Yine terk ettiler hiç bir cinsellik yaşamadığım halde. Ne yapmamız lazım?

Arkadaşlar gerçekten ne yapacağımı nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum. Sevdiğim bir erkek arkadaşım vardı cinselliği yaşadık ama tabi belli zaman sonra gitti terk etti. Daha sonra birdaha yaşamak istemedim bir ilişkim daha oldu ve bir kaç kişiyle flört ettim. Cinsellğin bırak C sini evimin nerede olduğunu bilmiyorlardı gayet mesafeliydim yine terk ettiler hiç bir cinsellik yaşamadığım halde. Yani ben anlamıyorum cinsellik yaşıyorum terk ediliyorum yaşamıyorum yine gidiyorlar. Ne yapmak gerekiyor sizce erkeklerle cinsellik yaşamamalı mıyız?

Yine terk ettiler hiç bir cinsellik yaşamadığım halde. Ne yapmamız lazım?
Cevapla