunuz? Benim daha önce böyle bir ilişkim olmadı
Evet sadece sevişme
Başka fb bulamadın mı
Ee bakire değilsen takıl işte
Bakire değilim ama kendimi bir anlık zevk için kullandıracak kadar değersiz değilim
Kullandırmak ne alaka, sonuçta ikiniz de zevk alacaksınız
Alakası yok, kadınlar beraber olunca bağlanma hormonu salgılar
O zaman bircok kişiyle takılan kızlar neden bağlanmıyor
Onlar kendilerine öyle zarar veriyor ki, 30 yaşına geldiklerinde anlayacaklar kendilerine açtıkları manevi yaraları
Ver girsin, içinde kalacağına zevkini yaşa
Sonradan acısını da yaşa
Ne acısı olacak ki?
Bunuda üzerler 7
Üzdüler ama alamadılar bro
Ucarim