Ten uyumu olmayan sevgilinizden/eşinizden ayrılır mısınız?

Nasıl keneymiş çıkmadı bir türlü 😂sen ısırmaya devam et hayatım 😂
Nasıl keneymiş çıkmadı bir türlü 😂sen ısırmaya devam et hayatım 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz için teşekkür ederim. Tek tek yazmak istedim de yorgunum. Ben ten uyumuna inanmıyorum, saçma buluyorum. Ten uyumu diye bir şey yoktur bana göre uydurma bir şeydir. Zaten bu siteye üye olana kadar hiç duymadım ten uyumunu. Eskiden ten uyumu mu vardı! 😅Mutlu akşamlar dilerim 😊
Ten uyumu olmayan sevgilinizden/eşinizden ayrılır mısınız?
Cevapla