Nişanlım taksinin arkasında öpüşelim dedim diye benden ayrıldı, normal mi?

Dedimki taksinib arka koltugunda öpüşelim mi, dediki ben niye namusum gözüyle baktıgım biriyle şöförün önünde öpüşeyim, sora dedimki o zaman gece gezerken karanlık kuytu köşelerde sarılalım, diyorki saçma sapan pespembe hayaller kurma, bunun üzerine kavga ettik, 2 aydır ayrıyız, sizce ayrılmakla iyi mi etmişim? o mu haklı ben mi?
Nişanlım taksinin arkasında öpüşelim dedim diye benden ayrıldı, normal mi?
Cevapla