Evlenmeden ilişki yaşamak istemiyorum diye mesafe koydu. Ne yapmalıyım?

30 yaşındaymış, bu yaştan sonra bir şeyler yaşamak için bir şeylerin olmasını (yani evlenmeyi) bekleyemezmiş.

Evlilik düşünmüyormuş zaten. Kendisini yetişkin olarak, evlenecek biri olarak görmüyormuş.

Ben 32 yaşındayım, kimseyle cinsel birliktelik yaşamadım. Ben de evlilik düşünmüyorum pek ama evlenmeden de cinsellik yaşamak istemiyorum.

Bu yüzden uzaklaşma kararı almışmış ama bunu da bana hemen söylemedi bile, zaman geçti öyle söyledi.

Neyse, öyle işte. Sadece paylaşmak istedim. Bye.

*paylaşımımı kaldırdılar :( geri ekledim :)

Güncellemeler
1 yıl
Bir kere benim soru değil bu. Ve başlığım bu şekilde değildi. "İlla soru mu sormam gerek" idi başlığım.

Aşağıya yazdığım "seviyorum seni #kizlarsoruyor" u, Sevmiyorum seni #kizlarsoruyor olarak değiştiriyorum.

Ve bu paylaşımı da 24 saat sonunda kaldıracağıma emin olabilirsin pis uygulama!
Evlenmeden ilişki yaşamak istemiyorum diye mesafe koydu. Ne yapmalıyım?
Cevapla