- Cinsel Yaşam konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılAşka inanmayan, paradan başka kriteri olmayan kız ve kadınlara göre erkekler aşkı çok çok daha fazla ciddiye alırlar ve bir kıza ve kadına aşk ile bağlanır, sarılır, sokulur, sevişir ve benimser, sahip olur, sahiplenir, sadık olur. Büyüyü bozan nere de ise sadece kadındır aşk ilişkilerinde. Yani kadını kadın olmayan bir ilişki asla yürümez.
024 Yorumla
Soran+1 yılErkekler neden tek gecelik yaşıyor o zaman
- +1 yıl
Sizler yüzünden. Çünkü o kadar düştünüz, ucuzladınız ki kolay geliyorsunuz, hayır demiyorsunuz, hatta bir paket sigaraya, bir öğün yemeğe bile ne hallere düşüyorsunuz...
Soran+1 yılPara ile alakası yok aşık olduğum bir çocuk bana karşı artık bir şey hissetmediğini söyledi Ben ona karşı Hala bir şeyler hissettiğimi söyleyince yakınlaşmak istedi ananın tadını çıkaralım Yarın olunca biter tarzı konuştu
- +1 yıl
Yok öyle bir Dünya. Sana karşı bir şeyler hissetmediğini söyleyip, sonradan senin bir şeyler hissettiğini söylemenle, aaa pardon yaa, istersen yer, içer, sevişir, seks yapar, takılırız, belki içim de bir şeyler uyanır diyor ise, sen de bunu yutarsan, başına gelenlerden sadece sen sorumlu olursun...
Soran+1 yılAma yutmadım bu yutmak değil sadece dedi ki anın tadını çıkaralım Yani beni arzuluyormuş ama ben onu seviyordum başıma da bir şey gelmedi zaten bir şey zorlamadı sadece yakınlaşmak istediğini söyledi sadece ben severken onun sadece cinsellik düşünmesi kadın ve erkek farkını gösteriyor Çünkü ben sevmediğim birini arzulamam
- +1 yıl
Bakın siz kız ve kadınlara göre bizler çok çok daha masumuz. Biz erkekler doğamız gereği aşka, sevgiye, ciddiyete, sadakate daha fazla önem verip, sahiplenici, benimseyici olarak davranır ve ilişkileri hep ciddiye alır iken, siz kız ve kadınlar para, menfaat ve çıkar, gününü gün etme peşindesiniz. İstiyorsunuz ki tüm erkekler sizi sevsiz, size aşık olsun, sizin için mücedele etsin, en güçlüsü beni alsın. Evet bu doğa kanunu ama siz bunu öyle bir çarpıtıyorsunuz ki sadece gününüzü gün etme, nerde akşam orada sabah, ye, iç, gez, toz, vur patlasın, çal oynasın hayatlar ile allak bullak ediyorsunuz hayatlarımızı. Kadın günümüz de sadece para için ilişki kurar oldu, erkek te evlenecek, yuva kuracak kadın bulamamanın şaşkınlığı ile size uydu ve o da anı yaşamanın, vurup geçmenin kolaylığına alıştı. Yani her şeyi berbat eden de ucuzlaştırıp, yeriin kat kat altına alçaltan da siz kız ve kadınlar oldunuz... Dik dur, hop hop hop, sen beni ne sandın, ben senin şeyinin kahyasımıyım, bu neyin kafası diyemedin mi?
Soran+1 yılDedim de bir erkeğin bunu teklif etmesi Hatta bir erkeğin değil binlerce milyonlarca erken bunu teklif etmesi ve senin hala erkekler daha masum demen normal mi sence böyle bir şey bir kadın teklif eder mi zengin birisi değil ki öğrenci zaten para için diyorsun hala bana Ne parasından bahsediyorsun?
- +1 yıl
Yarası olan gocunur, sen demiyorum, adını söylemiyorum, seni de hiç tanımıyorum. Mesele büyük çoğunluğunuzun miğde bulandıran, çarpık, değersiz ve para, menfaat ve çıkar ilişkileri kuruyor olmaları. Madem ben farlıyım, düzgünüm, hiç öyle şeylere düşmam, yanlışım olmaz diyor isen kendimi bilirim diyor isen seni alkışlarım.
Soran+1 yılHayır böyle bir şeyden bahsettiğim halde erkeklerin çoğu böyle olduğu halde hala erkekler duygusal diyebiliyorsun Ben duygusal olarak bir şey hissetmediğim birine cinsel olarak yaklaşamazken bir erkek nasıl bu kadar Midesiz olabiliyor
- +1 yıl
O erkek değil, adam değil. Sen de bunu karıştırıyorsun. Ah bir bilseniz adam kime denir, bir adam dendiğin de ne gibi emareleri olur, çok çok daha düzgün ve doğru adamları seçecek, hayatınıza alacaksınız ama nedense hep iti, kopuğu, serseriyi, kıranı, üzeni, mahvedeni, döveni, söveni, aşağılayıp, üzeni gidip buluyorsunuz...
Soran+1 yılIşte siz de kadınlarda hep paracık adımları buluyorsunuz duygusal o kadar çok kadın var ki eğer ki öyle bir erkek olmasanız zaten para için gelen kadınlar size yaklaşmaz bile o kadınları tanıyorsanız onlar çıkıyorsa karşınıza Demek ki buna Müsait bir izlenimi sunuyorsunuz
Soran+1 yılParacı kadınları*
- +1 yıl
Hiç te öyle değil. İ;yiniz de, kötünüz de, arsızınız da edepsiziniz de maalesef hep para, hep para peşinde. Elbette düzgün olan da denk geliyor, onun da zaten hayatı düzenli, evli ve huzuru yerinde. Ben kendimi bildiğim bileli adamım, aklı başında, değerli, efendi, olgun, akıllı, sevgi dolu, dürüst ve adaletliyim. Hani nerde o bahsettiklerin?
Soran+1 yılBen de hep düzgün bir insanım kimseyle öylesine bir ilişki yaşamadım Hatta doğru düzgün bir ilişki bile yaşamadım Sırf bu sebepten Fakat neden Sevebileceğim düzgün bir insan karşıma çıkmıyor düzgün sandığım çok iyi sandığım insan bu anlattığım şekilde davrandı Bana en son
- +1 yıl
Gerçekten bu konuda ikimiz de baya madur olduk sanırım? Ama asla pişman olmadım, olmayacağım da. Elbette iyilik bir gün galip gelecek ve iyi bir insan girecek hayatıma...
Soran+1 yılOnun beni sevmesi aşık olması için ne yapmalıyım
- +1 yıl
Hiç bir şey yapmayın. Çünkü seni geleceğinde ki eş, kadın, hayatını senle devam etmeyi isteyeceği biri olarak görmüyor. Bundan sonra ona harcayacağın her anın, zamanın sadece boşa gidecek, bedelini sadece sen ödeyeceksin.
Soran+1 yılNeden hiç ihtimal yok mu
- +1 yıl
Benim ile bilşe evlenme şansın çok çok yüksek...
Soran+1 yılNasıl yani
- +1 yıl
Hiç bir izlenim de bulunmuyorum. Sayınız nerede ise tamamınıza yakın olunca her şekle girerek bizlerin dirençlerini kırmaya, zaaflarımızı kullanmaya kalkınca ve iyi kadın nerede ise yok denecek kadar az kalınca maalesef kolay kolay karşımıza çıkmıyor. Merak etmeyin benim izin vermediğim, kontrolüm altın da olmayan hiç bir kadının çıkar ve menfaat ve para tuzağına düşmüyorum, düşmem de. Ben kimin kim olduğunu da, ne olduğunu da, neden çevremde olduğunu da çok iyi biliyorum...
Soran+1 yılSen tam anlayamadım ne demek istediğini Az önce evlenme şansım çok çok yüksek demişsin şimdi Yazdıklarını hiç anlamadım
- +1 yıl
Yok ben artık yorum yapmayayım. Sende zeka o kadar kıt ki, saatlerce de konuşsak anlayacak beyin yok sende. Takılmışsın tek bir konuya, ille de duymak istediklerini bekliyorsun bizlerden. Oysa gerçek başka ve sizin bu ilişkiyi yürütme ihtimaliniz asla yok diyorum, hala yok aslında öyle değil, böyle değil deyip uzatıyorsun da uzatıyorsun.
Soran+1 yılBen aslında öyle değil gibi bir cümle kullanmadım ki?
Yazdığın şeylerin birbiriyle alakası yok son 3 cevabını bir oku istersen sen benim yerimde olsan ne anlayacaksın
En İyi Cevaplar
Niye erkekler olarak genelliyorsunuz, madem işiniz gücünüz aşk. O kişiyle, olacak kişiyle ilgilenin. Bütün erkekleri tek bir havuza almak neden. Kadının da var iyisi kötüsü ona bakarsanız.
02 Yorumla
Soran1 yılHaklısınız erkeklerin genel yorumlarininmrrak etmiştim
Soran1 yılMerak*
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
+1 yılKimse dışını beğenmediğinin içini merak etmez. Erkek/kadın farketmez nettir bu kavram fazla sorgulsmayın.
27 Yorumla
Soran+1 yılSadece dışla oluyor mu peki
- +1 yıl
Sonradan gelir diğer şeyler sana uyuyorsa devam edersin.
Soran+1 yılIşte uyumadığı için olmadığı gibi oldu Daha doğrusu beni çok sessiz buluyor Ona göre çok sessizim durumu nasıl düzeltebilirim
- +1 yıl
Ona göre değil nasıl mutluysan öyle yap
Soran+1 yılOnunla Olmak istiyordum sadece sessiz olduğum için bitmesini istemezdim ne yapmalıyım sence
- +1 yıl
Üstüne yorum gelmez 👏👏👏
Soran+1 yıl@Sadbut_true Benim durumumla ilgili yorumun nedir
1 yılBen aşık olmam duygusal bağ kurmıcağımı partnerimede söylerim bu yüzden kimsenin tribini nazını çekmem
06 Yorumla
Soran1 yılSevgilin olmadı mı uzun süreli
- 1 yıl
Evliyim ben partner arkadaş dost edinirim şimdi yargılayanlar çıkacaktır ama önemi yok ben buyum
Soran1 yılEşine ne diyorsun
- 1 yıl
Çapkın olduğumu bilerek evlendi önünde yapmıyorum tabi mesaideyim😉
Soran1 yılSöylüyor musun Ona
- 1 yıl
Neyse derin mevzular boş ver
- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılİkiside olabilir ama kadın güzel olması avantaj hertürlü
015 Yorumla
Soran+1 yılÖncesinde benden hoşlanıyordu Fakat çok sessiz olduğum için olmuyor yürümüyor dedi daha eğlenceli neşeli olmamı bekliyormuş
- +1 yıl
Onu istiyor musun
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Onu istediğini belli et şimdi bilemiyorum etkileyici bir kadın mısın her şey senin elinde yani
Soran+1 yılNasıl belli edeyim
- +1 yıl
Kadnsı yanını föster
Soran+1 yılGösteriyorum da bu sefer cinsel olarak istiyor ben aşık olsun istiyorum
- +1 yıl
Biraz süründür aşık olur
Soran+1 yılNasıl Süründürebilirim
- +1 yıl
Orasını bilmem yapan yapıyor bizde peşinden koşuyoruz yani
Soran+1 yılBiraz örnek verebilir misin
- 1 yıl
İstiyor gibi yap sonra istemez de hatta hakaret et
Soran1 yılO Beni önce istiyordu sonradan istemez gibi yaptı ve ben hala onu istiyorum onu istediğimi de biliyor bu durumda ne yapabilirim
- 1 yıl
İstemiyormuş gibi yap sinir et
Soran1 yılGörüşmüyoruz ki birbirimizi arayıp sormuyoruz zaten arayıp sormazken beni nasıl istemiyormuş gibi yapacağım ki
Cinsel Yaşam konusunda 1,4b cevap paylaştı. Ikisi birbirine baglı cinsellik iyi olursa uyum olursa olur
020 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani cinsellik iyi olursa mı aşık olursunuz niye tek gecelik yaşıyor o zaman erkekler
Soran+1 yılSen ne demek istedin yorumunda
Soran+1 yılCinsel uyum olur da Sevgi nasıl olur onu soruyorum erkek neyi sever neye aşık olur
Soran+1 yılBeğendi derken dış görünüş olarak beni beğeniyordu zaten Fakat çok sessiz olduğum için olmadı daha neşeli eğlenceli olmamı istiyormuş
Soran+1 yılKusura bakmaktan ziyade çok sessiz ve donuk kaldığımı düşünüyor
Soran+1 yılBilmiyorum ki genel olarak sessiz biriyim Bir de onun karşısında ona bir şeyler hissettiğim için konuşamıyorum Hani olur ya
Soran+1 yılIşte öyle olmuyor ya sessiz kalıyorum yanında
Soran+1 yılBir iki haftadır hiç konuşmuyoruz arayıp sormuyor zaten öncesinde bitirmek isteyen de oydu Ben arayıp sorsam bence cepte mi görür beni gurursuz mu görür
Soran+1 yılAramıyor ki Çünkü artık benimle düşünmediğini söyledi O yüzden arayıp sormuyor beni Ben de aramazsam böyle böyle nereye kadar
Soran+1 yılKonuşalım nasıl konuşacağız
Yok kankam aklımız 7/24 cinselliğe çalışıyor, duygususuz ya biz
08 Yorumla
Soran+1 yılBen nereden bileyim ki genel olarak öyle diyorlar işte aşkla kandırıp cinsellik amacıyla yaklaşıyoruz diyorlar
Soran+1 yılPeki bir erkek niye aşık olur aşık olması için ne yapmam gerekir
Soran+1 yılHissettirdim de çok sessiz biri olduğum için bana olan ilgisinin kaybolduğunu söyledi önceden O da hoşlanıyormuş artık beni çok sessiz ve donuk bulduğunu söyledi daha eğlenceli neşeli olmamı beklermiş ama olmadığım için yürümüyor dedi
Soran+1 yılTamam onu sevmiştim sadece sessiz olduğum için bitmesini istemezdim
Soran+1 yılSence ne yapmalıyım ne yaparsam bir şansımız daha olsun
- Cinsel Yaşam konusunda 553 cevap paylaştı.
1 yılAmacımız sadece cinsellik. O spermler çıkmak için baskı yapıyor bize. Onları saçmamız lazım
02 Yorumla
Soran1 yılAşk hiç yok mu hiçbir zaman
- 1 yıl
Var tabi ama hastalık o.
Gizli Üye(30-35)+1 yılCinsel güdüyle haraket ederler evet ama aşık olmakmı hayır ZAMANLA aşık olur erkek dk 1 gol 1 aşık olmaz. Beğenir hoşlanır ama olmaz.
03 Yorumla
Soran+1 yılNasıl aşık olur
hoşlanmak ne demek peki
Cevap sahibi+1 yılAaa güzel kızmış bu kadar olur. Bağlanma ise uzun hikaye
Soran+1 yılBağlanmak nasıl olur
Cinsel Yaşam konusunda 4,3b cevap paylaştı. Onlarda aşık olduklarini sanarlar aslinda amaclari cinsellik
00 Yorumla
+1 yılOlur olır belli eder ameli kayık eşek gibim bakar sana😁
00 YorumlaAnlam yüklenir aşk denir cinsel dürtüler ile birlikte olunur
03 Yorumla
Soran+1 yılNasıl anlam Yüklenir Peki aşık olması için ne yapmam gerekir
Soran+1 yılNasıl yani fiziksel çekim olarak anlam yüklenir derken
1 yılAşık olmak biz erkeklere has bir özelliktir zaten. Kadınların aşık olma duygusu yok. Aşktan sevgiden anlamaz kadınlar.
01 Yorumla
Soran1 yılneye aşık olursunuz Hangi davranışlar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen hiç aşık olan bir erkek görmedim çevremde. Genelinin amacı malum sebepler.
00 YorumlaButun insanlarin duygulari var
18 Yorumla
Soran+1 yılAşk diye bir şey yok falan yazmışlar
Soran+1 yıl@Skyquaker nasıl Aşık olurlar
- +1 yıl
Tam adını hatırlamıyorum Vazoprosin miydi neydi o hormon salgılandıkca ve oksitosin saldıkca (Ki zamanla olur bu erkekde Kadınlar çok yoğun salgılar bunları) Erkek zamanla bağlanmaya başlar. Nasıl olacağı ise basit daha fazla oksitosin salgılatacak şeyler yapmak Cinsellik çok az salgılatır onu boş ver. Erkeği kadına çeken mutlu eden Feminen yani kadınsı karakteristik özelliklerin sergilenmesiyle Erkeğin sevgisi artar. Nedir dersen geniş yelpaze Tatlılık cilveli olma hamaratlık hanım efendilik nazik naif kibar olma yardımcı roller destekleyici roller ve Tabi kafadarlık uyumluluk sevecenlik sıcak kanlılık Yani yumuşak karakteristik özellikler. Şunu anlarsın iki cins tıpkı mıknatıs gibi aynı olursa iter ama zıt olursa birbirini çeker ya Siz güç özgüven sertlik dominant ruh vs vs bunlara çekiliyorsunuz ya Erkekde tam tersine çekiliyor. Siz Baskın Erkek Naif olana Aynı şeye çekilsek zaten gay veya lezbiyen olurduk. herkes kendinde eksik olanı karşıda arar. Gel zaman git zaman 2-3 ay kadar sonra bağlanır. O zamanda korumacı sahiplenici ciddi tavırlarında artışı görürsün.
Soran+1 yıl@Skyquaker bir şey sorsam ama buradan sormasa olur mu
Soran+1 yıl@Skyquaker mesaj kutun kapalı
annenle baban kaç yıldır evli
01 Yorumla
Soran1 yılAşk evliliği yapmamışlar
- Cinsel Yaşam konusunda 3,6b cevap paylaştı.
m 1 yılAşık olana bakan olmaz ki
04 Yorumla
Soran1 yılOlur
- 1 yıl
Valla ne bilim herşeyden soğudum ben aga
Soran1 yılBazen Bana da öyle geliyor
- 1 yıl
Ne yazsam boş
+1 yılsanalda genelde cinsellik olur
02 Yorumla
Soran+1 yılGerçek hayatı sordum ben
- +1 yıl
bak o zaman değişir her erkek bir değil
Gram cinsellik dusunmem ask kelmesinde
02 Yorumla
+1 yılKişiye göre değişen bişi bu bilemeyiz?
00 YorumlaAşk diye bir şey yok..
00 Yorumla
+1 yılNe aşkı ya işimiz pompa bizim
03 Yorumla
Soran+1 yılHiç ciddi ilişkin olmadı mı
- +1 yıl
Ciddi düşününce bacakları açan taraf biz oluyoruz
Soran+1 yılNasıl yani
Gizli Üye(30-35)+1 yılAşk mı o da neyin nesi?
00 Yorumla
+1 yılAşık oluruz tabiki
010 Yorumla
Soran+1 yılNeye aşık olursunuz hangi özellikleri
- +1 yıl
Yüze tabiki
Soran+1 yılSadece dış görünüş mü o zaman Her güzele mi aşık oluyorsun
- +1 yıl
He bide kalbe 😉
Soran+1 yılNasıl aşık oluyorsunuz kız davranışlar yaptığında
Soran+1 yılHangi davranışlar
- +1 yıl
Aşk bizi heycanlandırır ve onun gülüşne ve yüzüne kalbine aşık oluruz ve kalbimiz hızlı atar onsuz yapamayız onu her zaman görüp koklamak öpmek isteriz işte bu belirtiler çıkar bizde ortaya
Soran+1 yılKalbine nasıl aşık olunuyor onu anlamadım
- +1 yıl
Kalbi temiz oluyor o yüzden 😉
Soran+1 yılKalbin temiz olduğunu nereden biliyorsun hangi davranışlarla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAşık olur.
010 Yorumla
Soran+1 yılNasıl olur bir erkek neye aşık olur
Cevap sahibi+1 yılBen genelde hep çok güzel, bakımlı, iyi giyinen, biraz da havalı kızlara aşık oldum.
Soran+1 yılYani sadece dış görünüş mü
Cevap sahibi+1 yılBen dış görüşüne vuruldum.
Soran+1 yılAkıllı derken nasıl olmalıyım mesela
Cevap sahibi+1 yılBen akıllı demedim ki.
Soran+1 yılBakımlı*
Cevap sahibi+1 yılYerinde ve abartısız makyaj. Saçlar bakımlı veya yakışıyorsa boyalı. Tırnakları ojeli ve bakımlı, iyi giyinen. Fiziği düzgün.
Soran+1 yılOje sevmiyorum ve kullanmıyorum ojesiz olmaz mı
Cevap sahibi+1 yılBen seviyorum. Oje yoksa manikürlü, pedikürlü bakımlı olsun. Kız da güzel ve bakımlı el çok hoşuma gidiyor.
Gizli Üye(30-35)1 yılAşık olmazlar
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 5,3b cevap paylaştı. Olan çok az var
00 Yorumlaçok yüksek
00 Yorumlaikside
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer