Sevgilimle 2.5 yıldır beraberiz, uzak mesafe yaşıyoruz. Onunla cinsellik yaşamalı mıyım?

Sevgilimle 2.5 yıldır beraberiz, uzak mesafe yaşıyoruz. Yazın ve ara tatillerde geliyor. İlk öpücüğümü ona verdim, ilk oral seksi ona yaptım. Daha da ötesi olmadı. Birbirimizi çok seviyoruz, vurdulu kırmalı bir ilişki değil. Özür dilemeyi bilen insanlarız. Bana çok değer veriyor, yeri geldi ben onu çok kırdım ama o hep alttan aldı. Bana şu hayatta en çok sabreden insan diyebilirim. Birkaç ay sonra yurt dışına taşınacağım ailemle birlikte.(haliyle istemiyor taşınmamı, aldatacağımdan korkuyor) Kendisi benimle ilişkiye girmek istediğini söylüyor. Birbirimize daha çok bağlanacağımızı, iyi hissedeceğimizi söylüyor. Ne yapmam lazım... Onu çok seviyorum ilkim olmasını da istiyorum ama zihnimin bir tarafında *ya pişman olursan* sorusu beliriyor. Korkuyorum ne yalan söyleyeyim. Vereceğiniz bir tavsiye falan varsa alabilirim. İçimi de dökmüş oldum.

Sevgilimle 2.5 yıldır beraberiz, uzak mesafe yaşıyoruz. Onunla cinsellik yaşamalı mıyım?
Cevapla