Bu zamana kadar cinsellik yaşamadım, bu saatten sonra mental olarak nasıl uyum sağlayabilirim ki?

erkek arkadaşım da olmadı erkeklerle iletişim bile kurmadım şimdi ben nasıl evlenip cinsellik yaşayabilirim ki imkansız bi şey. tamamen yabani olduğum bi durum psikolojik olarak bana korkunç geliyor her şey. kimseyle konuşmaya flört etmeye ve kimsenin bedenime dokunmasına alışkın değilim ki. insanlar nasıl birbirlerini kabullenebiliyorlar?

Bu zamana kadar cinsellik yaşamadım, bu saatten sonra mental olarak nasıl uyum sağlayabilirim ki?
Cevapla