Sevgilinle sırf birliktelik yaşadığınız için ayrılamaz mısınız?

Sevgilimle kac defa bırlıkte olduk. Ilkımı onla yasadım. Evde de kaldık cok sey yasadık Şu an nısanlıyız. Ayrılmak ıstıyorum ama sonra o psikolojiyle toparlanamam belkı dıye düşünüyorum cınsellık mecburiyet getiriyor mu sizce de kafam karışık:(

Sevgilinle sırf birliktelik yaşadığınız için ayrılamaz mısınız?
Cevapla