+1 yılHayattaki her şey Maalesef ki Ten uyumu demek değildir insanlar İşte bu algıyı maalesef çok yanlış bir şekilde kendini oturtmuş bir halde ama bana göre öyle değil sonuçta karakter diye bir şey var Eğer uzun ilişkiden bahsediyorsak ki uzun ilişki bir kişinin karakteri Bence her şeyden ön plandadır Tabii ki ten uyumu da olmak zorunda Ama bu her şey demek değildir
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Cinsel Yaşam konusunda 10,2b cevap paylaştı. ten uyumu terimine inanan bir insan değilim.. yalnız şu var ki , bir evlilikte cinsel hayat mutlu değilse veya yoksa , o evlilik bir dönem sonra mutlaka çatırdama noktasına gelecektir. eskiler ayrılmıyordu belki , aile yıkılmasın diye ama şimdikiler bir dakika durmaz.. belki cinsel hayat mutsuzluğu olmaz sebep başlı başına ama , diğer sorunlar daha kolay patlak verir..
11 Yorumla- +1 yıl
Bende inanmıyorum abi. Tabi ki cinsellik önemli. Allah'ın emri helalinle her dokunuş sevaptır İslam'a göre olan dokunuşlar. Kadının kocasına kocanın karısına vazifeleri vardır..
Genel olarak haklısın şimdikiler bir dakika durmaz evliliyken bile aldatır. Şunları da gördüm sevgi saygı yok ama sırf ten uyumu var diye sürdürenler de var..
Cinsel Yaşam konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ten uyumu olmadığında ilişkinin sürdürülebilirliği büyük zarar görecektir. Ama ayrılık (hele ki evlilikte) çok zor bir karar. Başına gelmeden ahkam kesmenin zor olduğu bir durum.
21 Yorumla
Evet ne kadar sevsemde ten uyumu 737172727 adım falan önde sadece ruhlar değil bedenlerde birbirine uygun olmalı ten uyumu önemsiz diyen az ötede yalan söylesin plss
21 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Sevgilide evet ama eşte hayır. Arkadaşlar evlilik sizin zannettiğiniz kadar kolay ve basit birşey değil. Bekara karı boşamak kolay ama o işler öyle olmuyor 😄
213 Yorumla- +1 yıl
Ne farkı var sevgili eş 😂Eş olunca ne oluyor ki😅Niye sevgili de evet 😅 insafsızlık bu aşka ihanet sevgiye hakaret 😂
Allah Allah kim demiş evlilik kolay ya da zor 😅
Yavvvv hiç katılmıyorum o sözü de hiç sevmiyorum ne demek bekara karı boşamak kolay
Olmuyorsa olmuyor zorlamanın ve üzülmenin anlamı var mı😅
Mutsuz bir evliliktense mutlu bir boşanma 😅
Olur anasını satiym 😂 - +1 yıl
Danışıklı dövüş olunca gülesim geliyor. 😂😂 Açıklim. Sevgilide evet çünkü bi zorunluluğun yok. Ayrıca başlarım böyle aşkın ızdırabına 😂 ben dedim evlilik zor diye. Sıkıntısı olanı dm bekliyorum 😄 senin sevip sevmemen tamamiyle senin sorunun ama sen bilirsin 😄 elbette mutsuz bir evliliği sürdürmeyin.
- +1 yıl
Gülmek güzel güldürmek daha güzel 😂kim kimi güldürürse 😂
Allah Allah sevgili de yoksa eşte de yoktur
Sen bekar mısın bir bakar mısın😂
Oooo yakışır bende başlarım gel birlikte başlayalım 😂
Aşk ıstırabı ızdırabı alır yok eder ters düz eder çok pis eder😂aşkın tersi pistir😂
Evlilik zor değildir ama kolay da değildir. Evliliği kolaylaştıran zorlaştıran evlenen kişilerdir. Evliliği iyi ya da kötü yapan sadece eşlerdir. Kimileri yeryüzünde cenneti kimileri de cehennemi yaşatır geri kalan bahanedir aksi boştur coştur coştur 😅
Bekleme ulan niye bekliyorsun buga girersin donarsın😂
Ben sevmiyom ki😂bekarım çok pis bekarım 😂doğma büyüme bekarım valla😂 - +1 yıl
https://m.youtube.com/watch?v=dOvAxitwNVE
😂Diyecek bir şey bulamadım tabi ki 😂
- Cinsel Yaşam konusunda 642 cevap paylaştı.
+1 yılCinsellik bir ilişkide benim için önemli. Bu yüzden ayrılma ihtimalim olurdu.
35 Yorumla- +1 yıl
Aşka inanmıyorum. Cinsellik zevk veriyor ama aşkın olumlu pek bir tarafı yok.
- +1 yıl
Acı verici saçma bir şey. Sizin de.
- Cinsel Yaşam konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılKusura bakma burdan yaziyorum, onu engelledim. Ama Sordum derken? Anlamadim sen bu kisiye benim hakkimda bilgi mi verdin?
14 Yorumla- +1 yıl
Beni dogukan diye biri takip etmiyordu biliyorsun. Ben hic bisey anlamiyorum samimi görmüs derken bu kisi sana mi yazdi özelden
- +1 yıl
Mesaj atamiyorumda
- Cinsel Yaşam konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılTen uyumu tam olarak nedir onu bile bilmiyorum.
Aşk kalbimi yakan bir volkan gibidir.
En sevdiğim tatlı kazandibidir 😆😆15 Yorumla- +1 yıl
Bende bilmiyorum kanka 😂Biz bilmiyorsak önemi de yoktur 😂Vay anasını satiym 😂
https://m.youtube.com/watch?v=SG2cdTwWcCw - +1 yıl
Bence de bir önemi yok 😆
İyi geceler
Allah'a emanet 😆 - +1 yıl
İnşallah
Mutlaka 😆
+1 yılYüksek ihtimalle evet de neden gizliden yazamıyorum 😡
23 Yorumla- +1 yıl
Bir insana değer veriyor olabilirsin insanlığını sevmiş olabilirsin ama evlendigin zaman bir insanın tenine dokunmak istemiyorsan çekici gelmiyorsa (bazı tenler vardır Mesela rengi parlak yumuşacık dokundukca dokundukça dokunmak istersin bazı tenler de vardır dokununca kendini tuhaf hissedersin bir daha dokunmak istemezsin ) o evliliği sürdürmek ister misin , cinsel çekim bitmiş , eş istedikçe diğer eş kaçıyor tenine dokunmak istemiyor vs. Gerçi ten uyumu yoksa başta bazı insanlar çok anlamaz zamanla fark eder hele de daha önce cinsel birliktelik yasamamissa. Çok konuştum.. evet yüzde elliden fazla eşim beni isticek ama ben kaçacak delik aramak zorunda kalicam sürekli bu duyguyu yaşamak istemem
- +1 yıl
Genele bakarsak insanları severim ama insan olan insanları insancıl olanları.
Evlilik sevgi aşk başka. Seviyorsam, onunla her şey güzelleşir en güzelim olur, dokunmak öpmek sarılmak yanında olmak mutlu eder..
Bence kişilik ve karakter meselesi'dir
Ben seviyorsam tuhaf hissetmem ki bu benim aşkım
Ya o kaçanlar başka ben başka 😂
Valla kaçanı bende istemem 😂
Defulsun gitsin 😂
Gönlünce olsun canın sağolsun 😅
+1 yılTen uyumuna inanmıyorum, sevdiğimin teninden başkası uyumlu olamaz bana...
115 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah 😄
Bize mantıklı geliyorsa diğerlerini sektör et :dd - +1 yıl
Günaydın efenim, günaydın 😌
- +1 yıl
Kim Bilir Belki De eskiyimdiiir 😄
- +1 yıl
Sen de mi oğlaksın sdfskdsjdk
Ordan yazmiiim soru sahibi konuşma sevmiyi - +1 yıl
Evet fark ettim, yine fenoluğu alır almaz soru sormayı bırakmışsın sdkfjjdjd
Tabüsü benden daha oğlağı bulunmaz hiçbir yerde 😄 - +1 yıl
Okula gitcem de anca hazırlanıyorum uyanıyorum falan fıstık
Sen niye uyanıksın diicem de galiba iş için - +1 yıl
Sana da kolay gelsin 😄🌺
+1 yılbence ayrılmaları dogru amaa cocuk vs seyler varsa sabır sevgıyı tetıkleyecektır
11 YorumlaTen uyumu olmadan sevgilisi nasıl oldu hadi sevgili oldu eş niye olurki
11 Yorumla
+1 yılBaştan o ilişkiye başlamam. Ten uyumu önemli bir detay ancak genelde önemsenmez
11 Yorumla- +1 yıl
Genelde önemseniyor aslında 😅Bence önemsiz ve saçma bir şey 😅
+1 yılSanmam. Hiç yaşamadım henüz ama bunun ultra önemli bir faktör olduğunu düşünmüyorum.
11 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ten uyumu önemli. Demekse bu da.. Yeni moda oldu...
11 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılten uyumu olmadan devam etmez zaten sevgili olunabildiyse ten uyumu da vardır
17 Yorumla- +1 yıl
olabilir bizimki sadece bilgiden ibaret her şey bildiğimiz gibi olmuyor haklısın kaba yorum oldu biraz benim
- +1 yıl
iyi o zaman ahaha
- +1 yıl
seninde öyle başkan iyi geceler
Ten uyumu olmayan bir insanla ilişkiye bile başlamammm!.. net..
16 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılHatrı sayılı miktarda cinsel deneyimim oldu ama hala şu ten uyumu denen şey ne onu anlamadım.
11 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılEşimden sırf bu yüzden asla ayrılma.
Çaresini arar bulurum17 Yorumla- +1 yıl
@Wiese büyük bir sorun olduğunu biliyorum ama Herşeyin üstesinden yine birlikte gelinir.
Hipnoterapi ve regresyon terapisi bu konuda etkili bir yöntemdir.
Çiftelerin birbirlerine açık olmaları, hissettiklerini, zevklerini, isteklerini, istemediklerini birbirlerine açık şekilde dile getirmeleri ikincil ten uyuşmazlığının çözümünde büyük önem taşımaktadır. Bu konuda ilerleme kaydedemeyen çiftler bir cinsel terapist yardımıyla çözüme ulaşabilirler.
Yani benim söylemek istediğim bunu aşmak için de çaba göstermek gerek. Yine olmuyorsa ayrılık doğru karar olucaktır - +1 yıl
@Akrep-Bir_Adam anladim ama bence ten uyusmazligi gibi seyler iliskilerde onemsizdir ve saniyorum ki yaziyi kaynak olarak internetten aldin. Herkes icin kisiseldir bu konular ve bence karsidaki kisinin ten uyusmazligina degil karakterine bakmalisin.
- +1 yıl
İlişkiler de önemsiz olur mu hiç...
Boşanmaların en büyük nedenlerinden biridir.
Çiftler bunu aşamadıkları zaman ciddi sorunlar yaşıyor.
Evet böyle durum da dediğin gibi de karakter ön plana çıkıyor ve bunun için ne yaptıkları önemli.
Ama genelde olan şey belli.
Aldatma ve boşanma ne yazık ki - +1 yıl
@Akrep-Bir_Adam haklisin dedigim gibi kisiden kisiye degisir bu ama bence boyle
- +1 yıl
Bu arada görüşüm yanlış olmuş. 🤦♂️
"Eşimden sırf bu yüzden ayrılmam" olucaktı.
- Cinsel Yaşam konusunda 497 cevap paylaştı.
+1 yılÇok önemli bir konu bu yoksa ileri gitmek yanlış olur zaten
11 Yorumla
+1 yılEvet ayrılırdım, bir ilişkinin en önemli şeylerinden bir tanesi ten uyumudur bence. Aşk sevgi bir yere kadar gider ama işin sonu yatağa gelince asıl orada belli olur uyum
23 Yorumla- +1 yıl
Sevgi aşk evet bir yere kadar gidiyor, her şey yatakta demedim ama sadece yatak arkadaşlığı olmayacağı gibi sadece hayat arkadaşlığı da olmuyor
Yaşamayan bilmez, fark etmez diyen kişinin damak zevki yoktur bence. Bir sevgilim vardı bir zamanlar, ten uyumu sıfırdı benim açımdan, bir saatten sonra istenmiyor zorla güzellik olmuyor tabii. Ayrılmadım başlarda ama sonra sonra üstesinden gelemedim ve bitirdim.
21 YorumlaTen uyumu olmayan ve dahi boy kilo huy ne aklınıza gelirse. Aramızda uçurum var bile diyebilirim. Lakin Elini tuttugumda hala aynı sıcaklık bu bana yeter.
11 Yorumlaseks kadar ön plana çıkan şeyler yaşamak gerekir ki onunla ilişkim devam etsin ben libidosu yüksek biriyim ve bu tarz şeylere önem veriyorum ten uyumum olmadığı bir insanla çok zor..
15 Yorumla
+1 yılTen uyumu olmaması sonradan olan birşey değil zaten, bu durum seni rahatsız ediyorsa başta birlikte olmazsın da
11 YorumlaAyrılır değil direk sevgili olmam ama ten farkı gözle görülür olmalı örnek olarak siyahi biri ile arkadaş dan ötesi olmaz.
11 Yorumla
+1 yılSevgilim yok ama ırkçılık yapmam da ayrılmam da.. Olduğu gibi beğenirim açıkçası..
21 Yorumla
+1 yılTen uyumunuz uyuşmazsa zaten beraber olmazsınız ki 😂
23 Yorumla- +1 yıl
Görücü usülüdür o 😂
+1 yılTen uyumu bence tamamlanmak gibi bişi o olmayınca sanmıyorum devam edeceğini
21 Yorumla
+1 yılHayır ayrılmam, bu sebepten ayrılan varsa da ayrılmak için bahane arıyordur bence
21 Yorumla
+1 yılHayır ikimizde sevdiysek birbirimizi
herşey tamamdır13 Yorumla- +1 yıl
+yek
+1 yılEşimse uyum sağlarım 😉 ne gerek var ayrılmaya alttan al sen alttan alınca o da alır illa
11 Yorumla
+1 yılen kısa zamanda hem de
Ten uyumu herşeyin başlangıcıdır, temelidir.11 Yorumla
+1 yılKesinlikle hayır onunla ten rengi nedeniyle çıkmadım sonuçta..
16 Yorumla- +1 yıl
@misgumbaa Ten uyumunun ne olduğunu biliyor musun? Aynı ten renginde olmaktır. Aynı ten rengine sahip değilseniz ondan ayrılır mısınız?, diyor.
- +1 yıl
teşeşkürler sanadaa
+1 yılDediğim gibi libido aşkı seçer ayrılmasanda soğurum
11 YorumlaNe alaka. Sevdik sonra bir şekilde tenlerde uyar :)
11 YorumlaHayır. Daha güzel farklı olması. Bi zenci sevgilim olsun isterdim
11 Yorumla
+1 yılZaten bunları benden uzak en son gözlerim den yüksek sesle müzik aletleri çar
11 Yorumla
+1 yılTen uyumu Faso fiso her türlü şov yapan yapar dostum
11 YorumlaHayır, ayrılmam. Yakalarız o uyumu.
31 YorumlaÇok seviyorsam zorla oldurtmaya çalışırım
31 Yorumlaayrılmam her şey seks değil
31 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 992 cevap paylaştı.
+1 yılHayır bu ayrılmak için yeterli bi sebep değil
31 Yorumla
+1 yılTen uyumu kadar saçma bisey görmedim. Resmen zinayi meşru kılmak için uydurulmuş batıdan gelen iğrenç bir kültür. Dinde neden yok? Allah o zman zinayi helal ederdi. Saçma olduğu burdan belli. Sanki anne babalarımız ten uyumuna göre evlendi!!!
11 Yorumla
+1 yılonu ben kalbimle seviyorum gerisi umrumda olmaz
21 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 475 cevap paylaştı.
+1 yılSevgili olmadan önce o anlaşılır zaten.
211 Yorumla- +1 yıl
Tabi ki önemli. Yoksa ilişki sürmez.
- +1 yıl
Çok önemi var. Ten uyumu cinsel hayatı etkiler. İlişki bir masa gibidir. 4 ayağı vardır: sevgi, saygı, güven, cinsellik. Mutsuz bir cinsel hayat ilişkiyi etkiler. Ten uyumunun ne olduğunu tam bilmiyorsunuz galiba.
- +1 yıl
Sence var olabilir zaten genel olarak var yani bence olmasa da 😅genel olmak zorunda mısın 😅genele uymak 😅
Ten uyumu cinsel hayatı etkiler hımm, vay anasını satiym hiç böyle duymamıştım 😅
Sevgi saygı sadakat samimiyet hoşgörü ilişki her şeyi ister hiç doymaz ne versen alır😂
Tabi ki mutsuz bir cinsel hayat ilişkisi etkiler buna katılıyorum
Mesela öpünce sarılınca hoşuna gidiyorsa mutlu ediyorsa vardır dediklerine göre 😅en basitinden - +1 yıl
Konu genele uymak değil. Zaten hiç genele uyan bir insan değilimdir ama bu bilimsel bir gerçek.
- +1 yıl
Tamam ama bu genel olarak zaten doğru. Bazı insanların aşkı daha uzun sürebilir. Ama o aşkın sevgi ile desteklenmesi gerekir.
- +1 yıl
Genel olarak doğru 😅bence doğru değil 😅
Evet katılıyorum sevgi ile desteklenmesi lazım her türlü çok şey de lazım yani bende her buk var ayıptır söylemesi benden her buk olur çünkü bombokum 😂
https://m.youtube.com/watch?v=yEOp2dMDwQc
İnanmazsan bak 😅 - +1 yıl
Hdndjsnxjdmsjs
+1 yılayrılırım ten uyumu şart.
23 Yorumla- +1 yıl
tabiki.
+1 yılTen uyumu nedir ya?😀
15 Yorumla- +1 yıl
Genelde nasıl bir şey bu? Hayır ben anlamadım da.😀
- +1 yıl
Harbiden de saçma bir şeymiş. 😀 Ten uyumu yoksada ayrılmam. 😀
- Cinsel Yaşam konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılInanmiyom oyle şeylere
11 Yorumla
+1 yılbingo hemen hiç affetmem...
19 Yorumla- +1 yıl
inanırmısın daha bu akşam dinlemiştim benden, size gelsin bergeeennn ahh yaktın beni...
- +1 yıl
:))))) sorma yandık beee
- +1 yıl
diyorsunuz :)) tüh su döken olmayınca ateş parda ne yapsın...
- +1 yıl
neden kimsesizliğimizi yüzümüze vurdun ki şimdi :( ben acılar kadınıyım :))
Çok saçma ne ayrılması
15 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 438 cevap paylaştı. Muhtemelen o mertebede olmazdım😂😂😂
15 Yorumla- +1 yıl
Guncelleme yazın ıcın sunu belırtebılırım
Karsıdakı ınsan ıle senkronize olmak dıyebılırsın ya da girift olmak bu durum ıcın ılla kı aynı olmak demek degıl taraflar farklı ve bu farklılıklara ragmen bırbırlerı ıle bellı bır harmoni hepsi bu
Tabi bu ahenk ıcın akıl beden ruh üçlemesi saglıklı olmalıdır❤️ - +1 yıl
İyi hoş güzel yazmışsın anlamadım ama güzel şeyler fakat katılmıyorum 😅Genel olarak haklısın da ben genel değilim 😅 Birbirini seven iki kişi arasında ki uyumsuzluk tatminsizlik mutsuzluk bahanedir bence benim aşkıma sevgime göre 🌸
Günümüz ilişkileri gibi değil de eskiler gibi - +1 yıl
Kıme gore neye gore gecmıstekı gecmıs zaman kosulları
Mısal dedem ve anneannem ıkısıde 85 yasındadır
Anneanneme atalarından ogretılen ıle dedeme de kendı atalarından ogretılen
Zaman elbette farklı
Kaldı kı su atalar konusu gercekten ınsanın ıcını sısırıyor
Bıraz kendımıze odaklansak ve karsımızdakı ıle farklı oldugumuzu kabul etsek
Sınır cızgılerımızı kabul etsek
Ortak payda olmak o yuzden onemlı
Ben 10 adım atma gucum varsa karsıdakı 0 adım ıse uyumlanma ıkı kısınınde 5 adımda bulusmasıdır hepsı bu - +1 yıl
Bana göre 🌸
Güzel sevmek🌸Allah rızası için sevmek ahiretlik sevmek🌸
Bana kimse bir şey öğretmedi ben kendim öğrendim aşkı da sevmeyi de herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. Eskiler gibi derken bana benzeyen eskilerde kaldı yok günümüzde
Valla atalar ile işim yok sözlerini de sevmem😂
Tabi ki farklı olabiliriz herkes herkes değildir 😊
Ortak pay bence de önemli ortada buluşmak ne güzel 🌸
Hem ben hep o olmaz olamaz
Can yakar
Ben 10 karşıdaki 0 ise sektörüp gitsin yani 😂
Beş beş güzel 😂
Hayır ayrılmam bende dönmek yok
11 YorumlaTen uyumu nasıl oluyor anlamadım.
11 Yorumla- +1 yıl
Benim anladığım kadarıyla sarıldığın öptüğün zaman mutlu olmak el ele tutuşunca hoşuna gitmek 😅
dış görünüşüne değer verecek bir karaktere sahip olan insan geri kafalının daniskasıdır tabiki de ayrılmam
10 Yorumlasoruya bak hele ya git dayi
11 YorumlaTen uyumu olmassa herşey yarım
11 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 879 cevap paylaştı.
+1 yılBaşlamam ki ayrılayım.
13 Yorumla- +1 yıl
İlişkiye başlamadan, cinsellik yaşayan tek insan ben gibi hissettim kendimi : )
+1 yılSevgilim olmadı
52 Yorumla- +1 yıl
Sen kolay beğenen biri değilsin çünkü 😊
+1 yılNasıl anlaşılıyor ki bu ten uyumu
31 Yorumla
+1 yılYaşayamayacağım için bilmiyorum.
10 YorumlaÖnceden test ederim zaten o yüzden evlenmem.
10 Yorumla
+1 yılSevgilim olmadı henüz
10 Yorumlaten uyumu yoksa zaten iliskiye baslamamali.
21 Yorumla- Devamını Gör (46)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 