1.5 yıldan sonra erkek arkadaşımın bana karşı isteğini belli etmesi doğal mı sizce?

1.5 yıldır hiç bu girişimi olmadı, hep ilgili biri olmaya çabaladı durdu

Şimdilerde ise cinsel anlamda da düşüncelerini dile getiriyor, karşı değilim kesinlikle

İlk ilişkim sadece ve süreç sağlıklı mi ilerliyor emin olamıyorum

Ciddi bir ilişki bu arada

1.5 yıldan sonra erkek arkadaşımın bana karşı isteğini belli etmesi doğal mı sizce?
Cevapla