Cinsellikte yaşadığınız ilişkiniz bittiğinde siz de kötü hissettiniz mi?

biz birbirimizin ilkiydik, 4 sene sürdü. çarşamba bitirdi. ben cinselliğin çok derin bağlar neticesinde olduğunu düşünüyorum yani çok anlamlı bir şey olarak görüyorum. ilkinde olduğu için de devamında bunu önleyemedim. kendimi kötü hissediyorum, onunla olacağımızdan çok emindim..

1 - Erkekler için ilkin bir önemi var mı yani bir özelliği, değeri var mıdır?
2 - Ben kötü bir kız mıyım yani ya bundan sonra mutlu olamazsam 🥲
Güncellemeler
+1 yıl
ilişkimiz cinsellikten sonra bitmedi arkadaşlar, yanlış anlaşılma olmasın. ayrılığın sebeplerinden de değildi.
Cinsellikte yaşadığınız ilişkiniz bittiğinde siz de kötü hissettiniz mi?
Cevapla